Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
5* pobyt v hotelu Hilton u Vltavy: snídaně, neomezený wellness, pozdní check-out i zážitek podle výběru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu Reservations_Prague@hilton.com nebo na tel. +420 224 841 111 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dobré vědět: U varianty s bonusovým zážitkem prosím vyberte zážitek při rezervaci pobytu.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
- Základní dvoulůžkové pokoje jsou bez možnosti přistýlky.
- Domácí mazlíčci: 800 Kč/pobyt (max. do 30 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle aktuální obsazenosti)
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den rada bych objednala pobyt na viken zatim nevim nakdy , nebot muj přítel je Turek a jezdi kamionem , takže nevim kdy bude mít volnomohu vědět zda se dá rezerviovat pobyt bez terminu a za jakých podmínek a co bude přítel kromě pasu potřebovat děkuji
Dobrý den,
ano, nabízíme i varianty bez termínu, kdy si termín domluvíte až
následně přímo s hotelem na e‑mailu Reservations_Prague@hilton.com
nebo na tel. +420 224 841 111 – při rezervaci uvedete kód voucheru.
Kromě dokladů není třeba mít s sebou nic speciálního.
Pěkný den :)
Dobrý den,
lze u Vás ubytovat na jednom pokoji 3 dospělé + 1 dítě, v on-line
rezervaci mi tato varianta nelze navolit. Děkuji Andrea
Dobry den Andreo, dekujeme Vam za dotaz. Specialni ceny jsou vytvoreny pro 2 dospele plus deti. Muzete se spojit s nasim rezervacnim oddelenim Reservations_Prague@hilton.com nebo +420 224 841 111 a kolegove Vam pomohou s rezervaci pro 3 dospele. Dekujeme a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague tym
Dobrý den, chceme využít nabídku přes slevomat za 5 500kc. V nabidce
tam máte masáž pro 2 osoby 60min. To je zdarma nebo s nějakým poplatkem a
ještě mě zajímá o jakou masáž se jedna celého těla nebo jen určita
část těla ?
Děkuji Zemanova
Dobry den, pani Zemanova, dekujeme za Vas dotaz. Pokud si z nabizeneho balicku vyberete masaz (muze se jednat o parovou masaz nebo 2× 60 min), cena je jiz zahrnuta v cene a jedna se o klasickou masaz celeho tela. Prosime o rezervaci masaze predem. Dekujeme a budeme se na Vas tesit. :-) Hilton Prague tym
Dobrý den,
ráda bych se prosím informovala, zda budete mít termíny i po 31.8. Rádi
bychom navštívili Váš hotel, ale bohužel to vypadá, že to do konce srpna
nestihneme :-(
Dobry den, dekujme za Vas dotaz a jsme moc radi, ze chcete hotel navstivit. V soucasne dobe pracujeme na nove nabidce platne po 31.8.. Budeme se na Vas tesit. :-) Hilton Prague tym
Dobrý den, nikde jsem se nedozvedela, kdy je check in. Mohla bych poprosit o info? Děkuji
Dobry den Adriano, dekujeme za Vas dotaz. Check in je ve 14 hod. Prejeme pekny den. Hilton Prague tym
V hodnocení hotelu, se dočítám o blokaci peněz na účtu. Mohu se zeptat na velikost částky která je blokovaná a kdy je blokace zrušená? Někdo tu psal že může trvat až 14 dní. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Matěji,
děkujeme za Váš dotaz. Dle standardů platných pro všechny hotely Hilton je
při příjezdu požadována záloha formou hotovosti či blokací určité
částky na Vaší platební kartě. Jedná se o zálohu z důvodu krytí
případných neuhrazených výdajů během pobytu hosta. Pro hosty, kteří si
koupí pobyt přes Slevomat, je požadován depozit ve výši 2000 Kč za celý
pobyt. Proces blokace a poté uvolnění zálohy z karty probíhá automaticky
přes rezervační systém. Pokud host potřebuje uvolnit tuto částku dříve,
zaměstnanci hotelu to mohou zařídit na vyžádání. Pokud si host přeje
vrátit zálohu ihned při odjezdu, může využít možnosti složení zálohy
v hotovosti na recepci při příjezdu do hotelu. Děkujeme a budeme se na Vás
těšit. Hilton Prague tým
Dobrý den,
Rádi bychom se u Vás ubytovali v termínu od 19/08/20 až 6/9/20 jsme dva
dospěli a dítě 5 let. Za jakou cenu vytvoření bylo možné- kolik
voucheru?
