Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax v čisté přírodě Bílých Karpatech: horský hotel s bazénem, polopenze i procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Domluvte si svůj pobyt na emailu rezervace@jelenovska.eu nebo telefonu 725 891 171, rovnou nahlaste kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Tip: Možnost doplatku za stravování all inclusive:
- v sezoně: 250 Kč/os./noc
- v mimosezoně: 200 Kč/os./noc
- All inclusive stravování: snídaně formou bufetu, obědové menu výběrem z jídelního lístku (polévka, hl. chod), odpolední snack, večeře formou bufetu, alko (17:00–21:00) i nealko nápoje (10:00–21:00)
- Dobré vědět:
- hotel je horský, tj, v horách asi 4,5 km od civilizace
- cesta k hotelu vede lesem
- signál TV a internet může občas kolísat vzhledem k lokalitě
- Děti do 2,99 let: zdarma
- Děti od 3 do 9,99 let: 600 Kč / pobyt mimo sezonu, 800 Kč / pobyt v sezoně
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc (pouze ve vyhrazených pokojích)
- Wi-Fi zdarma (internet má v části hotelu kolísavý signál, požadavky na pokoje se stabilním internetem řešte při rezervaci)
- Parkování zdarma (50 m od hotelu)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,můžeme si vzit na Váš hotel maleho pejska a když ano jak se dělá objednavka?Registrace je pro osoby a děti.Děkuji za odpověď
Dobrý den, Vladimíro :) je to možné do vybraných pokojů za příplatek 200 Kč/noc, který se hradí v hotelu. Předem se tedy domluvte s hotelem, aby s Vámi a pejskem počítali. Pěkný den :)
Dobrý den, kupovala jsem voucher, kde bylo nabizeno i neomezene vyuziti vnejsiho bazenu (jako darek).Nyni uz ale vnejsi bazen nenabizite. Bude tedy vstup do vnitrniho bazenu zdarma? Dekuji.
Dobrý den paní Padrtková,
ano, v rámci kompenzace budete mít neomezený vstup do vnitřního bazénu,
který je zároveň průchozí na venkovní terasu.
S pozdravem
Simona J.
Dobry den , v rámci All inclusive je na co vse nárok? Myslím tím pití děkuji
Dobrý den, v all inclusive je zahrnutá neomezená konzumace 5–6 druhů
rozlévaných nealkoholických nápojů: kofola, cola, sprite, fanta, voda
perlivá/neperlivá (10:00–21:00)
a neomezená konzumace alkoholických nápojů: pivo Staropramen a víno
(17:00–21:00)
Dobrý den potřebovala bych ubytování pro2dospele a deti18a12let od24–27.8 máte volné pokoje? Děkuji za odpověď Anna Matulova
Dobrý den Anno, kontaktujte recepci hotelu. Přikládám kontakt:
+420 577 311 511
Pěkný den
Dobrý den, prodim vas o radu . Voucher je sestaven pro 2 dospělé osoby kdyz jsem se div.al na slevomatu 3 a 6 dni 3390 kč s polopenzi . Mame dve deti 13 17 let . Chapu dobre ze detem bych mela uz koupit voucher 3390 kč. Prosím o info.
Dobrý den, ano, děti od dvanácti let jsou počítány jako dospělé osoby. S pozdravem, recepce hotel Jelenovská***
Dobry den, je možný pobyt 3 dospělý a 2 děti (5+6let). Byli jsme
u vás před rokem a pro děti je to úžasné. Měla bych zájem o poslední
týden v srpnu, pokud je ještě volná kapacita
Děkuji za odpověď
Viera
Dobrý den, volné pokoje ještě máme, ale samozřejmě záleží na přesném termínu, ve který by jste chtěli náš hotel navštívit. Ohledně těchto aktuálních informací se, prosím, obraťte na rezervační oddělení 725 891 171. S pozdravem, recepce hotel Jelenovská***
Dobrý den,nemáte nabídku pro 2 dospělé + dvě děti 10let?
Dobrý den,
voucher je sestaven pro 2 dospělé osoby a děti do 9,99 let platí doplatek:
600 Kč / pobyt mimo sezonu, 800 Kč / pobyt v sezoně. Děti nad 10 let
platí cenu jako dospělá osoba.
