Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt rezervujte co nejdříve na e‑mailu info@hotelpalacky.eu nebo na telefonu +420 353 222 544 a nahlaste kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den prosím o informaci jestli máte místo pro dítě
25.8–28.8. Ori objednání termínu pro 2 osoby. Děkuji Kašparová
Slevomat.cz
Dobrý den, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupnost pokojů
s možností přistýlky, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu info@hotelpalacky.eu nebo
na tel. +420 353 222 544 . Pěkný den
Martina Karásková
Dobrý den, chci se zeptat zda by byl volný pokoj pro 2 dospělé a
2 děti při koupi voucheru – Karlovarský pobyt pro 2 s polopenzí,
oplatkami i vstupem do lázní v období od 17.8.-22.8.2020 – 7980 +
2 děti (4 a 9 let-450 kč/noc s polopenzí za dítě)?Díky za info
Karásková
Hotel Palacký
Dobrý den, paní Karásková. Děkujeme za Váš dotaz. V tuto chvíli
stále máme volný pokoj pro čtyři osoby v tomto termínu. Kontaktujte nás
prosím pro jistotu telefonicky, před zakoupením voucheru.
Přeji Vám hezký den.
Lenka Pastierová
Michal
Dobrý den, chci si zakoupit pobyt ale nevím zda mám výhled na centrum
nebo do zahrady. Dá se to nějak zjistit? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Michale :) vše samozřejmě závisí na volných kapacitách
hotelu. Je možné uvést váš požadavek do poznámky při rezervaci a hotel
Vám jistě vyjde vstříc, pokud to bude možné. Pěkný den :)
Zuzana Šlesingerová
Dobrý den, zakoupili jsme si k vám pobyt v termínu 3.-6.7. Chci se
zeptat kde je možné parkovat? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Zuzano, u hotelu je přilehlé parkoviště bez nutnosti
rezervace. Hezký den, Gabriela.
lenka
dobrý den,
dá se u Vás zaplatit pobyt kartou benefit plus?
Hotel Palacký
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Prozatím tuto možnost bohužel nemáme
v nabídce.
Přeji Vám hezký den. Lenka Pastierová
František Stehlík
Dobrý den.
Zajistíte mi parkování?
s pozdravem Stehlík
Hotel Palacký
Dobrý den, máme dvě parkovací místa. Účtujeme si poplatek 250 korun
za jednu noc. Jestliže tyto místa budou plná, budeme Vás směrovat do
parkovacího domu Libušina. S pozdravem Šerý Petr – Recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den prosím o informaci jestli máte místo pro dítě 25.8–28.8. Ori objednání termínu pro 2 osoby. Děkuji Kašparová
Dobrý den, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupnost pokojů s možností přistýlky, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu info@hotelpalacky.eu nebo na tel. +420 353 222 544 . Pěkný den