Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru výhradně na e‑mailu iharrachov@email.cz – na e‑mail směřujte i dotazy na volné termíny (ne telefonicky).
Případné ostatní dotazy na tel. 739 070 456 (neslouží pro rezervace ani dotazy k termínům!)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, funguje penzion normálně nebo budeme ubytováni jinam? Přeji
hezký den
Pension Katka Harrachov
Dobrý den, ano, pension je v provozu. Recepce
Martin Šubrt
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda by se při doplatku dal udělat termín
pobytu u vás s datem příjezdu v pátek 17.07. a odjezdem/odchodem
v pondělí 20.07. do cca 10h.
Děkuji a přeji pěkný den, Martin
Pension Katka Harrachov
Dobrý den, doplatek by byl: 1.100,– celkem včetně snídaně. Recepce
ELS BLG
dobry den, mate moznost na pujceni kole nebo v okoli nedko ma ?
dekuji
Pension Katka Harrachov
Dobrý den, ano, v Harrachově je spousta půjčoven kol, sport Ploc a
další. Recepce
Karin Jasa-Janková
Dobrý den,
může k vám aj pes – Ričbek?
děkuji
Karin Jaša
Pension Katka Harrachov
Dobrý den, ano za poplatek 100,–/noc . Recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, funguje penzion normálně nebo budeme ubytováni jinam? Přeji hezký den
Dobrý den, ano, pension je v provozu. Recepce