Otevřené vouchery: Informace o volných termínech získáte na e‑mailu recepcia@skizabava.sk nebo na tel. na +421 432 388 682 (od 9:00 do 16:00). Poté proveďte rezervaci vybraného termínu a uveďte kód voucheru.
Na dotazy vám rád odpoví personál recepce na tel. +421 432 388 682 (od 9:00 do 16:00).
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Upozornění: Voucher není možné zakoupit k podnikatelským účelům – hotel nevystavuje faktury pro podnikatelské subjekty.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací se doporučuje sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Jedno dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma
Dítě nemá v ceně lůžko ani stravu, můžete je ale pro něj připlatit za 550 Kč/noc
Vstup do plaveckého bazénu je pro malé děti povolen pouze se speciální plovací plenou.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je možná úhrada ze
zaměstnaneckého fondu FKSP?
Koliba u Kuba
Toto je dotaz na Slevomat, nie na ubytovateľa.
Doklady vystavuje Slevomat-platba prebieha na jeho účet, my
sa nevieme vyjadriť nevieme čo vyžaduje Váš zamestnávateľ.
Iva Kvasniaková
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat,jestli se dá platit kartou
Edernet. Děkuji
Koliba u Kuba
Dobrý deň,
Takáto karta medzi akceptované platobné prostriedky u nás nepatrí.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je možná úhrada ze zaměstnaneckého fondu FKSP?
Toto je dotaz na Slevomat, nie na ubytovateľa.
Doklady vystavuje Slevomat-platba prebieha na jeho účet, my
sa nevieme vyjadriť nevieme čo vyžaduje Váš zamestnávateľ.