Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Harrachově s polopenzí, bazénem a all inclusive nápoji k večeři
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu rezervace@karolina-hotel.cz nebo na tel. +420 704 135 135.
- Vždy uveďte kód voucheru.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma s rodiči na lůžku a bez stravy.
- Dětskou postýlku vám půjčí za 100 Kč/pobyt.
- Děti od 3 do 11,9 let platí 450 Kč/noc s polopenzí.
- Děti od 12 let a další dospělá osoba platí ceny dle ceníku
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/den v zimních termínech (zdarma v termínech jarních a letních - vždy 1 vůz/pokoj)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,jsme 4-členná rodina,2 děti-obě 10 let.Je možné koupit 1 voucher a děti doplatit až na místě?Jsou u Vás možné 2 přistýlky na jednom pokoji?Děkuji.Antošová
Dobrý den, ano, děti je možné doplatit v den příjezdu (sleva 20%
z ceny lůžka za dospělou osobu).
Určitě, nabízíme i 4-lůžkové apartmány. Pokud zakoupíte voucher,
napište nám prosím následně informaci o celkovém počtu osob do emailu.
S přátelským pozdravem, recepce hotelu Karolína
Dobrý den,
smí u Vás pes i do restaurace?
Děkuji za info
KRÁSNÉ DOBRÉ DOPOLEDNE,
DO HOTELOVÉ RESTAURACE BOHUŽEL NENÍ MOŽNÝ PŘÍSTUP S PEJSKEM,
MUSÍME BRÁT OHLEDY I NA OSTATNÍ HOSTY (PŘÍP. ALERGIE NA ZVÍŘECÍ
SRST),
ALE NEMĚL BY BÝT PROBLÉM, DOMLUVIT SE S VEDENÍM, ŽE POKUD BUDE
PĚKNÉ POČASÍ, TAK SI MŮŽETE SNÍDANI I VEČEŘI VZÍT S SEBOU NA
TERASU,
KDE S VÁMI MAZLÍČEK MŮŽE POBÝT :)
S PŘÁNÍM PŘÍJEMNÉHO DNE SE LOUČÍ A PŘÍPADNÉ DOTAZY RÁD
ZODPOVÍ
LUKÁŠ POKORNÝ
RECEPCE HOTELU KAROLÍNA
HARRACHOV
Dobrý den,
máte prosím 3 volné dvoulůžkové pokoje v termínu 4.9–6,9.2020?Děkuji
Kupčíková
KRÁSNÉ DOBRÉ DOPOLEDNE,
ANO V POŽADOVANÉM TERMÍNU, TJ. 4.-6.9. 2020, MŮŽEME
STÁLE NABÍDNOUT DOSTATEK VOLNÝCH POKOJŮ :)
S PŘÁNÍM PŘÍJEMNÉHO DNE SE LOUČÍ
LUKÁŠ POKORNÝ
RECEPCE HOTELU KAROLÍNA
HARRACHOV
Dobrý den, musí se platit hotel předem nebo na místě?
DOBRÉ DOPOLEDNE,
ÚHRADA JE MOŽNÁ POMOCÍ SLEVOVÝCH VOUCHERŮ A DOPLATKEM V HOTOVOSTI,
NEBO ZÁLOHOVOU FAKTUROU (70%) A DOPLATKEM V HOTOVOSTI.
S PŘÁNÍM PŘÍJEMNÉHO DNE SE LOUČÍ
LUKÁŠ POKORNÝ
RECEPCE HOTELU KAROLÍNA
HARRACHOV
Dobrý večer. Mohla bych se zeptat jestli je u vás volný termín od 26.7.-31.7.Dekuji moc.. Za odpověď.
Dobrý den, Pavlíno :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den, Lukáš
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda mi na pobyt vystavíte fakturu na mého
zaměstnavatele. Máme možnost čerpat příspěvky na dovolenou.
Měla bych zájem o 5 denní pobyt v srpnu (od 24.8. –28.8.)
Děkuji za odpověď
Posirilova
Dobrý den, Jano :) pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel (rezervace@karolina-hotel.cz,+420 704 135 135.) Váš termín by měl být v současné chvíli volný. Krásný den
Dobrý den,měla bych zájem o dva dvouluzkove pokoje. Termín
3.7.-5.7.2020.
Máte je prosím volné?
Děkuji Kateřina Řehák
Dobrý den Kateřino, 2 pokoje jsou v tomto termínu dostupné. Klikněte na tlačítko „Vybrat termín“ u nabídky a poté v košíku změňte počet kusů na 2. Hezký den, Gabriela.
Dobrý den, jsme 4-členná rodina a chtěla bych se zeptat na volné ubytování od 20.-26.7.2020. Jak mám postupovat – zřejmě musím zakoupit 2 vouchery. Budeme poté ubytovaní vedle sebe? Děkuji
KRÁSNÉ DOBRÉ ODPOLEDNE PANÍ PEŠIČKOVÁ,
PŘESNĚ JAK PÍŠETE. OBJEDNÁTE SI ZDE DVA SLEVOVÉ VOUCHERY A POTÉ AŽ
DORAZÍ PLATBA NA BANKOVNÍ ÚČET, TAK OBDRŽÍTE POŽADOVANÉ POUKAZY. DÁLE
NÁS JEN KONTAKTUJETE TELEFONICKY, ČI EMAILEM A SPOLEČNĚ PRO VÁS
V OKAMŽENÍ VYTVOŘÍME ZÁVAZNOU REZERVACI PRO DVA DVOULŮŽKOVÉ POKOJE,
SAMOZŘEJMĚ VEDLE SEBE :).
S PŘÁNÍM PŘÍJEMNÉHO DNE SE LOUČÍ A PŘÍPADNÉ DALŠÍ DOTAZY RÁD
ZODPOVÍ
LUKÁŠ POKORNÝ
RECEPCE HOTELU KAROLÍNA
Dobrý den, je možnost v této nabídce pro přistýlku nebo variantu pro 3 osoby? Jeli bychom i s 15 letou dcerou. Děkuji.
Krásné dobré odpoledne paní Babická,
vyřešil bych to naprosto jednoduše, pokud si zde zakoupíte slevový
voucher
pro dvě osoby, tak pobyt třetí osoby na přistýlce můžete uhradit v den
příjezdu
na hotelové recepci, přičemž cena bude samozřejmě vycházet z ceny
poukazu.
S přáním příjemného dne se loučí a případné dotazy rád zodpoví
Lukáš Pokorný
recepce hotelu Karolína
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
DOBRÝ den, chci se zeptat zda wc a koupelnu budem mít společnou s ostatními pokoji někteří lidé to psali na recenzi. Dekuju za odpověď
Dobrý den, Klárko, k dispozici budete mít samostatnou koupelnu a WC :) Pěkný den