Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pohodový pobyt na Šumavě pro pár i rodinu: ubytování s polopenzí a venkovním bazénem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem ideálně přes online kalendář, do kterého se dostanete proklikem z elektronické verze svého voucheru, případně na tel. č. +420605006440, +420382211860 nebo e‑mailem na recepce@hotelzlatypotok.eu.
- Recepce funguje od 8:00 do 20:00 hodin.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Děti do 2,9 let: zdarma bez nároku na služby a lůžko
- Děti od 3 do 12,9 let: 890 Kč / noc / lůžko s polopenzí
- Dětská postýlka k zapůjčení: 200 Kč/ noc
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěl bych koupit voucher, ale potřebuji s termínem od 20.72021 do 26.7.2021. S hotelem jsem mluvil a není v tom u nich problém, ale tady je voucher pouze s platností do 21.6.2021. Jak to tedy provést, abych se nedostal do situace, že budu mít voucher, ale termín, který potřebuji nebudu moci uplatnit vzhledem k platnosti voucheru. Děkuji Churavý.
Dobrý den, Martine, voucher z této nabídky je skutečně možné využít
pouze do 21.6.2021. Pokud jste se však s hotelem domluvil a nemají problém
Vám poskytnout termín po platnosti voucheru, je možné to takto
individuálně domluvit.
Jen upozorním, Slevomat je zodpovědný za vouchery pouze v jejich platnosti.
V případě následného nevyužití voucheru po platnosti či jiné vzniklé
situace při jeho čerpání nemůžeme zaručit, že vám budeme schopni pomoci
a je tak třeba situaci řešit přímo s poskytovatelem. Pěkný den :)
Ještě poprosim o čas podávání snídaní? Děkuji
Dobrý den.
7.30 až 9.30
Dobrý den, nikde nemohu najít čas večeří. Děkuji
Dobrý den,
čas večeří je od 18:00 – do 20:00.
Hezký den
Dobrý den chci se zeptat zda máte i variantu pro 1 dospělého a kolik by
to stálo na 4 – 5 nocí a se 2 psi..
Děkuji
Dobrý den, je mi líto, ale balíček lze zakoupit nejméně pro dvě osoby :) Pěkný den
Vidím,že jste již upravili a dokonce proběhli již dva nákupy.mohu tedy někde dohledat volné termíny? Děkuji
Dobrý den. Prosím o trpělivost. Čekáme na systémové propojení rezervací a portálů, které zajišťuje IT firma. Proběhne příští týden. Děkujeme za pochopení. Hotel Zlatý Potok
Dobrý den,předpokládám,že se jedná o novou nabídku,nabídky přes slevomat Šumava sleduji několikrát denně,voucher s termínem již nelze zakoupit,a to ani nevidím,že by byl uskutečněn nějaký nákup lidmi přes slevomat,předpokládám,že pokud koupim voucher bez termínu,využít nepůjde,vzhledem k tomu,že mi to píše není volná kapacita. Nabídku byste tedy měli asi stáhnout,ať neláka i ostatní,když nelze koupit. Děkuji
Dobrý den, Aleno :) u této nabídky je možnost zatím pouze voucherů bez
termínu. Termínované varianty zde prozatím nejsou. Věříme, že volné
místo v hotelu je. K ověření volných termínů zatím slouží tel. č.
+420605006440, +420382211860 nebo e‑mail recepce@hotelzlatypotok.eu.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Čtyřleté dítě za 890 korun za noc. Really? Dobrý byznys… Rovnou udělejte jen adult friendly, ne?
Dobrý den, Martine, výši příplatku za děti a osoby nad rámec voucheru vždy stanovuje provozovatel na základě svého ceníku a dalších kritérii. V ceně je započítáno jak ubytování, tak strava – polopenze. Je nám líto, že Vám cena přijde příliš vysoká. Můžete však zkusit kontaktovat přímo hotel na tel. č. +420 605 006 440, +420 382 211 860 nebo e‑mailem na recepce@hotelzlatypotok.eu. a domluvit se s nimi na nějaké individuální nabídce. Pěkný den :) Kačka