Otevřené vouchery: je nutná rezervace předem na tel. č.: +421 52 789 5622. Při rezervaci pobytu je třeba uvést kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou (za doplatek), ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Chci se vám prosím zeptat, jestli uvedená cena 5 990 Kč je pro jednu,
nebo 2 osoby. Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Dagmar, cena 5999 Kč je za 2 osoby :) Pěkný den
Nikol
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak fungují refundace v případě
uzavření hranic? Kdyby to šlo, zarezervovali bychom termín 21–27.9, ale
přeci jen dnes člověk neví, co bude zítra.
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikol :) pokud by se hranice opravdu uzavřely, vše budeme
řešit jako jsme řešili podobné situace v minulosti. Šlo o změny
termínů, prodloužení platnosti voucherů nebo vracení prostředků ve
formě kreditů nebo peněz. Nemusíte mít tedy strach, že by voucher jen tak
propadl. Ovšem Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím
Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde
stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před
Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :)
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Chci se vám prosím zeptat, jestli uvedená cena 5 990 Kč je pro jednu, nebo 2 osoby. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Dagmar, cena 5999 Kč je za 2 osoby :) Pěkný den