Pobyt v Demänovské dolině pod Chopkom v Hotelu SKI Jasná s polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace na tel. +421 908 679 913 nebo na e‑mailu hotelski.info@gmail.com – při rezervaci uveďte kód voucheru
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Upozornění: Nedostavení se k pobytu jedné nebo více nahlášených osob nelze v den nástupu finančně refundovat.
- V případě dotazů se před zakoupením voucheru obraťte na recepci hotelu na tel. +421 908 679 913 nebo na e‑mailu hotelski.info@gmail.com
- Dítě do 1 roku zdarma bez nároku na lůžko a stravu má ubytování zdarma.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu. - V případě nejasností se před zakoupením voucheru obraťte na recepci hotelu (tel.č. +421 908 679 913 nebo e-mailem na hotelski.info@gmail.com)
- Nedostavení se na pobyt jedné nebo více nahlášených osob není možné v den nástupu na pobyt finančně refundovat.
- Domácí mazlíčci: (po dohodě s recepcí) malá plemena nebo jiná menší zvířata: 5 €/noc, velká plemena: 10 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte v termínu od 24.8.do 28.8. volné pokoje pro rodiny 2 + 2 (7,14), 2+3 (0,2,12), a 2 dosp.? Děkuji.
Dobrý deň, áno máme voľné izby. Maximalny počet ludí na rodinnej izbe
sú 4. Ak máte mále (piate) bábo, bude musieť spať s rodičmi v posteli
pretože na izbu sa už detská postieľka nezmestí.
Recepcia
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na vyšší cenu při obsazení 2 dospělými a ročními dvojčaty (kalkuluje mi to vyšší cenu než jen při obsazení 2 dospělými, nevidím k doplatku důvod, jsou to 2 mimina bez využití jakychkoliv služeb a postýlky máme své…), je možno zadat jen 1 kojence? Děkuji za odpověď, Simona
Dobrý deň, cena závisí aj od typu izby, ktorý si vyberiete. Ak si
vyberiete dvojlôžkovú izbu, zmestí sa len 1 postieľka. Môžete si
zakúpiť voucher pre 2 osoby a do poznámky dáte vek oboch detí
s informáciou, že si neprajete prístelky ani stravu, keďže sú to
miminká. V prípade ďalších otázok prosím kontaktujte hotelski.info@gmail.com
S pozdravom, recepcia.
Dobrý den, prosím v termínu 25.7.-1.8. je dostupný apartmán? Jaký je prosím příplatek (2+2)? Děkuji. Eva
Dobrý deň, v daný termín už nie je dostupný apartmán. Všetky ceny izieb a apartmánov nájdete na stránke Slevomatu. Recepcia
Dobry den,ktere pokoje maji svuj vlastni balkon?Uvazuji o apartmanu,2 dospeli a 2 deti.Dekuji
Dobrý deň, žiadna izba nemá vlastný balkón. Na každom poschodí sa
nachádza 1 spoločný balkón.
Apartmán je veľká izba rozdelená posuvnými dverami na 2 miestnosti.
V jednej sa nachádza manželská posteľ (alebo 2 oddelené postele) a
v druhej miestnosti je rozkladací gauč, ktorý slúži ako prísteľka,
taktiež vieme pripraviť ešte 1 prísteľku. K vybaveniu apartmánu patrí
aj malé posedenie, chladnička, rýchlovarná konvica.
S pozdravom, recepcia.
Dobrý den, když objednám termín je možné ho posléze přeobjednat?
Dobrý deň,
Rezerváciu je možnosť presunúť podla dostupných kapacít a je potrebné
,aby bola požiadavka na presun minimálne 2 týždne pred príchodom na pobyt
.
S pozdravom Recepcia
Dobrý den, jaká cena bude za dvě děti 14 a 14 let u pobytu na 7 nocí v srpnu?
Dobrý deň,
Stačí ked si vyplníte všetky políčka a cenu Vám automaticky
vygeneruje.
S pozdravom Recepcia
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je na pokoji prosím lednička, případně dá se připlatit za lednici na pokoji?
Děkuji
Dobrý deň, chladnička sa nachádza len na apartmánoch.
S pozdravom, recepcia.