Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pohádka v Českém Krumlově: pobyt v centru krásného města třeba i se sektem na pokoji
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu info@hotelzlatyandel.cz nebo na telefonu 380 712 310–315 nebo 736 677 342.
- Další dotazy vám rádi zodpoví na e‑mailu info@hotelzlatyandel.cz nebo na telefonu 380 712 310–315 nebo 736 677 342.
- Děti do 5,9 let mají ubytování zdarma (na pokoji v doprovodu dospělé osoby).
- Děti od 6 do 11,9 let mají pobyt na přistýlce se slevou 50 % (platí pouze v případě doprovodu 2 dospělých osob, přesnou částku je nutné ověřit přímo na recepci).
- Domácí mazlíčci zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 340 -500 Kč/noc (nutná rezervace místa předem Na nehlídaném hotelovém parkovišti: 340 Kč/den V garáži mimo hotel: 500 Kč/den)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den. Meli bychom zajem o pobyt u Vas s plavbou po Lipne. Chci se
zeptat, zda je realne absolvovat tuto plavbu – respektive dopravit se
v prac. den (konkr. v patek) autobusem na Lipno a zpet do Č. Krumlova? Jak
dlouha je plavba? Nemame bohuzel k dispozici automobil.
(Dle zatim dohledanych spojeni funguje doprava pres den obema smery spis jen
o vikendech…)
Dekuji Vam za informaci.
Dobrý den, spoje na Lipno fungují i v pracovní dny. Cesta zpět je ale s přestupem.Plavba trvá cca 2 hodiny. S pozdravem Bohumila Holá
Dobrý den chtěl bych se zeptat zda-li voucher za 5990 Kč platí pro dvě osoby a plavba lodí pro 2 osoby děkuji
Dobrý den, ano nabídka je určena pro 2 osoby včetně plavby pro 2 osoby jak uvádíte. Pěkný den
je možné parkovat přímo u hotelu?
dobrý den, paní zuzano,
bohužel nelze :( náš hotel je v peší zóně, přímo na náměstí. Od
10:30 do 15:00 je průjezd městem k hotelu zcela zakázán. Od 15:00 do 10:30
je možný průjezd městem pouze s platnou povolenkou k průjezdu. Povolenku
je možné obdržet na hotelové recepci.
Hotel ale disponuje vlastním parkovištěm, které se nachází mimo pěší
zónu, v ulici Linecká 55, 38101 Cesky Krumlov, přibližně 3 minuty chůze
od hotelu Zlatý anděl. Hosty může v případě potřeby vyzvednout náš
portýr.
S pozdravem,
Olga Yakovenko
Dobrý den,
dítě 4 roky má pobyt zdarma, ale bude spát na přistýlce nebo bez nároku
na lůžko? A jak je to se stravou?
Dobrý dečn paní Hůlková,
rozhodnutí ohledně přistýlky pro dítě necháváme vždy na klientech –
je samozřejmě možné připravit přistýlku či nikoli, záleží na
požadavku klienta. Tento balíček má více variant, je možnost vybrat
variantu s polopenzí, nebo pouze se snídaní. Snídaně je součást
každého balíčku.
S přátelským pozdravem
Adéla Kubíková
Dobrý den,
všiml jsem si na fotografii náměstí, že tam probíhaly trhy. Chtěl jsem se
zeptat v který den se konají. Děkuji za odpověď a hezký den. S pozdravem
Dufek Luboš
Dobrý den, pane Luboš,
trhy na náměstí vždy probíhají během svátků -Velikonoce, 1. Maj,
Slavnosti Pětilisté růže, Svatováclavské slavnosti a samozřejmě během
vánočních svátků.
Informace o termínu konání naleznete na stránkách Informačního centra
Český Krumlov.
S pozdravem,
Olga Yakovenko
Dobrý den, líbí se mi nabídka s polopenzí na 3 dny. Je možné ubytování pro 2 děti 4 a 7. A kolíky činil doplatek za starší dítě. Děkuji
Dobrý den, paní Mottlová,
děkujeme Vám za zprávu. Určitě je to možné, doplatek za starší dítě
je 300 CZK/noc (pouze ubytování se snídaní). Polopenzí si pak doplatíte
na místě v restauraci.
S pozdravem,
Olga Yakovenko
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, shanime ubytování na 1 noc z 12.9.na 13.9. jsme 2 dospělí a 2 děti (5let a 8 měsíců). Máte prosím volný pokoj s pristylkou v tomto termínu a případně k zapůjčení dětskou postýlku? Jaký by byl případně příplatek? Děkuji za informaci.
Dobrý den, paní Bugelová,
dětskou postýlku připravíme a je zcela zdarmo.
Pokud pro druhé dítě ( 5 let) požadujete přistýlku ( extra postel) doplatek je 300 CZK/noc.
S pozdravem,
Olga Yakovenko