Děkuji za odpověď.
Katerina
Dobry den Katerino, dekujeme za Vas dotaz. V tuto chvili mame nabidku platnou do konece srpna. Prosim zkontaktujte nase rezervacni oddeleni, oni Vam s rezervaci pomohou. Reservations_Prague@hilton.com, +420 224 841 111. Dekujeme a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague tym
Dobrý den, jelikož už máte vyprodané vouchery na dvě noci je možné spojit dva na jednu noc ve třídenní pobyt?
Dobry den Mileno, dekujeme za Vas dotaz. Vouchery na dve noci budou zase v prodeji behem dneska. Pokud budete chtit pobyt zmenit na tri noci, prosim, kontaktujte nase rezervacni oddeleni Reservations_Prague@hilton.com, +420 224 841 111, kolegove Vam radi pomuzou. Dekuji a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague tym
Dobry den. Odkdy je prosim otevreno fitko a bazen? A do kolika jsou snidane? Dekuji mockrat
Dobry den Dasho, dekujeme za Vas dotaz. Oteviraci doba fitcentra je od 6 hod (7 hod v sobotu a nedeli) do 22 hod. Snidani servirujeme od 6:00 do 10:30 (pondeli az patek), 6:00 – 11:00 (sobota – nedele). Dekujeme a budeme se Vas tesit. Hilton Prague tym
Dobrý den, v úterý 11.8.2020 jsme prováděli platbu, přesto jsem dnes měla v emailu, že se blíží termín mé rezervace. Proběhlo prosím vše v pořádku? Kod voucheru je 1307–0915–00F-608 . Děkuji za odpověď.
Dobry den Darino, dekujeme za Vas dotaz. Rezervaci mate vytvorenou a my se na Vas tesime :-). Hilton Prague tym
Dobrý den, je máte ještě volnou kapacituubytování v termínu
21.-22.8. Rádi bychom k vám ale přijeeli 3 dopělé osoby, je to
možné?
Děkuji
Dobry den Nels, dekujeme za dotaz a Vas zajem. Ve Vami zvolenem terminu volne kapacity jsou. Pokud budete mit dalsi dotazy, muzete se obratit na rezervacni oddeleni Reservations_Prague@hilton.com nebo +420 224 841 111. Dekujeme a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague tym
Dobrý den,
asi teď budu vypadat trochu jako negramot, ale raději bych se ještě
ujistila…Chápu to dobře, že cena 3 099kč je za pokoj a tudíž za dvě
dospělé osoby, nikoliv za jednu?
Dobrý den, Darino :)
ano, daná cena je za voucher (pokoj) tj. pro dvě osoby.
Pěkný den :)
Mohu se prosím zeptat ještě touto cestou, zda je možné v den příjezdu
i odjezdu
nechat na recepci malý kufřík a projít se po Praze, než se budeme moct
ubytovat?
Druhý den při odjezdu to samé – jen s pozdějším vyzvednutím? Šlo by
prosím?
Děkuji za odpověď.
