Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Ivet :)
nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat
přímo poskytovatele na e-mailu hotel.zlin@baltaci.cz
nebo na tel. +420 732 600 500. Jen informuji že pejsek je poté za
příplatek 150 Kč/noc.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máte volno 31.7.-1.8. 2 dospělí + pes?
Dobrý den, Ivet :)
nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu hotel.zlin@baltaci.cz nebo na tel. +420 732 600 500. Jen informuji že pejsek je poté za příplatek 150 Kč/noc.
Pěkný den :)