Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Případné dotazy: na telefonu 542 210 622 nebo na e‑mailu: husova10Z@gmail.com
Co s sebou: Nezapomeňte si spacák, případně vám na místě za příplatek půjčí retro vojenský. Vzít si můžete i své ručníky a polštáře nebo si půjčit dobové vybavení z 80. let. A přibalte si teplejší oblečení, kryt má celoroční teplotu 14 °C a zvýšenou vlhkost (v pobytových částech se mírně přitápí).
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné připlatit 2 přistýlky? Děkuji
Ano stopro. Dame vam je zdarma, pokud jsou pro děti. Více info na husova10Z@gmail.com