Dobry den Darino, dekujeme za Vas dotaz. V den prijezdu si zavazadlo muzete nechat u nas uschovne. Kolegove z recepce se o Vas postaraji. Dekujeme a tesime se na Vas. Hilton Prague tym
Dobrý den, chystáme se navštívit Váš hotel rezervace již hotova a uhrazena. Mám dotaz zda je třeba do welness vlastní župan, pantofle, ručník? A je možné i poslední den odjezdu využít do večerních hodin parkovacího místa, že bychom po odhlášení ještě navštívili další památky. Máme zájem o voucher na výlet lodí (uvedeno v poznámce), když jsme 4 os vztahuje se tento voucher na všechny čtyři (z toho dvě děti)? Moc děkuji Katka
Dobry den Katerino, jsme moc radi, ze nas hotel navstivite. Co se tyka Vasich dotazu, rucniky a zupany budete mit na pokoji k dispozici, pantofle je dobre mit vlastni. Parkovani je zdarma po dobu pobytu, ale zkuste se domluvit s kolegy na recepci na prodlouzeni, pokud to kapacita parkoviste dovoli. Vylet lodi je pro dva dospele a 2 deti do 11 let. Dekujeme a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague tym
Dobrý den, při koupi balíčku na jednu noc je wellness zdarma …to tedy
obsahuje zdarma Finskou saunu, páru, dámskou aroma saunu, bazén, prostorná
venkovní terasu?A pokud bych chtěla do fitness, kolik budu platit
prosím?
A ještě jeden dotaz…je prosím volný pokoj pro dvě osoby na jednu noc
18–19.8.2020, nejlépe s oddělenými postelemi?
Dobry den Darino, dekujeme za Vas dotaz. Do fitness se neplati zadne vstupne. Na noc 18.8.2020 v tuto chvili volne kapacity mame :-). Pri rezervaci, prosim, napiste pozadavek na oddelene postele do poznamky nebo se spojte rovnou s nasim rezervacnim oddelenim. Dekujeme a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague tym
Dobrý den, prosím o informaci, v jakých časech je k dispozici bazén a kdy je vymezen čas na snídaně. Předem děkuji za odpověď. Kateřina
Dobry den Katerino, dekujeme Vam za Vas dotaz. Oteviraci doba bazenu je od 6 hod do 22 hod. Snidani servirujeme od 6:00 do 10:30 (pondeli az patek), 6:00 – 11:00 (sobota – nedele). Dekujeme a budeme se Vas tesit. Hilton Prague tym
Dobrý den,chci se zeptat, zda je možné zaparkovat u Vás auto již v dopoledních hodinách (tedy před check-in)? Rádi bychom přijeli dříve, zaparkovali a vydali se za krásami Prahy co nejdříve (ubytování by stačilo standardně ). Děkuji . Ivana
Dobry den Ivano, dekujeme za Vas dotaz a jsme moc radi, ze Vas si k nam najdete cestu. Parkovani Vam uctovat nebudeme, pokud prijedete v den, kdy se i ubytujete. Vezmete si listek pri vjezdu na parkoviste a pak s tim listkem dojdete na recepci. Prejeme Vam stastnou cestu a prijemny pobyt. Hilton Prague tym
Proc mi to posilate kdyz tam pracuji a bydlim 10min otamtud na letny
Dobrý den, Davide, tato nabídka vám přišla na e-mail v rámci zasílání newsletterů, jejichž odběr máte nastavený a také vidím nastavenou lokalitu Prahu :) Pokud si takové nabídky nepřejete zasílat, samozřejmě je možné v nastavení tento odběr zrušit :) Pěkný den
Dobrý den,
nenašel jsem nikde v kolik je check-in – dorazíme v sobotu. O check-out
v 15 je nutno zažádat nebo je to automaticky? A ještě jeden dotaz –
masáž je nutno objednat předem nebo stačí třeba ráno toho dne? Děkuji za
odpověď
Dobry den Petre, dekujeme za zajem a jsme moc radi, ze v sobotu prijedete (pokud se jedna o sobotu 1.8. :-) ). Check in je ve 14 hod. Masaz si prosim, objednejte co nejdrive, abychom Vam zajistili maserky. Zkontaktujte nase rezervacni oddeleni, kolegove Vam radi pomohou. Preji Vam krasny den. Hilton Prague Tym
Dobrý den, pozdní checkt-out je zpoplatněn?Děkuji Jana
Dobry den Jano, u obou nabizenych variant je check-out prodlouzen do 15 hod. Dekujeme a prejeme pekny den. Hilton Prague tym
Dobrý den, chtěl bych si zakoupit pobyt pro dva od 8.8 do 10.8.
A jako zážitek plavbu po Vltavě. Je možná tato plavba i v neděli a
v kolik hodin se vyjíždí? Děkuji za odpověď Černý V.
Dobry den Vratislave, hodinova plavba po Vltave je mozna denne a podle informaci od dodavatele, vyplouva se kazdou hodinu. Dekujeme a budeme se na Vas v srpnu tesit. Hilton Prague tym
Dobrý den,
zaujala nás nabídka pobytu se snídaní a neomezeným wellnes na 2 noci,
konkrétně v termínu 2.8.-4.8. S nákupem voucheru aktuálně čekáme na
rozhodnutí vlády ohledně dalších opatření. Mohu Vás poprosit
o informaci, jaký typ pokoje se v případě naší objednávky jednalo?
Děkuji a hezký den přeji
Dobry den Aneto, dekujeme za Vas dotaz a jsme moc radi, ze uvazujete o ubytovani v hotelu Hilton Prague. Co se tyka typu pokoje, bude zalezet na poctu dospelich a deti. Pokud jste dva dospeli, budete ubytovani ve dvouluzkovem pokoji typu standard. Pokud byste mala zajem o vyssi kategorii, prosim, kontaktuje nase rezervaci oddeleni Reservations_Prague@hilton.com. Dekujeme a budeme se tesit na navstevu. Hilton Prague tym
V recenzi se psalo, že včera restaurace jen do 18 hod ?
Jaká je, prosím otevírací doba restaurace? děkuji S.
Dobry den Slivie, dekuji za Vas dotaz. V soucasne dobe v hotelu muzete navstivit restauraci Cafe & Bistro (otevreno denne 10.30–18.00 hod) nebo Cloud9 Sky Bar & Lounge (otevreno: nedele – streda: 18.00 – pulnoc, ctvrtek – sobota: 18.00– 2.00) nebo si muzete objednat jidlo na pokoj (denne 6.00 – 18.00). Dekujeme a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague tym
Dobrý den, mám v plánu si zakoupit voucher od 2.- 4.8. , jen máme trošku problém, že nevíme zda-li syn odjede na tábor ( z důvodu Covidu ), dalo by se pobyt v nejhorším posunout o týden ? děkuji za vaše info, s pozdravem Silvie
Dobry den Silive, jsme moc radi, ze uvazujete o nakupu voucheru. Pokud to obsazenost hotelu dovoli, voucher Vam vyjimecne presuneme na jiny datum (musi to byt do konce srpna 2020), jinak se samozrejme musime ridit tim, co je napsano v sekci Storno podminky. V pripade dotazu, prosim, konaktujte nase rezervacni oddeleni: Reservations_Prague@hilton.com, +420 224 841 111, kolegove Vam radi pomohou. S pozdravem Hilton Prague tym
dobrý den…lze využít tuto nabidku na FKSP?děkuji
Dobrý den, Davide :) bohužel při nákupu termínovaných voucherů není možné čerpání FKSP využít. Snad Vás nabídka i tak zaujme. Pěkný den :)
Dobrý den měl bych zájem o koupi balíčku pro 2 dospělé osoby a 2 děti na dvě noci 19.7–21.7 za 7500kc, jaký prosím dostaneme pokoj ? Dva dvoulůžkové nebo jeden čtyřlůžkový? Děkuji Jaroslav
Dobry den Jaroslave, dekujeme Vam za Vas zajem a dotaz. Pro 2 dospele a 2 deti nabizime bud rodinny pokoj nebo dva pokoje blizko sebe (zalezi tom, jaky vhodny pokoj ma hotel volny). Dekujeme a prejeme pekny den. Hilton Prague tym
Dobrý večer,chtěl bych se zeptat zda je možné ubytování v termínu od 3.8. –7.8.2020 pro 4 osoby( 2 dospělí, 2 děti- 6 let a 10 let) a jaká by byla cena? A ještě s jakým kreditem je karta do Hamleys? Moc děkuji Krehlík
Dobry den Petre, dekujeme za Vas dotaz. Ubytovani ve Vami zvolenem terminu pro 2 dospele a 2 deti je volne. Staci si na strankach Slevomatu navolit datum, pocet dospelich a deti a cena se hned ukaze. Karta do Hamleys je nabita na 500 Kc. Dekujeme za Vas zajem a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague tym
Dobrý den, jak zjistím které pokoje jsou k dispozici pro určité termíny? Děkuji
Dobry den Michaelo, dekujeme za dotaz. Ve Vami vybrane nabidce si zvolite datum a tam se Vam objevi seznam pokoju, ktere jsou na ten konkretni datum volne. Pokud budete potrebovat asistenci, prosim, obratte se na nase rezervacni oddeleni. Kolegova Vam radi pomohou. Preji pekny den. Hilton Prague tym
Dobrý den,
prosím Vás pokud využijeme poukaz přes slevomat (5,500 Kč) a vybereme si
jako zážitek masáž pro 2 osoby, můžeme využít body přes projekt
vprazejakodoma na vstup do ZOO?
