Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja.wisla@hotelaries.pl nebo na tel. +48 539 535 216. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Otevřené vouchery: Voucher bez rezervace lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Zrušení již domluvené rezervace či změna data rezervace již není možná.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Změna termínu rezervace taktéž není možná. Při nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat.
Chtela bych se zeptat jak to bude se stornem v pripade , ze by se opet zavrely
hranice ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Sabino, pokud by nebylo možné voucher využít v rezervovaný
termín kvůli uzavřeným hranicím, váš voucher určitě nepropadne :)
Termín bude zrušen a budete si moci využít voucher později :) Ohledně
stornování voucheru v tomto případě pak stačí kontaktovat naši
zákaznickou péči, kde jistě najdete společné řešení :) Pěkný den
K.
Dobrý den, bylo by možné rezervovat termín od 4.9.-6.9.??
Slevomat.cz
Dobrý den :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který
Vám bude vyhovovat :)
Pěkný den
Jitka R.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda budou nějaká omezení kvůli koronaviru při
pobytu od 27.8.2020 a pokud ano, tak konkrétně jaká?
Děkuji, Jitka.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, pro informace o omezeních konkrétního hotelu, je
nejlepším způsobem kontaktovat přímo recepci na tel.
+48 539 535 216 či e-mailu rezerwacja.wisla@hotelaries.pl
:) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Chtela bych se zeptat jak to bude se stornem v pripade , ze by se opet zavrely hranice ?
Dobrý den, Sabino, pokud by nebylo možné voucher využít v rezervovaný termín kvůli uzavřeným hranicím, váš voucher určitě nepropadne :) Termín bude zrušen a budete si moci využít voucher později :) Ohledně stornování voucheru v tomto případě pak stačí kontaktovat naši zákaznickou péči, kde jistě najdete společné řešení :) Pěkný den