Prosím o sdělení termínu na mail rezervace@jelenovska.eu
Děkuji
S pozdravem, recepce hotel Jelenovská***
Na fotkách máte pokoje, které jsou v ceně? nechápu nějak. Nedělejte z lidí pitomce. Protože vím, že známý minulý rok za tyhle pokoje museli doplácet!
Dobrý den, náš hotel má nově pokoje rozděleny pouze do kategorií
STANDARD a TOURIST. V této nabídce nabízíme zákazníkům pokoje STANDARD.
Konkrétní pokoj nelze z provozních důvodů garantovat. V nynější době
probíhá rekonstrukce dalších 10 pokojů. Děkuji za pochopení, recepce
hotel Jelenovská***
Upravit Další možnosti
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na pokoje. Pokud vím , pokoje standart nevypadají tak jak na fotkách výše. Chtěla jsem se zeptat zda se za pokoje na fotkách doplácí či jak je to?
Dobrý den,
náš hotel má nově pokoje rozděleny pouze do kategorií STANDARD a TOURIST.
V této nabídce nabízíme zákazníkům pokoje STANDARD. Konkrétní pokoj
nelze z provozních důvodů garantovat. V nynější době probíhá
rekonstrukce dalších 10 pokojů.
Děkuji za pochopení, recepce hotel Jelenovská***
Dobrý den, podobná nabídka byla již loni a byly na ni vesměs negativní hodnocení. Proč toto hodnocení hotelu Jelenovská není stále k dispozici?
Dobrý den, hotel převzal od 1.6.2020 nový provozovatel s jinou nabídkou a věříme, že nová hodnocení budou již brzy k dispozici. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, recepce hotel Jelenovská***
Dobrý den zle přikoupit formu stravování all inclusive děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano, All inclusive stravování lze dokoupit za 250,–/osoba/den.
S pozdravem
Recepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda půjčujete i kola dětská ( dítě 8 let ). Děkuji za odpověď :) .
Dobrý den,
ano, k dispozici máme jedno dětské kolo vyhovující na 8 let.
S pozdravem. Recepce.
Dobrý den, v ceně je tedy ten pokoj co je na fotkách? Ten hezký s televizí? děkuji předem
Dobrý den,
hosté jsou ubytováni na pokoje STANDARD, vždy dle volných ubytovacích
kapacit.
S pozdravem
Kateřina Šeligová
Je prosím v hotelu výtah?
Dobrý den,
ano, v hotelu je k dispozici výtah.
S pozdravem
Kateřina Šeligová
Dobry den, je prosim v hotelu moznost.bezlepkoveho stravovani?? Dekuji
Dobrý den,
bezlepková strava je možná po předchozí domluvě za příplatek.
S domluvou kontaktujte prosím recepci hotelu- 725891171
Děkuji
S pozdravem
Kateřina Šeligová
Dobrý den, na fotce č.5 je nabízen bazén neomezeně, ale pak je uvedeno pouze 60 minut. To platí na celý pobyt jedenkrát 60 minut, nebo každý den 60 minut? Nebo tedy neomezeně? Děkuji.
Dobrý den, Jano :) v rámci voucheru máte 1× vstup pro daný počet osob na 60 minut do vnitřního bazénu. Na obrázku je bazén venkovní, který se může využívat v případě dobrého počasí. Pěkný den, Lukáš :)
Nikde nevidím žádné recenze, ať již spokojených, či nespokojených zákazníků. Proč? Bohužel tohle je nejhorší možná vizitka.. :-(
Dobrý den, Karen :) nabídka je u nás zcela nová a proto ještě nemá hodnocení. Věříme, že brzy přibudou první hodnocení spokojených zákazníků. Pěkný den, Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den,dva dospělí a dítě do dvou let???jak objednat,děkuji
Dobrý den, Jano :) dítě do dvou let je při pobytu zdarma. Stačí tak koupit klasický voucher pro dvě osoby a dítě uvést jen do poznámky při objednávce, aby s tím hotel mohl počítat.
Pěkný den :)