Děkuji a hezký den
Dobry den Vojtechu, dekujeme za Vas dotaz. Ano, i takto si muzete zpestrit Vas pobyt. :-) Dekujeme a tesime se Vas. Hilton Prague tym
Dobrý den.
Je na pokoji WIFI zdarma nebo za příplatek?
Děkuji
Dobry den Antonine, dekujeme za Vas dotaz. Ve verejnych prostorach je wifi zdarma. Pri koupi balicku na dve noci, je wifi v pokojich zdarma. Pokud si zakoupite jednu noc, wifi v pokojich je od 395 Kc a nebo se stanete clenem Hilton Honor programu a hotel Vam wifi poskytne zdarma. Doufam, ze Vam odpoved pomohla. Prejeme pekny den. Hilton Prague tym
Dobrý den,
chtěla jsem vybrat termín od 24. 26.7.2020 a pořád mi to skáče jen na
24.,25…Můžete mi s tím pomoci?
A ještě jeden dotaz budeme jen 2…vztahuje se balíček do Zoo, i když je
to rodinné vstupné a také jestli je v balíčku i plavba po Vltavě do Zoo,
tam i zpět.
Děkuji Karin
Dobry den Karin, dekujeme za dotaz. Kliknete na tu drunou nabidku, ktera se jmenuje: Pobyt se snídaní, wellness, slevou na masáže a zážitkem podle výběru a tam si Vami zvolene datumy muzete zadat. Nabidka se vztahuje i pro dva dospele a co se tyka zazitku, muzete si vybrat jeden ze seznamu (tedy napr. vstupenku do ZOO nebo plavbu po Vltave nebo vecere atd.) Vami zvoleny zazitek, prosim, napiste do poznamky pri tvorbe rezervace. Dekujeme a tesime se na Vas :-) Hilton Prague tym
Dobrý den. Když jsem objednávala pobyt do vašeho hotelu, tak mi nějak uniklo objednat nějaký ten zážitek z vaší nabídky. Jde to prosím objednat dodatečně? Děkuji za kladnou odpověd.
Dobry den Ivo, dekuji za dotaz. Zazitek si vyberte podle nabidky a informujte, prosim, nase rezervacni oddeleni bud emailem Reservations_Prague@hilton.com nebo na tel. +420 221 822 222. Dekujeme a moc se na Vas tesime :-) Hilton Prague tym
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Jestli je volný pokoj pro dva
v termínu 28.8. – 30.8. a zda platí cena, která je tu uvedena.
5 500,– a jestli je v ceně i neomezený wellnes, snídaně a nějaký
výlet zdarma? (Projížďka po Vltavě, večer…)
Předem Dekuju za Vaší odpověď.
Dobry den Deniso, dekujeme za Vas dotaz. Ve Vami zvolenem terminu volno jeste je. Cena 5500 Kc zahrnuje snidani, neomezeny vstup do fitness a wellness a dalsi (vice popsano primo v nabidce). Dale si muzete vybrat jeden ze zazitku, ktere jsou v nabidce popsany. Pri rezervaci napiste do poznamky, ktery zazitek jste si vybrali. Dekujeme a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague tym
Hezký den. Jsou ještě volné pokoje o víkendu na 2 noci pátek-neděle
tj. 24.7–26.7. 2020?
