Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Užijte si pohodové dny v Brně: pobyt se snídaní v hotelu Voroněž 2***
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Možnost 1 přistýlky (rozkládací lůžko) nebo dětské postýlky
- Děti do 5,9 let mají pobyt zdarma včetně služeb
- Děti od 6 do 11,9 let mají ubytování za příplatek 400 Kč/noc (nutné ověřit kapacity na recepci hotelu).
- Děti od 12 do 17,9 let mají ubytování za příplatek 600 Kč/noc (nutné ověřit kapacity na recepci hotelu).
- Dětská postýlka a dětské židličky jsou v restauraci k dispozici zdarma.
- V jednom pokoji je možné ubytovat maximálně 2 dospělé a dítě do 17,9 let
- Pokud se na pokoji ubytuje jen jedna osoba, je cena stejná jako v případě dvou osob.
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 240 Kč/noc (nehlídané hotelové parkoviště s omezenou kapacitou přímo před hotelem; v okolí hotelu jsou k dispozici městská parkovací místa, zóna C – víkendy a státní svátky zdarma)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, prosím, je na pokoji set na přípravu kávy a čaje? Příp. je k dispozici lednička? Děkuji.
Dobrý den,
Čajový servis na pokojích nemáme. Varnou konvici je však možno zapůjčit
na recepci. Minibarová lednice je na pokoji dostupná.
S pozdravem
Recepce
Dobrý den, rádi bychom se u vás ubytovali. Je možné uschovat někde kola?
Dobry den, Kola Vam radi uschovame ve vyhrazenych prostorech blizko recepce. S pozdravem, recepce hotelu
Jak se k Vám dostanu z Hlavního nádraží?
Dobrý den, z hlavního nádraží se od nás dostanete tramvají č. 1 směr Bystrc/Výstaviště. Vystoupíte na zastávce Výstaviště a od zastávky je to už jen cca 10 min. pěšky k nám do hotelu. Jitka Hynčicová recepce
V akom čase sa dá prosím dovolať na recepciu? Viac krát som skúšal a hlási že číslo je nedostupné.
Dobry den, pokud se Vam nedari dovolat na hotel, napiste svuj dotaz na Slevomat stranky, popr. e-mail s konkretnim dotazem a odkazem na to, ze mate rezervaci pres Slevomat, recepce2.voronez@orea.cz. S pozdravem Recepce hotelu
Dobrý den, uvádíte zde, že na pokoji je možné ubytovat pouze dva dospělé a jedno dítě do 17,9 let. V případě, že máme dvě děti: rok a tři roky, nelze nás ubytovat?
Dobrý den,
pokud bude s Vámi roční dítko spát na posteli, můžeme vás ubytovat
i takto. Tato informace je proto, že máme pouze dvoulůžkové pokoje na
které je možné přidat pouze 1 přistýlku nebo postýlku.
Přejeme pěkný den
Andrea, recepce
Dobrý den, mají všechny dvoulůžkové pokoje balkon? Pokud ne, jak si
zajistit pokoj s balkonem?
Děkuji
Dobry den, nektere pokoje maji balkon, pokud napisete do poznamky u sve rezervace, ze preferujete pokoj s balkonem, tak se vynasnazime, abyste na nem byli ubytovani. Vzhledem k omezenemu poctu techto pokoju ale balkon negarantujeme. Dekujeme za pochopeni, Recepce hotelu
Dobrý den, chtěli bychom přijet v termínu od 14. do 16. srpna v sestavě 4 dospělí a 1 dítě (10 let). Máte prosím volnou kapacitu a jak provést rezervaci aby bylo počítáno i s dítětem? Děkuji.
Dobrý den, všechny otevřené termíny na portále Slevomat jsou na hotelu
dostupné i Vámi vybraný termín 14. – 16. 8. 2020 je k dispozici. Pro
4 dospělé osoby doporučujeme 2 dvoulůžkové pokoje. Dítě 10 let, pokud
nelze přidat do rezervace, je možné ho připsat do poznámky a následně
doplatit na hotelu. Na dvoulůžkový pokoje se dá přidat 1 x přistýlka,
cena je 450,– Kč / den se snídaní, polopenze pro dítě 10 let je 150,–
Kč / den.
Recepce Orea Resort Devět Skal
.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, potřebujeme ubytování pro dvě osoby od 18.9 do 20.9.2020, bohužel mne rezervační systém nepustí. Jde to nějak udělat?
Dobry den, pokud jsou nektere terminy na Slevomatu zavrene, znamena to, ze neni pro Slevomat otevreny. Doporucujeme navstivit primo stranky hotelu, kde kapacita muze byt k dispozici. Prijemny den, Recepce hotelu.