Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Přímo na Václavském náměstí: pobyt se snídaní v centru Prahy pro 2 osoby
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Termín si zamluvte na tel. +420 730 896 596
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Děti do 2,9 let zdarma s rodiči na lůžku a bez služeb.
- Děti od 3 let hradí platnou cenu dle ceníku hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 290 Kč/den
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych si u Vás v termínu od 16.9.2020 do 21.9.2020 zarezervovat dvoulůžkový pokoj. Máte ještě volná místa? V online systému mi jde zvolit ubytování pouze od 16.9 do17.9. a následně až od 19.9. do 21.9.2020. Předem Vám děkuji za odpoveď
Dobrý den,
mohu Vám doporučit, abyste si zakoupila voucher bez termínu.
Následně mi pošlete na email praha@czechinn.cz
požadovaný termín, číslo voucheru a jméno hosta.Rezervaci Vám
potvrdím.
Děkuji
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, je součástí pobytu zakoupený přes Slevomat také karta Praha Tobě? Předem děkuji za informaci.
Dobrý den,
ano karta Praha Tobě! je součástí každé rezervace. Hezký den.
Vladimír
Dobrý den, mohu se zeptat, proč nejde rezervovat termín ze soboty na
neděli?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Protože jsou pokoje pro Slevomat vyprodané.Dekuji
Renata-obchodni oddeleni
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda by bylo možné si dopoledne před nástupem,
uložit zavazadla například na recepci?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
děkuji za dotaz.
To by neměl být problém.
Děkuji a přeji hezký den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, plánujeme cestu do Prahy v termínu 16.-20.9. 2dospeli a dítě
4 roky, je možné se ubytovat u vás nebo máte již obsazeny všechny
pokoje?
Předem děkuji za informaci
Pěkný den
Dobrý den, Andy :)
Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že
dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online
rezervačním kalendáři :) Pěkný den
Dobrý den, chtěla bych si u Vás v termínu od 28.8. do 1.9.2020 zarezervovat dvoulůžkový pokoj. Máte ještě volná místa? V online systému mi jde zvolit ubytování pouze od 28.8–29.8. a následně až od 30.8. do 1.9.2020. Předem Vám děkuji za odpoveď
Dobrý den,
děkuji za dotaz.
29.8.2020 jsou pokoje pro akci Slevomat vyprodané.
Jelikož je Váš pobyt více jak na 1 noc, dávám tedy do prodeje na toto
datum 1 pokoj a můžete zkusit rezervaci vytvořit.
V případě, že by Vám to nešlo mě kontaktujte na emailu praha@czechinn.cz
děkuji
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, chtěla bych si zarezervovat termín 11.9.-13.9. pro 2 osoby,
ale mám 2 dotazy. V září pořád platí program V Praze jako doma a Praha
tobě a všechny slevy s tím spojené?
A druhý dotaz je ohledně situování oken pokoje a check inu. Šlo by
domluvit, aby byl pokoj ve vyšším patře (kvůli výhledu) a okna směrem na
muzeum (jak píšete v informacích o hotelu) a check in ve 12 hodin?
Předem Vam děkuji za odpověď.
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Na tento termín ještě máme volné pokoje.
Platnost akcí by měla být do 30.9.2020.
Ohledně požadavků na pokoj prosím kontaktujte recepci, nebo vpište
požadavek do poznámky rezervace.Vždy se snažíme klientům vyjít
vstříc.
Přeji hezký den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, mám dotaz chci se zeptat, jestli máte volné termíny na 24.8 – 26.8.chci si zakoupit voucher 2 dospělé 1 dítě 11 let děkuji
Dobrý den,
děkuji za dotaz.
Na termín 24.8. – 26.8.2020 máme ještě olné pokoje. Vocher je pro
2 dospělé osoby. Do poznámky prosím napište – 1 dítě 11 let. Za
dítě se doplácí 250 CZK / noc
Přeji klidný večer
Renata -obchodní oddělení
Dobrý den,chtěla bych si u vás v hotelu objednat dvě noci v termínu 18.8.-20.8.,ale voucher je pro dvě osoby.Budem mít navíc ještě dvě děti 12 let a 8 let,jak mám postupovat? Děkuji
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Voucher je pro 2 dospělé osoby. Doplatek za dítě 3 – 14,99 let je
250CZK / noc. Doplatek na místě bude tedy 1 000 CZK. Stačí vše vepsat do
poznámky rezervace ( voucheru)
Přeji hezký den
Renata – obchodní oddělení
Děkuji za odpověd,navazuji na předešlou konverzaci.Chápeme se dobře,že se jedná o dvojlužkový pokoj s přistylkou?Děkuji
Dobrý den,
děkuji za dotaz.
