Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relaxační pobyt v pivních lázních: koupel nebo neomezená konzumace piva, prohlídka pivovaru a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru kontaktuje hotel na e‑mailu recepce@kyjovsky-pivovar.cz nebo tel. 518 614 313 – zároveň uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem či další osobou na pokoji si předem domluvte s recepcí.
- Případné masáže se z kapacitních důvodů doporučuje zarezervovat předem.
- Dítě do 3,9 let s rodiči na lůžku a se snídaní: zdarma
- Dítě od 4 do 11,9 let na vlastním lůžku, se snídaní a bez lázeňských procedur: 450 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc (Zvířata nemají povolený vstup do pivních lázní a do pivovaru. Majitelé odpovídají za znečištění způsobené zvířetem a hradí případné čištění.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, mate pokoje nebo apartmany s větším balkonem než je vyobrazeno? Lze si rezervovat na voucher i apartmán a jaký je případný příplatek? Je i na pokojích lednice nebo jenom v apartmánech? Lze si určit čas pivní koupele,máme zájem jenom o koupel mezi 16,00 a 18,00 hod.? Děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Maxianová, náš hotel nabízí pouze jeden pokoj s balkónem. Příplatek za apartmán je 310 Kč. Lednice se nachází pouze v apartmánu, nikoliv v dalších pokojích. Pivní koupele časujeme po hodině a půl. První lázeň začíná v 9:30 hod. V odpoledních hodinách lze lázeň načasovat v 15:30, 17:00 nebo 18:30 hod.
Dobrý den je možné využít pobýt jen pro jednu osobu nebo musí být 2 dekuji
Dobrý den, Mi, tato nabídka je koncipována pro 2 osoby. Nicméně je samozřejmě možné jet i jako jednotlivec, cena však zůstává stejná. A to by pro Vás nemuselo být výhodné. Můžete však zkusit kontaktovat přímo provozovatele na tel. +420 518 614 313 či e-mailu recepce@kyjovsky-pivovar.cz a domluvit se s ním na případné individuální nabídce, která by mohla být výhodnější. Pěkný den :) Kačka
Dobry den,
jak zaplatime poplatek za psa?
Muzikova
Dobrý den, Markéto, poplatek za domácího mazlíčka doplatíte až na místě. Doporučujeme se předem domluvit přímo s hotelem, že plánujete na pobyt dorazit i se psem. Pěkný den :)
Dobry den jaky doplatek je za 12lete dite .Hasek
Dobrý den, Jane :)
další případná osoba nad 12 let se snídaní a bez lázeňských procedur
doplácí 490 Kč/os./noc.
Pěkný den :)
Až se kuchař naučí vařit tak se možná zas stavíme
Dobrý den pane Churý,
velmi nás mrzí, že jste nebyl s jídlem u nás v restauraci
spokojený.
Byli bychom rádi, kdybyste blíže specifikoval den, kdy jsme byl v restauraci
a o jaký pokrm se jednalo, abychom mohli chybu napravit a už se
neopakovala.
Přeji hezký den
recepce
Mám zakoupený pobyt v lázních.Termín byl 15.3.až17.3.2020.Nový termín máme dmluvený na 30.8.až1.9.2020.Telefon je nedostupný.Můžete nám prosím sdělit touto cestou jestli je to platné?Děkuji
Dobrý den paní Horáková, omlouváme se se za náš výpadek. Vaše rezervace je platná a budeme Vás očekávat 30.8. Přeji hezký den, recepce
Dobrý den,měla bych velký zájem o pivní lázně s konzumací piva od ,25,9,–28,9,2020,mám 26.9.narozeniny a ráda bych je oslavila s příbuznýma z Kyjova.Udělali by jste mi velkou radost,příští rok bych si už i zamluvila na 100let výročí Kyjova.Děkuji vám za váš maiel Rázková Eva nebo mobil737953883
Dobrý den,
myslím, že jsme vyřešili k Vaší spokojenosti telefonicky. Těšíme se na
Vaši návštěvu.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možné zaplatit pobyt z fondů FKSP?
Dobrý den, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele,
například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez
rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není
možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se obraťte na
daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsání platby výjimečně počkáme týden.
Pěkný den
Dobrý den, je u Vás možnost si i zahrát tenis? Děkuji za info
Dobrý den, děkujeme za dotaz. V našem hotelu kurty nemáme, pouze sál pro squash. Lokálně je několik soukromých tenisových kurtů. S pozdravem, recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Možná divný dotaz – pracuje u Vás ještě Speedee Gonzáles??
Rád bych k Vám letos zavítal na delší dobu /týden/ ale zůstal jsem sám. Jsem ochoten zaplatit i za dva, nebyl bych u Vás poprvé a Malorka mě neláká. Vždy jsem se u Vás cítil skvěle, jen nabídky jsou jen pro dva.
Dobrý den, Jiří,
pro takový dotaz Vám doporučuji kontaktovat poskytovatele služby přes e-mail či telefon. :-) Zde Vám přikládám kontakt: recepce@kyjovsky-pivovar.cz ,
+420 518 614 313.
Přeji krásný den,
Dobrý den,
pan Speedee Gonzáles v Kyjovském pivovaru nepracuje.
Co se týče pobytů u nás pro jednu osobu – pokud byste měl o pobyt zájem, samozřejmě se můžeme domluvit na vhodném řešení, ozvěte se nám prosím buď prostřednictvím e-mailu recepce@kyjovsky-pivovar.cz nebo na tel. +420 518 614 313.
Přeji hezký den
Pera Půčková
recepce Kyjovského pivovaru