Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Léto nebo podzim ve 4* hotelu v Beskydech s privátním wellness a polopenzí

4,5 / 5 Hotel Terasa**** Beskydy (mapa) 480 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Adolf

Dobrý den, máte aktivní email reception@hotelterasa.eu ? a je možné zde prověst rezervaci pokoje?

Hotel Terasa****

Dobrý den pane Adolfe,
ano, tento email je aktivní. Rezervaci lze provést i telefonicky na čísle 602 130 991.
Přeji příjemný den

Kateřina Nedbalová

Dobrý den,
šlo by přizpůsobit voucher pro jednu osobu v termínu od 30.8.20 – . 1.9.20? Děkuji

Hotel Terasa****

Dobrý den paní Nedbalová,
cenu voucheru nelze upravovat. Přeji příjemný den

Roušky

Dobrý den , jak je to prosím s rouškou. Je potřeba při pobytu na hotelu ? ( vnitřní prostor hotelu ) děkuji za info.

Hotel Terasa****

Dobrý den, v tomto okamžiku je dle platných nařízení povinnost roušku nosit ve vnitřních prostorách. Od včerejšího dne se však hovoří o uvolnění. Sledujte prosím informace na mzcr.cz
 Děkuji

Zakopalová Klára

Dobrý den, mam balíček na tři dny dvě noci. V ceně 1h wellness. Termín od 7.8. Do 9.8. Je potřeba si wellness obejdnat na určitou hodinu nebo je tohle již rezervované dle balíčku? Děkuji

Hotel Terasa****

Dobrý den paní Zakopalová,
hodinu privátního wellness je možné si zarezervovat na recepci hotelu při příjezdu nebo na tel. čísle602 130 991.
Přeji příjemný den

Terezie Hrdličková

Dobrý den
Slevomat nereaguje na hovory prý a ani na maily. Jak můžu tedy stornovat dovolenou kdy se mám na ně obrátit? Potřebuju vysvětlení a vrácení peněz..nerada bych došla o peníze. Dekuji

Hotel Terasa****

Dobrý den,
požádejte Slevomat o stornování pobytu, provede to a vrátí Vám peníze. Slevomat vždy reaguje na požadavky na storno při Vašich i jiných důvodech a klientům vrací peníze. Děkuji za pochopení

Martina

Dobrý den chci se zeptat zda máte ještě volný termín od 4.8.-9.8s polopenzí a wellness pro dva.Děkuji Syrová

Hotel Terasa****

Dobrý den, pro možnosti volné kapacity kontaktujte prosím recepci hotelu.
Tel. 602 130 991
Pěkný den

Terezie Hrdličková

Dobrý den. Chtěla sem se zeptat,máme zaplacenou dovolenou na 8.8 na 7 dní,jenže sem akutně v nemocnici skrze těhotenství a nevím na jak dlouho tam budu. Je možné v případě takového problému pobyt stornovat? Budou nám vráceny peníze? Děkuji

Hotel Terasa****

Dobrý večer, ohledně stornování rezervace a vrácení peněz, se prosím obraťte na podporu Slevomatu. Tam by to měli vyřešit.
Pěkný večer

Jana Nerudová

Dobrý den, je možnost výběru jídla bez masa na večeři? Děkuji

Hotel Terasa****

Dobrý den paní Nerudová,
na večeřích je vždy výběr i z bezmasého jídla.
Přeji příjemný den

Klára Trupová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaké jsou storno podmínky při stornování této dovolené. Zakoupili jsme poukaz na 7 dní/6 nocí. Na dovolenou nastupujeme 13.7., ale vzhledem ke koronavirovým opatřením, které ve Frýdku-Místku nadále platí, zvažujeme storno.
Můžete mi prosím podat nějaké informace. Děkuju, Trupová

Hotel Terasa****

Dobrý den paní Trupová, na hotelu máme uzavřený provoz pouze pro hotelové hosty se zvýšenými hygienickými opatřeními. Pro bližší informace kontaktujte recepci hotelu na telefonním čísle 602 130 991.
Přeji příjemný den

Kubisova

dobry den chtela jsem zaplatit ale moji kartou nelze online platit je jeste jiny zpusob dekuji

Hotel Terasa****

Dobrý den paní Kubišová,
ohledně plateb se prosím obraťte přímo na Slevomat.

Děkuji a přeji příjemný den

Petra Holúbková

Dobrý den, je zde možnost i zapůjčení kola? Děkuji

Hotel Terasa****

Dobrý den paní Holúbková,
ve Frýdku – Místku máme sdílená kola a v bezprostřední blízkosti hotelu se zapůjčují koloběžky.
Přeji příjemný den

Jaromir

Dobrý den, jak je to s wellnes ? Pokud si koupím 2h/160kč musím vybrat naráz, nebo je možné jít na vícekrát ?

Hotel Terasa****

Dobrý den pane Jaromíre,
v rámci pobytových balíčků jsou všechny hodiny vytížené pro privátní wellnessy.
Děkujeme za pochopení.

Klára Trupová

Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat, zda se dá voucher uhradit formou faktury. Zaměstnavatel mi přispěje na dovolenou, ale je možná pouze platba fakturou. Předem dekuji za odpověď.

Hotel Terasa****

Dobrý den, ano je to možné, prosím kontaktujte recepci hotelu na
tel. 602 130 991 nebo na mail : reception@hotelterasa.eu
Přeji hezký večer

Kiki Bartoňová

Dobrý den,

máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu od 18.7. – 26.7. alespoň na 3 dny.

 Děkuji

Hotel Terasa****

Dobrý den, pro možnosti volné kapacity, prosím kontaktujte recepci hotelu.
Tel. 602 130 991
Pěkný den

Lukáš Embacher

dobrý den, chtěly bychom u vás termín od 7 července, nenašel jsem možnost přidat 3lete dítě. dekuji

Hotel Terasa****

Dobrý večer, počet možných přistýlek pro děti je omezen, v systému jej neuvidíte. Prosím, kontaktujte recepci.
Děkuji a přeji hezký den.

Michaela Kružíková

Dobrý den,
bylo by možné rezervovat si u Vas podzimní pobyt například od ČT do NE?
V nabídce máte pouze NE až UT a PA až NE.
Děkuji za odpověď a přeji pěkný den.

Hotel Terasa****

Dobrý den paní Kružíková, je možné si termín takto rezervovat po domluvě s recepcí na tel. čísle 602 130 991.
Přeji příjemný den

Marcela Babindeliova

Chtěla bych rezervaci pro 4 osoby od 18.7. do 26.7., ale nechce mě to pustit dál. Díky, Babindeliova

Hotel Terasa****

Dobrý den paní Babindeliová,
ohledně kapacity termínu kontaktujte recepci na tel. čísle 602 130 991.
Přeji příjemný den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru