Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Hotel u Českého Švýcarska: wellness pobyt s polopenzí a třeba i procedurami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Volná místa na vámi požadovaný termín si ověřte na telefonu +420 602 111 777. Termín si poté závazně rezervujte na e‑mailu info@hotelluzan.cz – do e‑mailu uveďte jméno, příjmení a kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Check in: 14:00–18:00 hodin, check-out do 10:00 hodin
- Děti do 4,9 let mají ubytování zdarma s rodiči na lůžku a bez služeb.
- Zapůjčení dětské postýlky za 100 Kč/noc si domluvte při rezervaci.
- Děti nad 5 let a dospělé osoby na přistýlce hradí 600 Kč/noc.
- Polopenze pro děti ve věku od 5 do 11,9 let stojí 150 Kč/den a pro děti od 12 do 17,9 let 200 Kč/den.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: U hotelu za 100 Kč/den, na veřejném parkovišti zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať či sa dá pobyt zaplatiť aj v eurách. Ďakujem.
Vážená paní Klaudie,
přímo v našem hotelu lze platit v eurech, nejsem si jistá, jak je to
s pobytem přes Slevomat, jelikož částku hradíte na účet agentury, bude
nejlepší, když zavoláte přímo na jejich zákaznickou linku
+420 222 745 354 kde jsou Vám k dispozici od pondělí do pátku od
8:00–21:00 hodin. S pozdravem a přáním hezkého dne Dominika Horáková,
recepce Wellness hotelu Lužan.
Dobrý den zajímá mě jestli máte volné termíny od 3.7 do 5.7 děkuji.
Vážená paní Vaňková, v termínu od 3. do 5.7. 2020 již bohužel nemáme volné dvoulůžkové pokoje. Mohu Vám však nabídnout apartmány, kde je však nutné doplatit jistý poplatek. Za apartmán Junior 200Kč za noc a za apartmán Deluxe 600Kč za noc. S pozdravem a přáním hezkého nejen dnešního dne, František Miklian, recepce Wellness Hotelu Lužan
Dobry den, je možné zakoupit dva vouchery na 2 noci dvakrát a využít tak pobyt na 4 noci za sebou? Děkuji
Vážená paní Danielová, zakoupení dvou voucheru na 2 noci tak aby výsledný pobyt trval 4 noci určitě možný je. S pozdravem a přáním hezkého nejen dnešního dne, František Miklian, recepce Wellness Hotelu Lužan
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda by bylo možnost si rezervovat termín od 21.7 –24.7 ?děkuji
Dobrý den Nikolo,
termín je již bohužel vyprodán. Volné termíny je možné ověřit po
rozkliknutí vybrané varianty a následně tlačítka „Vybrat termín“.
Hezký den, Gabriela.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,zda je možné na slevonatu obdržet fakturu na tento pobyt,abych ji mohla předložit na čerpání ze zamestnaneckeho fondu FKSP na proplacení zaměstnavateli? Předem děkuji za odpověď. Brožková
Vážená paní Brožková, můžeme Vám pro zaměstnavatele vystavit pro forma fakturu, kterou Vám zaměstnavatel na účet Slevomatu proplatí. S pozdravem a přáním hezkého nejen dnešního dne, František Miklian
Je možné zakoupit delší termín?
Vážený pane Bezego,
je možné si pobyt prodloužit přímo u nás v hotelu, prodloužení pro
2 osoby se snídaní je za cenu 1 390Kč, pokud by jste měl zájem
o polopenzi, ta je pro 1 osobu za cenu 200 Kč a jedná se o večeře formou
3chodového menu pro dva – polévka, hl. chod (výběr z 5 jídel),
dezert.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Dominika Horáková, recepce Hotelu Lužan
Dobrý den, chtěla jsem zakoupit vocher na 3 noci, ale zaráží mě příplatek 800 Kč noc? Tento příplatek se platí i když zakoupím přímo u Vás? Protože pak cena vychází více, než když to nakoupím přímo u Vás.
Vážená paní Zuzano, příplatek 800Kč za noc je za tzv. TOP termín, jedná se o termín kdy je v našem hotelu největší zájem o ubytování. Pokud budete pobyt kupovat přes naše stránky www.hotelluzan.cz zobrazí se Vám cena ubytování již včetně přípatku za TOP termín. S pozdravem a přáním hezkého nejen dnešního dne, František Miklian, recepce Hotelu Lužan
Pořád máte v recepci tu hodně nepříjemnou recepční jako v r. 2015 či 2016 když jsme tam byli s manželem? Ještě k všemu u vás byla hrozná zima a když jsem po návratu od vás chtěla napsat ne zrovna lichotivou recenzi, tak mi to nešlo. Nevím, zda jste to měli zablokované, nebo to byla moje chyba, ale nešlo to. Tak vám píší teď. Jediné co bylo na slušné úrovni, byla restaurace
Vážená paní Hortová, opravdu nás mrzí Vaše negativní zkušenost s pobytem v našem Wellness Hotelu Lužan. Bohužel jste neuvedla jméno recepční a proto nejsme schopni odpovědět zda tu pořád kolegyně pracuje. Ohledně zimy na pokoji, je možné že bylo rozbité topení. Pokud by jste nás během pobytu na tento problém upozornila, bez váhání bychom Vám poskytli pokoj jiný. Recenze jsme určitě zablokované neměli, zakládáme si na konstruktivních recenzích díky kterým se můžeme v poskytování ubytování zlepšovat. S pozdravem a přáním hezkého nejen dnešního dne František Miklian, recepce Hotelu Lužan
Proč píšete 2 dny ? Podle mě / a pořád/má den 24 hodin,když je nástup ve 14hod. a odjezd následující den v 10 hod.tak to je sice 1 noc,ale vůbec ne 2 dny a už vůbec ne ani jeden den !!!! Poskytujete zavádějící a nepravdivé informace o délce pobytu.
Vážená paní Lili38, moc se omlouváme, ale v hotelnictví a cestovním ruchu je to bohužel takto nastavené, pokud se podíváte na ostatní jednonoční nabídky hotelů, je to všude stejné, proto je lepší zarezervovat si pobyt dvounoční. S pozdravem Michal Palme, Wellness Hotel Lužan
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu se zeptat zda je volný pokoj pro pár na víkend 7,8.srpna.
Děkuji
Vážená paní Skálová,
v termínu od 7. do 8. srpna máme volný pouze apartmán Deluxe. Kde je však nutné doplatit příplatek a to 600Kč za noc.
S pozdravem a přáním hezkého nejen dnešního dne František Miklian, recepce Wellness Hotelu Lužan