Ano, bude Vám přidělen třílůžkový pokoj případně dvojlůžkový
s přistýlkou.
Přeji hezký den
Renata – obchodní oddělení
Dobry den,měla bych zájem o pobyt na jednu noc v termínu od 17.8–18.8 pro dvě osoby a jedno dítě 8let.Jak mam voucher koupit s konkretnim terminem a Vám někde napsat plus dítě?Děkuji za odpověd a hezky den
Dobrý den,
děkuji za dotaz.
Na tento termín máme volné pokoje.
Zakoupíte voucher pro 2 dospělé osoby a do poznámky vpíšete, že pojede
i dítě 8 let.
Doplatek je na místě – 250czk / noc.
Děkuji a přeji hezký den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den.Jaky je doplatek pro 3 osobu. Děkuji Maierová.
Dobrý den, doplatek za 3. osobu je 445Kč a za dítě do 12 let
250Kč.
Hezký den. Vladimír – obchodní oddělení.
Dobrý večer, mám zájem o ubytování na 1 noc kdykoli v období od 25.7. do 9.8. pro 2 osoby a 2 děti 9 let a 1,5 roku. Je prosím u Vás k dispozici dětská postýlka? Také bychom potřebovali zarezervovat parkovací místo. Je potřeba rezervovat telefonicky nebo stačí emailem? Předem děkuji za informace
Dobrý den,
děkuji za dotaz.
V první řadě je nutné zakoupit voucher. Máte-li voucher bez termínu,
prosím kontaktujte me na emailu praha@czechinn.cz a já Vám
rezervaci vytvoříma potvrdím. Potřebuju k tomu termín a číslo voucheru.
Dětská postýlka k dispozici je, – na vyžádání. Doplatek za 9ti leté
dítě je 250 CZK / noc. Rezervace na parkovací místo je nutná,stačí to
uvést do poznámky rezervace ( voucheru). Vpřípadě jakéhokoliv dotazu mě
neváhejte kontaktovat na uvedeném emailu.Přeji klidný den Renata –
obchodní oddělení
Dobrý den,
mám zájem o pobyt „Kdykoliv v období do 3. 9. 2020“, termín 26. –
30. 07. 2020, ale chtěla bych 2 dvoulůžkové pokoje vedle sebe, lze se
předem takto domluvit? Také bychom potřebovali parkování pro 1 auto,
můžete mi sdělit, kde by bylo auto zaparkováno (ulice,garáž,
dvůr,veřejné parkoviště)? A poslední dotaz, v hotelu asi není výtah,
jelikož mám zdravotní handicap, mohly by být pokoje v nižším patře,
než úplně pod střechou? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Ohledně provozních věcí, parkování a umístění pokoje
je nejlepší kontaktovat přímo hotelovou recepci.
http://www.wenceslassquare.cz/kontakty
Nicméně se vždy snažíme klientům vyjít co nejvíce vstříc. Myslím, že
žádný z požadavků by neměl být problém.
Ohledně vytvoření rezervace. Máte-li zakoupený voucher bez termínu,
prosím pošlete mi detaily voucheru a termín na email praha@czechinn.cz a já pro
Vás rezervaci vytvořím a potvrdím.
Děkuji a přeji klidný den
Renata – obchodní oddělení
Prosím, je na pokoji vysoušeč vlasů a ručníky?
Dobrý den Jano,
děkuji za dotaz.
Všechny informace ohledně provozu a vybavení pokojů naleznete na stránkách
http://www.wenceslassquare.cz/ubytovani,
je také k dispozici online chat přímo s hotelem.
Děkuji a přeji hezký den Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli snídaně budou na terase na střeše hotelu nebo jinde?
Dobrý den,
snídaně probíhají ve snídanové místnosti.
Přeji klidný den
Renata – obchodní oddělení
Dobry den chci se zeptat kdyz nejde online rezervace v terminu 18.7–20.7 muzu dat koupit bez rezervace a pak kontaktovat hotel jestli ma volny termin?dekuji za odpoved
Dobrý den,
děkuji za Váš email.
Bohužel termín 18.7. je vyprodán. Můžete nás kontaktovat na emailu praha@czechinn.cz, a mi Vám
pošleme nabídku na některý z našich hotelů.
Děkuji a přeji klidný den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, máte volno v termínu 17.-21.8. pro 2 dospělého osoby a 2 děti (5 a 7let) a kolik bude doplatek za děti, děkuji. S pozdravem Iva
Dobrý den,
volné pokoje na tento termín máme. Doplatek za dítě 3 – 14,99 let je
250CZK / noc.
