Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem e‑mailem na recepcia@meridianabojnice.sk nebo telefonicky na +421 910 609 900.
Pri rezervaci je potřeba nahlásit kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vážení, chtěla bych se zeptat, zda uváděná adresa penzionu je ta
pravá, neboť na oficiálních stránkách je jiná adresa. Děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo :) děkujeme za upozornění. Šlo o překlep
v zadávání adresy. Nyní je již vše opravené správně. Moc se omlouváme
za špatnou informaci. Pěkný den :)
Dana Stružková
Dobrý den. Chci si u Vás objednat pobyt pro dvě osoby v době od
6.7.-8.7.2020 a nedaří se mi odeslat objednávku
Slevomat.cz
Dobrý den, Dano :) nyní jsem vše ověřil a tento termín je možné si
rezervovat. Nevím jakou variantu jste si vybírala, ale u těch na léto by
s tím neměl být problém. Pěkný den, Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Vážení, chtěla bych se zeptat, zda uváděná adresa penzionu je ta pravá, neboť na oficiálních stránkách je jiná adresa. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Terezo :) děkujeme za upozornění. Šlo o překlep v zadávání adresy. Nyní je již vše opravené správně. Moc se omlouváme za špatnou informaci. Pěkný den :)