Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
S rodinou do polských Krkonoš: neomezený wellness a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@hotel-sasanka.pl nebo na tel. +48 757 528 000. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči a se stravou: zdarma.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky. Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Zapůjčení dětské postýlky: 25 PLN/noc
- Domácí mazlíčci: 20 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 25 PLN/den
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné přijet s 2 dětmi (5,2) s tím že starší na přistýlce a mladší s námi. Je dvoulůžko manželská postel? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Michaelo, je mi líto, ale tato varianta možná není, jelikož do voucheru lze zadat pouze jedno dítě :) Pěkný den
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou. Chtěla bych se zeptat, zda v případě corona opatření budou navraceny peníze zpět? Chtěli bychom jet 6–10.9, ale bohužel máme strach zakoupit z důvodu opatření. Dekujeme
Dobrý den, Jano, děkuji vám za zprávu. V případě, že nebude možné voucher využít z důvodu uzavření hranic a nebude možné se dostavit kvůli vládnímu opatření, určitě budeme situaci řešit a nemusíte se bát, že byste o peníze přišla :) Pěkný den
Dobrý den, pokud máme děti 2 a 4 roky, je možné rezervovat ubytování
s přistýlkou a druhé je bez nároku na lůžko a je zdarma? V nabídce
bohužel víc jak jedno dítě dát nelze.
Děkuji
Dobrý den, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel. +48 75 752 80 00 či e-mailu recepcja@hotel-sasanka.pl. Pěkný den :)
Dobrý den, jak to je prosím s parkováním? Je dostupné? Musí se platit navíc? Děkuji.
Dzień dobry, parking jest za dopłatą 20 PLN/doba. Pozdrawiam, Natalia Matuszak
Dobrý den, máme zaplacený pobyt dohromady pro 3 osoby. Doplácí se něco za přistýlku pro třetí osobu nebo se jedná o třílůžkový pokoj?
Dzień dobry, jeżeli wykupili Państwo voucher dla 3 osób to nie ma już żadnych dopłat za dodatkowe łóżko. Pozdrawiam, Natalia Matuszak
Dobrý de, mám dotaz, zda je možnost dvou přitýlek? Mame děti 15 a 8 let. děkuji Vohrakĺíková
Dobrý den, Jitko :) bohužel, jak píšeme přímo v nabídce, tak do dvoulůžkového pokoje je možné dát pouze jednu přistýlku. Pěkný den :)
Dobrý den měli by jste volnou dětskou postýlku tento víkend 3.-5.7.? A jaký je příplatek? Děkuji Černá
Dzień dobry, łóżeczko jest dostępne w terminie 03.07. – 05.07.2020. Dopłata wynosi 25 PLN/doba. Pozdrawiam, Natalia Matuszak
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
ráda bych zakoupila voucher na začátek září 2020, chystají se v hotelu nějaká omezení díky situaci s corona?
Děkuji, Zelinková
Dzień dobry, dla bezpieczeństwa naszych Gości wprowadziliśmy kilka zasad: posiłki są serwowane do stolika (jeżeli jest mniej niż 10 osób) lub w formie bufetu z opcją samoobsługi, ale przed skorzystaniem jest obowiązek dezynfekcji rąk i posiadania maseczki; w strefie wellness może przebywać max. 30 osób, w saunie i jacuzzi – max. 2 osoby w jednym czasie, siłownia jest rezerwowana na wyłączność w recepcji. Pozdrawiam, Natalia Matuszak