Doplatek za 2 děti na 4 noci bude 2 000 CZK.
Děkuji a přeji klidný den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, zítra jedeme k vám a chci si naplánovat program a ptám se
proto na konkrétní SLEVY – 20% sleva na vstupné na vybrané pražské
pamětihodnosti (Židovské Město, Petřínská rozhledna, Prašná brána,
dětské atrakce, kina, divadla a mnoho dalších). Zajímají mě kina
i divadla.
A dále, získám ve vašem hotelu získám slevy z programu V Praze jako
doma? Děkuji za info. I. Černá
Dobrý den,
o všech slevách a výhodách se dozvíte na naši stránkách – http://www.wenceslassquare.cz/akce
Děkuji za pochopení
Renata- obchodní oddělení
Dobrý den, chtěla bych si rezervovat pobyt v Hotelu Wenceslas Square v termínu 21. 7 – 23. 7., ale jistě mohu potvrdit až v pátek, mohu tedy nezávazně zamluvit nebo jak mám dále postupovat – chtěla bych jeden dvoulůžkový pokoj s oddělenými lůžky
Dobrý den,
máte 3 možnosti. Zakoupit si voucher s termínem 21.7. – 23.7.2020 –
ještě jsou k dispozici.Nebo si zakoupit voucher bez termínu a potom nás
kontaktovat na emailu praha@czechinn.cz, kde
rezervaci vytvoříme na Vámi zvoelné datum. Nebo nás můžete kontaktovat
napřímo na emailu praha@czechinn.cz a my Vám
pošleme nabídku na požadovaný termín.
Děkuji a přeji klidný den
Renata- obchodní oddělení
Dobrý den paní Renato,
koupila jsem rodičům další voucher na pobyt od 1.-4.8., věřím, že budou
spokojeni (Merkur si nemohli vynachválit), připojila jsem k objednávce své
telefonní číslo – pro každý případ, pokud by bylo třeba volejte
kdykoliv. P.S. do hotelu mám rezervaci i pro sebe (tedy na jméno Matýsek) a
těším se na příjemný pobyt. S pozdravem Kamila Onysko
Dobrý den,děkuji za zprávu.Také doufáme, že si rodiče i Vy pobyt
užijete. Přeji klidný večer
Renata
Dobrý den,mám již zaplacený voucher v termínu 18.7.-20.7. Pokud koupím ještě dva bez termínu,jelikož s termínem jsou až od 19.7. je možné mi zaručit , že budete mít volné 2 pokoje od 18.7.-20.7.? Respektive si tento termín zarezervovat předem? Děkuji za rychlou odezvu. Marcela
Dobrý den,
děkuji za Váš email.
Termín 18.7.2020 je bohužel vyprodán.
Děkuji za pochopení Renata-obchodní oddělení
Dobrý den, máte prosím volný pokoj od 8.8. do 11.8. pro dva dospělé a jedno dítě 12 let? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Mirko :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Dítě nad 3 roky poté doplácí na místě plnou cenu dle ceníku hotelu :) Pěkný den, Lukáš
Dobrý den.
Přes Slevomat máme zajištěno ubytování z 31. červance na 1. srpna.
Bylo to s volbou termínu, takže potvrzené. Moje dotazy zní: Můžu
požádat o zajištění parkování pro osobní auto a protože pojedu
v pátek z Náchoda a v sobotu do Plzně, v kolik hodin je nejdříve
možné auto dát na parkoviště, v kolik odjet a kde se parkoviště –
kvůli navigaci, nachází.
Děkuji za odpovědi.
Roman Benda
Dobrý den,
já Vám mohu zajistit rezervaci na parkování. Ohledně detailů ( odjezd ,
příjezd, časové možnosti ) prosím kontaktujte přímo recepci hotelu na
tel. čísle 730 896 596.
Děkuji za pochopení
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je možné v termínu 18.7. – 19.7. objednat
ubytování pro 2 dospělé a 3 děti. Jestli je toto možné v uvedeném
termínu na dva vouchery + příplatek za jedno dítě.
Děkuji.
Dobrý den,
ano, na tento termín máme volné pokoje. Zakupte si vouchery přes Slevomat
bud na přesné datum nebo bez termínu. V případě, že zakoupíte voucher
bez termínu, je nutné poslat kopii nebo číslo voucheru na email praha@czechinn.cz a my Vám
rezervaci vytvoříme.
Děkuji a přeji hezký den
Renata
Dobrý den, chtěli bychom si během ubytování u Vás uschovat 2 kola. Bylo by to možné? Děkuji
Dobrý den,
děkuji za email.
