Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt přímo na budějovickém náměstí: snídaně a prohlídka věže
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: pobyt rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@hoteldvorakcb.cz nebo telefonu +420 774 100 512 či +420 386 322 349.
- Online termíny: zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Jedno dítě do 13,9 let se dvěma dospělými na pokoji: zdarma včetně snídaně, bez dalších služeb
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/pobyt
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 350 Kč / noc (Kapacita parkovacích míst je omezena. Pro ověření kapacity kontaktujte recepci hotelu s konkrétním datem.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den! Je možné k vám přijet se třemi dětmi (10, 6 a 3 roky)? Můžeme si dovézt vlastní cestovní postýlku? A je možné nejmenšímu dítěti dokoupit stravu? Děkuji za odpověď! Kafková
Dobry den, ano, jen nemame v hotelu Restauraci, ale stravu Vam radi ohrejeme :)
Děkuji za odpověď, ale nevím zda ano byla odpověď na to, že je u Vás
nějaký dětský koutek/ hřiště?
A znamená to, že je nutne parkování zarezervovat, že tedy není 100%
jistota, že parkování bude volné, pokud již bude mít zarezervovane více
lidí než je kapacita parkoviště?
Děkuji
Dobrý den, v každém případě Vám parkování zajistíme, ať už to
bude přímo v hotelových garážích nebo v 200 m vzdáleném, kamerovým
systémem monitorovaném parkovacím domě.
Těšíme se na Vaší návštěvu.
Hotel Dvořák.
Dobrý den, prosím pokud bychom si chtěli dokoupit přímo na místě třeba ještě další noc ( a měli by jste volno), za jakou cenu by byla tato další noc ve variantě 2 dospělí a 1 dítě 2 roky ( bez nároku na lůžko).?
Dobry den,
dekujeme za Vasi zpravu!
Dalsi noc Vam nabidneme za 1.250 kc.
Prosim dejte vedet, zda mame rezervovat.
Dekujeme, Hotel Dvorak
Dobrý den, je parkování nutné nějak zarezervovat? Ráda bych měla
jistotu, že opravdu u Vás zaparkujeme. A zda je v hotelu nějaký dětský
koutek?
Děkuji
Ano
Dobrý den,
je v hotelu výtah? Pokoje jsou pouze s vanou nebo i sprchovým koutem?
Děkuji.
Dobrý den Pavle, děkuji Vám za dotaz. V hotelu je výtah, ze kterého jsou přístupné všechny pokoje. Pokoje jsou vybavené vanou. Pěkný den
Dobrý den, je možné vzít sebou k Vám do hotelu i psa, jorkšírského teriéra? Děkuji, Eva
Dobrý den, Evo :) ano, domácí zvířata jsou možná za příplatek 150 Kč/pobyt. Samozřejmě je vhodné uvést tuto skutečnost předem při tvoření rezervace. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, je možné pobyt uhradit z fondu FKSP. Děkuji Svobodová
Dobry den, ano, je mozno vyuzit.
Dobrý den,chci se zeptat ohledně těch slev v Jihočeskem kraji,jestli platí na ruzná mista např Zoo,zamky atd a jestli nevite ohledně slevy na ubytovaní jak to bude platit,děkuji za odpověd
Dobry den, ano slevy mame pro Vas pripraveny :)
Tesime se na Vas pobyt!
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli by byl možný příjezd na vikendový pobyt kolem 21 hodiny? Děkuji Seichter
Dobrý den MajkY, děkuji Vám za dotaz. Pro více informací, kontaktujte
poskytovatele. Přikládám kontakt: info@hoteldvorakcb.cz,
+420 386 322 349
Pěkný den
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli máte volný termín 19.6.2020 20.6.2020 21.6.2020 děkuji Černá
Dobry den, ano, termin je stale jeste volny.
Zdravime Vas!
Tym Hotelu Dvorak
Dobrý den, zvládnete zajistit i bezlepkovou variantu snídaně (malé dítě, malý jedlík)? Pečivo si vozíme vždy, ale např. méně kvalitní uzeniny, jogurty a všechny běžné cereálie lepek obsahují. Stejně tak i zákusek v kavárně, je možná varianta bez lepku či třeba záměna za bezlepkovou zmrzlinu? Děkuji za odpověď.
Dobry den, urcite jsme schopni zajistit, jen nam tuto informaci jeste pripiste do poznamky k rezervaci. Dekujeme
Dobry den, urcite jsme schopni zajistit, jen nam tuto informaci jeste pripiste do poznamky k rezervaci. Dekujeme
Dobrý den,
je v hotelu možnost uskladnění horských kol?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Kateřina.
Dobry den, ano, v prostoru hotelu monitorovanem kamerovym systemem.
dobrý den, rodiny se 3 dětmi nemůžou tento hotel navštívit?
Jiz odpovezeno
Dobrý den, rodiny s 3 dětmi nemůžou tento hotel navštívit?
Dobry den, urcite mohou, pro presnejsi urceni konfigurace potrebujeme znat vek deti. Dekuji. Michal Pelikan
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
prosím o info ohledně platby.
Nemám možnost platit on-line kartou, pouze klasickým bankovním převodem nebo na místě v hotovosti.
Jak se mám přes kolonku PLATBA dostat abych si mohla ubytování objednat?
Děkuji.
Dobrý den, Aleno :)
pokud chcete termínovaný voucher je možná platba pouze kartou nebo přes Twisto.
Pokud si vyberete voucher bez termínu lze platit navíc i právě bankovním převodem nebo na terminálech Sazky.
Pěkný den :)