Otevřené vouchery: Kapacitu si ověřte předem na tel. +420 487 829 761 či +420 774 309 398, závaznou rezervaci proveďte na e‑mailu info@hotelmorris.cz – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervovaný termín můžete změnit pouze jednou, a to nejpozději 72 hod. předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Je nutné se domluvit na náhradním termínu. Náhradní termín rezervujte v době platnosti voucheru, jinak voucher bez náhrady propadá a není možné jej refundovat.
Online termíny: Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354.
Dobrý den,
lze vzít do jídelny s sebou malého, vychovaného pejska?
Vždy jen leží tiše pod stolem a nikde neběhá, ani nijak jinak
neruší.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit,
kontaktujte prosím tedy přímo hotel na tel. +420 487 829 761 či e-mailu
info@hotelmorris.cz,
kde vám sdělí podrobnější informace :) Pěkný den
Veronika
A ještě jak je to s parkováním?
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den,
hotel nedisponuje vlastním parkovištěm. Parkování je možné na městských
parkovištích, např. na náměstí T.G.M., které je před hotelem. Některá
městská parkoviště jsou zpoplatněná a parkovné se hradí v parkovacích
automatech, některá jsou zdarma.
Veronika
Dobrý den,
je check in nějak omezený, od 15 ale do kolika?
Děkuji
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den,
check in je od 15:00 hodin a poté kdykoliv.
Doporučený příjezd je do 17:00 hodin, pokud byste dorazili déle, je lepší
to nahlásit na recepci. Ale nemusíte se obávat, že by úderem 17 hodiny
Vám byla rezervace zrušena.
Večeře se podávají do 21:00 hodin (v neděli do 20:00 hodin) takže
nejlepší je dorazit tak, abyste se stihli navečeřet.
Michaela Kohutová
Dobrý den meli by jsme s přítelem zájem ale chtěla jsem se zeptat
jestli nevadí že jsme z moravskoslezského kraje. Děkuji za odpověď
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den,
není to problém, pouze Vám bude při příjezdu změřena teplota. Pokud by
byla zvýšená, nebudeme Vás moci ubytovat.
Děkujeme za pochopení
Anastasiya
Dobrý den máme zájem ale bylo bz nás 2 a dítě 16 let, jaky by byl
doplatek?
Slevomat.cz
Dobrý den :) Děti od 12 let a dospělé osoby doplácí na místě poté
50 % z ceny pobytu. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
lze vzít do jídelny s sebou malého, vychovaného pejska?
Vždy jen leží tiše pod stolem a nikde neběhá, ani nijak jinak neruší.
Děkuji
Dobrý den, Jitko, bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit, kontaktujte prosím tedy přímo hotel na tel. +420 487 829 761 či e-mailu info@hotelmorris.cz, kde vám sdělí podrobnější informace :) Pěkný den