Ano, uschování 2 kol je možné. Prosím napište to do poznámky
rezervace.
Přeji hezký den
Renata
Dobrý den, ráda bych se zeptala. Pokud bychom chtěli využít tuto nabídku, ale je nás celkem pět. 2 dospělí a 3 děti (věk 16, 14, 13). Jak postupovat? Děkuji moc
Dobrý den,
děkuji za dotaz.
Záleží na termínu pobytu. Prosím napište mi na email praha@czechinn.cz termín a
já Vám udělám kalkulaci a napíšu možnosti.
Děkuji
Renata – obchodní oddělení
Dobry den
chtela bych se zeptat zda je mozne do hotelu prijit jiz cca kolem 9–10hod,
nechat si u Vas kufry a nasledne se ubytovat v odpolednich hodinach ?
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz. Toto by neměl být problém. Napište to prosím do
poznámky rezervace.
Děkuji a přeji hezký den.
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den,
je tedy možné být s dvěma dětmi na pokoji? A s třemi?
Chceme jet na jen na jednu noc – 25.-26.8. (úterý – středa). Jsme
čtyři dospělé a celkem 5 dětí – kolik tedy objednat pokojů? (Děti
jsou – 2 roky, 3, roky, 4, roky, 5, let a 5 let) Děkuji
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Pro 4 dospělé potřebujete minimálně 2 vouchery. Na
tento termín Vám můžeme zajistit pokoje pro 2 dospělé a 2 malé děti a
2 dospělé + 3 děti. Doplatek za dítě od 3 let je 250 CZK -tento
doplatek se hradí na místě.
Prosím vše uvedte do poznámky rezervace. Přeji hezký den
Renata- obchodní oddělení
Dobrý den
Chtěla jsem se zeptat jestli s pobytem ve vašem hotelu získám slevy
z programu V Praze jako doma?
Dobrý den,
ano, náš hotel je do tohoto programu přihlášen.
Přeji hezký pobyt
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, prosím o informaci, zda se mohou ubytovat dva dospělí
s pětiletou dcerou. Doplácet za ni budeme na místě (především
potřebujeme, aby měla nárok na lůžko)? Když si koupím voucher na
konkrétní termín, kam mám dceru uvést? Je možné využít hotelové
parkoviště? Je nutná rezervace místa předem, kolik za něj budeme platit na
dvě noci?
Děkuji
Dobrý den,
dítě 5 let doplatek 250 CZK / noc – s nárokem na lůžko.
Parkování u hotelu je možné – cena 250 CZK/ den. Vše se doplácí na
místě. Prosím vše ( dítě i parkování) uvést do poznámky rezervace.
Přeji klidný den Renata – obchodní oddělení
Dobrý večer paní Renato, jsem ráda, že budete pracovat na komunikaci. Na
voucheru je uvedeno i mobilní číslo. Vaše odpověď skutečně není
z 1.7. – to jsem se teprve dostala info od recepce (v noci).
Vaše odpověď dorazila 2.7. v 8,50 hodin.
Každopádně i Vám hezký večer a co nejméně takových nedorozumění.
Dobrý den,
děkuji za Váš email. Odpovídala jsem obratem 1.7. v noci . Klienta jsme na
přímo kontaktovat nemohli, neměli jsme od Vás informaci o jakou rezervaci
se jedná a volat všem klientům s příjezdem 2.7.2020 nebylo možné.
Každopádně děkuji a přeji klidný den
S pozdravem Renata – obchodní oddělení
Dobrý den ubytování na 1 noc z 12.7 na 13.7 s dcerou 15 let? Je volno? Dekuji za odpoveď Vanickova
Dobrý den,
volno v tomto termínu máme.
S pozdravem Renáta – obchodní oddělení
Dėkuji za rychlou odpověď i řešení.
KV
Dobrý den,
přejeme Vám příjemný pobyt.
S pozdravem
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, je možné si u Vás na hotelu zapůjčit dětskou postýlku? Děkuji a přeji pěkný den
DObrý den,
ano, dětskou postýlku můžeme zapůjčit. Prosím o poznámku do rezervace
při jejím vytváření.
Děkuji a přeji klidný den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den,
na Slevomau jsem zakoupila voucher bez termínu (v nabídce je možnost
s termínem, nebo bez termínu), na dvě noci. Po zavolání na kontaktní
telefon mi na recepci bylo sděleno, že termín lze zamluvit pouze přes
Slevomat, ale to bych si musela zakoupit další voucher. Jak mám tedy teď
postupovat?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, pošlete nám prosím na mailovou adresu : praha@czechinn.cz Vámi vybraný termín a my Vám obratem potvrdíme ubytování. Děkuji a přeji hezký den Vladimír – obchodní oddělení.