Děkuji
Dobry den Patriku, dekujeme za Vas dotaz. Pokoje volne jsou a budeme se na Vas tesit ;-) . Hilton Prague tym
Dobrý den, chtěla bych první balíček na 1 noc ale pro tři osoby, bylo by to prosím možné? Já, sestra, maminka, a kolik by to prosím vycházelo, děkuji.
Dobry den, dekujeme za dotaz. Tato specialni cena na jednu noc je pro dve dospele osoby. Pokud byste chtela rezervaci pro tri dospele osoby, muzete si zarezervovat dva pokoje nebo pripadne navstivit https://www.hiltonhotels.com/cs_CZ/ceska-republika/hilton-prague/ a rezervaci udelat tam. Dekujeme za Vas zajem a preji prijemny den. Hilton Prague tym
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda byste měli volný pokoj pro dva dospělé a dítě, osm let v termínu 14.8.- 16.8.2020? Děkuji, Ledvinová
Dobry den, dekujeme za dotaz. Tento termin je volny. Muzete si to zarezervovat. Dekujeme a tesime se na Vas. HIlton Prague tym
Dobrý den,prosím o info,jestli pokud je 1 dítě 12,tak druhé
dítě,1,5 roku,je v dětské postýlce zdarma,jako když u vás spíme a
objednáváme přímo?
Díky za info obratem
Dobrý den, Tomáši :) Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně a můžete se poté lehce rozhodnout. Pěkný den :)
Dobrý den, v případě zakoupení ubytování přes slevomat, stále platí, že poskytujete vouchery s body za ubytování v rámci projektu „vprazejakodoma“. Děkuji Kristýna
Dobry den, dekujeme za Vas dotaz. Hotel je zapojen do projektu „V Praze jako doma“, tudiz body cerpat muzete. Dekujeme a tesime se na Vas. Hilton Prague tym
Pobyt 2 dospele osoby + 1 dite 7 let na jednu noc je prosim za jakou cenu ? Tech cca 3100 ?
Dobry den, pro dva dospele a jedno dite bude castka 3599 Kc. Dekuji za dotaz a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague tym
Dobrý den, je možno vystavit fakturu na zaměstnavatele, přímo daňový doklad predem?
Dobrý den, Milane, je mi líto, ale na tuto nabídku FKSP čerpat nelze. Pěkný den, Kristýna
Dobry den. Platí to i na víkendy? Děkuji
Dobry den, mockrat dekujeme za dotaz. Ano, tato nabidka je i na vikendove
pobyty.
Prejeme hezky den. Hilton Prague tym
Dobrý den,
rád bych se zeptal na jednu z možností při dvou denním balíčku:
„Večeře v Coud9 Sky Bar & Lounge (antipasto pro dva a hlavní chod) pro
2 osoby“.
Antipasto a hlavní chod je daný, nebo si jej můžeme vybrat z jídelního
lístku?
Hezký den
Dobry den, mockrat dekujeme za dotaz.
V Cloud9 Sky Bar and Lounge si budete moci vybrat ze specialniho menu (jeden
predkrm „ke sdileni“ a dva hlavni chody).
Priklad predkrmu pro dva: Cloud 9 hranolky ze sladkych brambor a lanyzová
majoneza,
Priklad hlavniho chodu: Krokety z humra, pico de gallo salsa, pálivá hruška
s koriandrem nebo Cloud 9 burger, servirovany s hranolkami.
Dekujeme a budeme se tesit na navstevu.
Hilton Prague tym
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze si prosím u vás zapůjčí dětskou postýlku.Dekuji
Sylvie
Dobry den Sylvie, dekujeme Vam za dotaz. Ano, detskou postylku si u nas muzete zapujcit. Bud to zminte v komentari pri tvorbe rezervace nebo se spojte s nasim rezervacnim oddelenim. Dekujeme a tesime se na Vas. Hilton Prague tym