Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* relax ve Varech: hotel u Mlýnské kolonády, snídaně a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci provádějte v dostatečném předstihu na tel. +420 353 242 569 nebo na e‑mailu reservation@windsor-carlsbad.cz – zároveň uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
- Dítě od 3 do 14,9 let na přistýlce, se stravou a vstupem do wellness: sleva 20% z ceny voucheru
- Domácí mazlíčci: 1236 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 370 Kč/noc
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěly by jsme k vám do hotelu s kamarádkami, akorát by jsme uvítaly polopenzi, šlo by zahrnout na fakturu i polopenze?
Dobrý den, Ivo, v balíčku je možné si objednat pouze pobyt se snídaní. Pokud máte zájem o změnu v balíčku a následnou fakturaci, kontaktujte prosím přímo hotel na tel. +420 353 242 569 či e-mailu reservation@windsor-carslbad.cz :) Pěkný den
Dobrý den,
máme objednaný pobyt na víkend v půlce října. Jak to bude s wellness
s ohledem na oznámení vlády ohledně nošení roušek? Jestli bude nějakým
způsobem omezené nebo úplně zrušené.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, v tuto chvíli nejsou stanoveny žádné postupy na situaci ohledně wellnes na podzim, samozřejmě pokud však nebude možné celý balíček využít, situaci společně vyřešíme, bohužel však v tuto chvíli nejsme schopni odhadnout, jaká bude situace v říjnu :) Pěkný den
Dobrý den, prosím o info jak je to s župany? Jsou k dispozici? Děkuji. Hezký den.
Dobrý den, Andreo :) při ubytování na 2 a více nocí jsou župany na
pokojích k dispozici.
Pěkný den :)
Dobrý den prosím jak je to s parkováním je to možné u hotelu?
díky Dana
Dobrý den, Dano, parkování je možné za příplatek 260 Kč/noc :) Pěkný den
dobrý večer, chtěla bych zakoupit pobyt pro 2 osoby a s sebou bychom rády vzali naši psí slečnu. Jak i uvést v objednávce? Pokud zaplatím voucher, psa pak je možné doplatit v hotovosti při příjezdu? Parkování automobilu je pak také vyřešeno? Děkuji, Jarmila
Dobrý den, Jarmilo, mazlíček je možný za příplatek 260 Kč/noc a stejně tak i parkování :) Doplatky se platí přímo v hotelu. U objednávky je možné zvolit, že mazlíčka berete s sebou. Pěkný den
Dobrý den. Chtěla bych koupit jako dárek pro dva. Ale v balíčku by uvítala ještě nějaké procesury… Zeby ten dárek by je potěšil. Vše je za doplatek namístě. Ale pokud by chtěli navíc tak si apk ještě pořídí. Dase nějak to přidat hned.? Jo a tato cena je za kolik dní? Děkuji
Hezký den, Todore,
procedury je možné zakoupit pouze na místě, v balíčku na Slevomatu je
není možné přidat. Cena je vždy za 2 dny a dle zvolení počtu se cena
individuálně navyšuje.
Děkuji a přeji krásný den, Mikoláš!
mám zakoupený woucher na termín od 24.7. 25.7 dle woucheru, ale chci ho o den prodloužit na 2 noci. žádal jsem i mailem o to jak to řešit, ale bez odpovědi. Můžete mi pane Kirill aspoň tady odpovědět?
vyřešeno
Dobrý den, nepodařilo se nám dokončit objednávku a nyní nemůžu nabídku najít. Je nějaká možnost dokončit objednávku jinak, třeba telefonicky?
Dobrý den, Petro :) nevím jestli jste objednávku již platili. Pokud ne, není problém ji vytvořit celou znovu. Ta nezaplacená se sama stornuje, nemusíte mít strach. Pokud jste již zaplatili měli byste mít své vouchery již na zadaném emailu. Pěkný den :)
Restaurace se nachází přímo v hotelu? Nic jsem o nich na stránkách nenašla… Určitě bysme chodili na večeře při zakoupení voucheru. Děkujj
Dobrý den,
restaurace se nachází přímo v budově. Prosím nahlaste předem jestli
budete chtít obědy nebo večeře.
Děkuji
Kirill
Vybrala jsem špatnou variantu, chtěla bych Nový termín. Nevím jak to mám udělat
Dobrý den,
prosím kontaktujte slevomat a udělejte novou rezervaci.
Děkuji
Kirill
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Kolik stojí prosím thajské masáže? Děkuji.
Dobrý den, Lukáši, thajské masáže se pohybují cenově okolo 1000–1250,–. V případě dalších otázek kontaktujte přímo poskytovatele na tel. +420 353 242 569 nebo na e-mailu reservation@windsor-carslbad.cz. Pěkný den :)