Dobry den,v pripade,ze mate voucher bez terminu nas kontaktujte na emailu praha@czechinn.cz.Napiste pozadovany termin,jmeno hotelu a cislo voucheru(pripadne sken voucheru-neni nutne) a my Vam rezervaci vytvorime.dekuji a preji klidny den.Renata-obchodni oddeleni
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na cenu pro 2 dospělé osoby a 2 děti( 9 a 12 let) na 3 noci. A zda máte volný termín 13.-16.8.2020. Děkuji Gurecká
Dobrý den, děkuji za dotaz. V termínu 13.8.- 16.8.2020 máme volné pokoj. Cena voucheru pro 2 dospělé osoby je 990 CZK/na 1 noc. Pro Váš pobyt na 3 noci tedy zakupte voucher v hodnotě 2 970 CZK Příplatek za děti: 3 – 14.99 let – 250 CZK/1 noc /1 dítě – hradí se na místě. Pro Váš pobyt tedy – 9 a 12 let- doplatek 1 500 CZK . Celkem tedy voucher – 2 970 CZK + 1 500 CZK za obě děti (9 a 12 let) – doplatek na místě. Děkuji a přeji klidný večer Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, prosím mám dotaz. Chtěla bych vzít vnoučata do Prahy a to v termínu od 25.7 – 2 noci.Jsem seniorka, vnučka 20 let, vnuk 15 let a nejmladší 8 let. Kolik si mám zaplatit? Moc Vám děkuji za odpově'd.
Dobrý den,
děkuji za dotaz.
V termínu 25.7. – 27.7.2020 máme volné pokoj.
Cena voucheru pro 2 dospělé osoby je 990 CZK/na 1 noc. Pro Váš pobyt na
2 noci tedy zakupte voucher v hodnotě 1 980 CZK
Příplatek za děti: do 2.99 let zdarma, 3 – 14.99 let – 250 CZK/1
noc, od 15 let příplatek 495 CZK /1 noc. – hradí se na místě.
Pro Váš pobyt tedy – 15ti letý – 990 CZK -platba na místě ,
8 let – 500 CZK – platba na místě.
Celkem tedy voucher – 1 980 CZK, doplatek na místě 1 490 CZK za obě
děti (8 a 15 let)
Děkuji a přeji klidný večer
Renata – obchodní oddělení
Děkuji Renato za rychlou odpověď! Ve státní svátek se to cení o to více 😊 Hezký večer i Vám. Věra B.
V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat.
Renata- obchodni oddeleni
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli je možný dřívější check-in, než ve 14hodin? Děkuji za odpověď. Věra Bruntálská
Dobrý den Věro,
děkuji za dotaz. Ubytovat se můžete již okolo 12 hodiny.
Napište to prosím do poznámky rezervace.
Děkuji a přeji pohodový večer
Renata – obchodní oddělení
Vážení, dne 1.7. mi nikdo nepotvrdil, že hotel je otevřený. Ba naopak – recepční, který se mnou hovořil, mne instruoval tak, aby rodiče byli zaslání přímo do hotelu Merkur! Rodiče v Merkuru skutečně byli spokojeni – nikdy jsem nenapsala opak. Chyba je ovšem jednoznačně na Vaší straně, kdy jsem 1.7. byla informována tak, že hotel je uzavřen. Není pravdou, že odeslat rodiče do jiného hotelu bylo mým rozhodnutím. To snad ani nemůžete myslet vážně :-). A je jasné, že pokud již byli ubytováni v Merkuru , tak odmítli se stěhovat zase někde jinde. Nepřijeli do Prahy pendlovat mezi hotely, ale užít si volno. Každopádně – pokud přepojíte linky na jiný hotel – a linka přesměrována byla, je Vaší povinností informovat personál, který telefony odebírá tak, aby tento mohl podávat validní informace. To, jaký byl připraven pokoj, ve kterém rodiče nebyli, je mi skutečně zcela jedno. Jen mne mrzí, že nemohu nyní za rodiče „ohvězdičkovat“ hotel Merkur .
Vážena pani Kamilo.Informaci ,že je hotel otevřen máte zde,v naší
konverzaci ze dne 1.7.2020.Tedy před příjezdem Vašich rodičů. Bohuzel
jinde jsme Vas kontaktovat a informovat nemohli.
Na zlepseni komunikace v teto narocne dobe intenzivne pracujeme.
Děkuji a přeji klidny večer.
