Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Karlových Varech s neomezeným wellness a polopenzí i balíček lázeňské léčby
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu spa@bristolgroup.cz či telefonu +420 35 334 8803. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Děti do 1,9 let mají pobyt bez nároku na lůžko a stravu zdarma.
- Děti od 2 do 14,9 let mají pobyt na přistýlce za 1100 Kč / noc včetně polopenze a vstupu do wellness.
- Starší děti a osoby na přistýlce mají pobyt za 1300 Kč / noc včetně polopenze a vstupu do wellness.
- Domácí mazlíčci: 400 CZK/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (nutná rezervace předem z důvodu omezené kapacity)
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mám voucher na 26.-28.9. a jelikož je zde uvedeno nutná rezervace parkování, psal jsem 16.9.(večer) e-mail na spa@bristolgroup.cz,ale zatím žádné potvrzení, že to někdo alespoň četl.Dá se zaparkovat přímo u ubytování?Hlásí mě navigace zákaz vjezdu.Děkuji.
Dobrý den, mail nám bohužel nedorazil, nicméně parkoviště máte rezervováno. Co se týče navigace, je nutné přijet přes centrum – ulici Moskevská a ulici Krále Jiřího. Hotel Je sice v lázeňské zóně, ale ubytovaný klient může přijet a odjet na základě potvrzení rezervace.
Dobrý den, chci se zeptat zda je u vás možné platit plnohodnotně
benefit kartou?
Děkuji
Dobrý den,
akceptujeme platbu v hotovosti, bankovním převodem nebo kreditní kartou.
Dobrý den.
Opravdu je sauna v hotelu rozdělena pro pány a dámy zvlášť, jak jsem se
dočetla v recenzích, anebo to byly jen nějaké konkrétní hodiny/dny?
Děkuji.
Dobrý den, ano, máme oddělenou pánskou a dámskou saunu. Pouze při nižší obsazenosti je v provozu 1 jako společná.
Dobrý den, chci de zeptat zda je možné řešit pobyt formou faktury (benefit od zaměstnavatele) děkuji
Dobrý den, pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel. Krásný den
Dobrý den mate pokoje pro vozíčkáře? případně kdy je volný termín?
Dobrý den,
náš komplex obecně bohužel není příliš vhodný pro vozíčkáře,
vzhledem k rozloze, spojovacím chodbám a schodům.
Dobrý den, je možné při koupi uplatnit slevový voucher 4000 od státu? Předem Vám děkuji za odpověď.
Dobrý den, Moniko :)
bohužel při nákupu přes náš portál není možné voucher využít. Jednou
z jeho podmínek je totiž platba na místě, což my neumožňujeme.
Pěkný den :)
Dobrý den, je v ceně balíčku také zdarma půjčení županu?
Dobrý den, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel. +420 353 348 803 či e-mailu spa@bristolgroup.cz. Pěkný den :)
Dobrý den, můžete mně sdělit, v jakém hotelu by bylo zajištěno ubytování v termínu od 20. 8. do 25.8.2020 pro 2 osoby. Děkuji
Dobrý den, Radku, v tomto termínu, který je v tuto chvíli ještě dostupný, je ubytování možné v Královské vile či Bristolu :) Pěkný den
Dobrý den, v jaké části hotelového komplexu je wellnes (Georgy House, Královská vila, Tereza, Bristol)?? Případně dají se procházet, aniž byste museli projít venkem??? Děkuji.
Dobrý den, Gabrielo, wellnes se nachází mezi Bristol a Tereza, hotely jsou však spojené chodbou a výtahem, není tedy potřeba procházet venku :) Pěkný den
Dobrý den,
ráda bych se k vám vypravila s dcerou ( 10 let), je možné brát jí jako
2 osobu na pokoji?Děkuji za odpověď
Dobrý den, cena poukazu je na dvoulůžkový pokoj, Vaše dcera bude 2.osoba. Pokud by jste měla jakýkoli další dotaz, prosím obraťte se přímo na naše obchodní oddělení: spa@bristolgroup.cz. Děkuji
Dobrý den, zajímalo by mě co znamenají v nabídce „poslední volné pokoje“. Jak vypadají atd. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, to jsou standardní pokoje uvolněné pro běžný prodej,
nemají žádnou bližší specifikaci. Není třeba se obávat nižší kvality
nebo nevýhodné polohy. pro bližší informace prosím kontaktujte naše
rezervační oddělení : spa@bristolgroup.cz
Děkuji
Dobrý den, naše 3-letá dcera spí s námi na manželské posteli, nepotřebujeme tedy přistýlku. Kolik by prosím stál pobyt na 3 dny/ 2 noci včetně polopenze? Plánujeme využít nabídky „poslední volné pokoje“ v měsíci srpen.Děkuji předem za odpověď. Věra
Dobrý den,kontaktujte prosím naše rezervační oddělelní – spa@bristolgroup.cz –
získáte všechny potřebné informace.
Děkuji
Dobrý den, je možné vytvořit nabídku pro 3 osoby (ženy)? Děkuji Halouzková
Ano, je to možné. Kontaktujte rezervační oddělení – spa@bristolgroup.cz. děkuji
Dobrý den,je na pokoji klimatizace?
Dobrý den, naše pokoje klimatizaci nemají.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda-li se u vás mohou ubytovat i osoby mladší 18 let. Konkrétně mi je 17, i přítelovi.
Děkuji předem za odpověď :)
Jiroušková
Dobrý den, rádi Vás i přítele ubytujeme, jen je potřeba mít sebou souhůas rodičů, viz. níže:
„Služby jsou poskytovány všem zájemcům bez omezení, jen osoby mladší 15 let mohou využívat služeb pouze v doprovodu osoby starší 18 let a osoby v rozmezí 15–18 let se souhlasem svého zákonného zástupce.“
Pro bližší informace se obraťte na spa@bristolgroup.cz