Renata-obchodni oddeleni
Dobrý den,
vyjadřuji se ke Vaší žádosti o doplnění údajů. Rezervace byla
provedena na jméno Zdeňka Hořínková. Jak jsem psala – 27.6. jsem
rezervaci koupila, ještě před tím (ale taktéž 27.6.) , jsem do hotelu
volala, abych si prověřila rušnost místa. Byla jsem informována, že se
mám zadat požadavek „pokoj s okny do dvora“ a to jsem také udělala.
Rezervace byla od 2.-4.7. 1.7. večer, kolem 21.30 jsem do hotelu volala a
pán nemohl rezervaci najít. Nakonec jsme došli k tomu, že volám do jiného
hotelu – do hotelu Merkur. Ale volala jsem na číslo z voucheru. Vyhledala
jsem si tedy číslo na internetu a zavolala znova…opět stejný pán, a jak
jsem již napsala, informoval mně, že hotel Wenseslav je zavřený a že
všichni tito hosté jsou přesměrováni do hotelu Merkur. Který však se
nenachází na Staroměstském náměstí, jak uvádíte. Večer, před odjezdem
rodičů, to bylo skutečně velmi "příjemné " překvapení. Tuto informaci
jsem jim volala až do vlaku, aby neměli zbytečný stres v noci. Šli se tedy
ubytovat do hotelu merkur (přičemž mne stalo dost námahy jim vysvětlit, kde
hotel je (vždy jim totiž cestu vytisknu). A následovalo další
překvapení. V hotelu Merkur o nich opět nevěděli. Nakonec je tedy na
základě voucheru ubytovali. Asi půl hodiny poté paní recepční hotelu
Merkur rodičům sdělila, že volali z hotelu Wenseslav, kde je
čekají…Rodiče již však odmítli se přemisťovat a zůstali v Merkuru.
Musíte uznat, že něco je opravdu přinejmenším špatně. Hodně cestuji a
někdy se stávají podivné věci, ale tohle je daleko za hranicí podivnosti.
Podotýkám, že ještě před dojezdem vlaku do Prahy jsem do hotelu Merkur
volala a chtěla jsem si ověřit, že je vše v pořádku. Nicméně nikdo
nezvedal telefon – samozřejmě i recepční si může odskočit. Já už
pak bohužel volat znova nemohla. chtěla jsem rodičům udělat radost a místo
toho byli vystaveni situacím, které nezvládají a jsou jim nepříjemné. To
samozřejmě ovlivnilo jejich pobyt. Z mého úhlu pohledu se jedná
o špatnou organizaci práce, kdy došlo k přesměrování linek na hotel
Merkur, avšak personál tam nebyl informován. A to je – vážená paní
Renato – zcela zásadní pochybení a to větší, když následuje to, že
v Merkuru personál opět nevěděl, že tam přijedou hosté. Pokud už tedy
informace byla chybná na počátku, mají se Vaši zaměstnanci vzájemně
informovat tak, aby nedocházelo k dalšímu kupení chyb a omylů. Takové
omyly totiž zpravidla stojí v konečném důsledku opravdu hodně peněz. Jak
známo, nespokojený zákazník dělá zpravidla největší reklamu. Bohužel
však negativní.
Dobrý večer,
Vaši rodiče měli rezervaci do hotelu Wenceslas Square, kde je také
očekávali a kde měli připravený jeden z nejlepších pokojů.
To, že jste je Vy sama poslala do jiného hotelu jsme bohužel nemohli
ovlivnit.Proto o nich také v hotelu Merkur nevěděli – a i přesto je
ubytovali. Recepce měla Vaše rodiče poslat na hotel Wenceslas Square, kde
měli platnou rezervaci.Předešlé klienty, které jsme museli stěhovat na
Staroměstské náměstí – hotel Josephine **** , kvůli technické
závadě, jsme vždy informovali den předem. Stejně tak by to bylo
v případě, že bychom nemohli ubytovat Vaše rodiče. To se však nestalo,
od nás žádnou informaci o tom, že mají jet do jiného hotelu nedostali.
Ani Vy ne. Naopak Vás hotel Merkur informoval, že tam Vaši rodiče rezervaci
nemají.( 1.7.2020) O jména hostů jsem Vás žádala ještě před
příjezdem, abychom vše ověřili. Odpovědi se mi nedostalo a my jsme nemohli
spekulovat o tom o jakou rezervaci se jedná. Vy jste se vše rozhodla
zorganizovala sama a rodiče jste poslala na špatný hotel.
Recepce hotelu Merkur nabídla Vašim rodičů, že si mohou vybrat, kde nakonec
chtějí bydlet. Dle informací manažerky hotelu, která s nimi jednala, byli
spokojení, byli velice milí a žádný problém neměli.
Dne 1.7. jsem Vám potvrzovala , že je hotel Wenceslas otevřen a že Vaše
rodiče ubytujeme. I přesto jste je poslala hotelu Merkur.
Můžeme se Vám tedy upřímně omluvit za to, že jste dne 1.7.2020 dostala
od recepce hotelu Merkur chybnou informaci. Ano, to byla chyba, která Vám zde,
v diskuzi, byla ještě v ten den , před příjezdem Vašich
rodičů,vysvětlena. Za následující běh událostí, které jste
organizovala už odpovědnost převzít nemůžeme.
I přesto věřím, že si rodiče pobyt v Praze užili.
Děkuji a přeji klidný večer
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, je možné být na pokoji 2 dospělí a dvě děti (2 roky a 5 let)? KOlik pak bude cena?
Dobrý den, děkuji za Váš email. Dítě do 2,99 let zdarma, dítě 3–
14,99 let příplatek 250 CZK/noc , od 15 let příplatek 495 CZK/noc.
Doplatek za 3. osobu – 495 CZK
Nemohu Vám napsat celkovou cenu, když nevím na jak dlouho pobyt
plánujete.
Přeji hezký den Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, je možné ubytování pro 3 dospělé s malým psem na jednu noc z neděle 5.6.- 6.6. ?
Dobrý den,
potebovala bych správný termín,
děkuji
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den,
Je možné ubytovat 2 osoby ve věku 17 a 14 let bez doprovodu dospělé
osoby?
Děkuji za odpověd
Dobrý den,
ano, je to možné.
Děti však musí mít písemný souhlas zákonných zástupců a také
prohlášení, že za ně přebíráte zodpovědnost za případné škody.
Děkuji a přeji hezký den
Renata – obchodní oddělení
Ještě podotýkám, že před zakoupením voucheru jsem si do hotelu volala, abych zjistila, jak rušné je okolí a tak dále. Byla jsem ubezpečena, že rodiče budou spokojeni…před pár dny…a najednou je hotel zavřený, ale rezervace se prodává vesele dál.
viz email níže
Dobrý den,
27.6. jsem zakoupila dárkový voucher pro rodiče s online rezervací
termínu od 2.7. do 4.7.2020. Voucher jsem hned zaplatila. Na voucheru je
poznámka: nemusíte již volat do hotelu, rezervace je tímto potvrzena.
Rodičům jsem vytiskla mapky s cestou do hotelu z nádraží, fotky hotelu a
další, abych jim vše co nejvíce usnadnila. Dnes, 1.7. večer, jsem se
rozhodla si rezervaci telefonicky raději ověřit…a ouha. Nejdříve se
nemohla najít moje rezervace, pak jsem se z telefonu dověděla, že volám do
špatného hotelu, volala jsem ale na číslo z voucheru. Takže jsem si
číslo našla na Googlu a opět jsem se dovolala do špatného hotelu, kde mi
recepční sdělil, že „už mu to došlo“ HOTEL WENCESLAS SQUARE JE
ZAVŘENÝ A VŠECHNY REZERVACE JSOU PŘESUNUTY DO HOTELU MERKUR. A já se
ptám – jak by se to moji rodiče, kteří již v 6 hodin ráno budou na
cestě do Prahy, dozvěděli, kdybych se nerozhodla si do hotelu volat. Dále se
ptám – STÁLE MÁTE VOLNÉ TERMÍNY NA CELÝ ČERVENEC A I VÝŠE
V KOMENTÁŘI ODPOVÍDÁTE NĚJAKÉ PANÍ, ŽE TERMÍNY JSOU VOLNÉ.....ALE
HOTEL JE ZAVŘENÝ!!! Takže řetězec INN hotel, pod který oba hotely patří,
obelhává zákazníky., ale evidentně i Slevomat. OPRAVDU CHCETE NADÁLE
SPOLUPRACOVAT S DANÝM ŘETĚZCEM? Celou věc nepovažuji za uzavřenou a jsem
připravena ji dále řešit. Naplňovat kapacity svého hotelu podvodem není
přijatelné. Alespoň tedy pro mně ne a za naprosto nepřijatelné považuji
to, že se nikdo neobtěžoval mne kontaktovat, aby mi sdělil, že hotel je
zavřený. A Vás žádám, abyste okamžitě stáhli nabídku, která
neexistuje.
Dobrý den paní Kamilo,
děkuji za Váš email.
Mohla byste mi prosím napsat na jaké jméno jste rezervaci udělala? Ověřím
to, dle seznamu na Slevomatu máme všechny rezervace zadané v systému.
HOTEL WENCESLAS JE pro klienty Slevomatu OTEVŘEN a klienti tam také budou
ubytováni
Ke stěhování opravdu došlo u několika málo rezervací , ale klienti byli
přesunuti na 4**** hotel přímo na Staroměstském náměstí na to
z akutního technického důvodu, který se během 3 dnů vyřešil – ani
jeden s klientů s tím neměl problém.
Telefony byly právě z tohoto důvodu přesměrovány na aktivní číslo.
Bohužel jste asi hovořila s nekompetentní osobou. za což se
omlouváme..
opakuji HOTEL WENCESLAS JE pro klienty Slevomatu OTEVŘEN a klienti tam také
budou ubytováni.
Doufám, že si rodiče pobyt u nás užijí.
Prosím ještě o napsání jména, které na rezervaci máte, abych ověřila,
opravdu vše dle údajů od partnera sedí a žádná rezervace nám
nechybí.
Děkuji a přeji klidný den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den prosím mate volno od 4 do 5.7?V kolik hodin je možný příjezd a v kolik odjezd?dekuji moc.
Dobrý den,
děkuji za Váš email.
Volné pokoje na termín 4.7.2020 jsou. Ohledně příjezdu prosím kontaktujte
přímo recepci.
Děkuji a přeji klidný den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, máte v termínu 07.07.2020 – 11.07.2020 volný 2 lůžkový pokoj? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano prosím, na tento termín máme volné pokoje ,
přeji klidný den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den,prosím kde je možné parkování a jaká cena ,děkuji
Dobrý den,
osobní auto je možné zaparkovat ve dvoře za akční cenu 280 CZK / noc.
Je nutné zarezervovat.
Děkuji
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, nebude problém když budu na pokoji sama? Samozřejmě zaplatím plnou cenu pokoje.Dekuji Dudkevicova
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz,
problém to určitě nebude.
Přeji klidný večer
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, mohli by jste mi prosím napsat jaká by byla cena pro 3dospělé a 3děti 7–11let na dvě noci? Moc děkuji. Strýžovská
Dobrý den,
děkuji za Váš email.
Dítě do 2,99 let zdarma, dítě 3– 14,99 let příplatek 250 CZK, od
15 let příplatek 495 CZK
Doplatek za 3. osobu – 495 CZK
Cena celkem – Voucher – 1 980 CZK
3. osoba – 990 czk – doplatek na místě
3 děti 7–11 let – 1 500 CZK – doplatek na místě
Cena dohromady činí 4 470 CZK
Přeji hezký den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, je možné ubytování se dvěma dětmi (věk 4 a 6) a pokud
ano, za jakých podmínek?
Děkuji
Dobrý den,
děkuji za Váš email.
Dítě do 2,99 let zdarma, dítě 3– 14,99 let příplatek 250 CZK/noc od
15 let příplatek 495 CZK/noc
děkuji a přeji hezký den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den,
Je možné ubytování 16 a17 leté teenagery bez dospělé osoby?
Dobrý den,
děkuji za Váš email.
Ubytování teenagerů je možné pouze s písemným souhlasem rodičů a
prohlášením, že přebíráte zodpovědnost za případné škody.
Děkuji a přeji hezký den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, budete zapojeni do programu V Praze jako doma? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano, do programu V Praze jako doma jsme zapojeni.
Přeji klidný den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den,
prosíme, zda by bylo možné ubytovaní na dvě noci pro tři osoby a jaká je
cena, předem děkuji za odpověď
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz. Ubytování 3. osoby je možné. Cena za 3. osobu je
495 CZK / noc a hradí se na místě. Do poznámky při nákupu voucheru
prosím napište poznámku – 3.osoba – doplatek 495 czk/ noc – hradí
se na místě.
Děkuji a přeji hezký den
Renata – obchodní oddělení
Dobrý den, je možné na místě doplatit a mít Deluxe pokoj? Kolik by případně byl tento doplatek? Děkuji.
Dobrý den,
děkuji za Váš email.
Doplatek za Delux pokoj s výhledem je 400 czk/noc. Tento doplatek se hradí
na místě. Požadavek prosím vpište do poznámky rezervace.
Děkuji a přeji klidný den
Renata – obchodní oddělení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
od 11.9.-13.9. máme zaplacený pobyt ve vašem hotelu, ale do poznámky při objednání jsme zapomněly napsat, že bysme chtěli využít dřívější check in (12.00) a tak se chci zeptat, zda můžeme i tak přijít do hotelu kolem poledne a nebo ne.
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
děkuji za otázku. Budu informovat hotel, aby s Vámi počítali.
Děkuji a přeji hezký den
Renata – obchodní oddělení