Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Pobyt v Clarion Grandhotel Zlatý Lev **** v srdci Liberce s možností sobotního tematického večera

4,5 / 5 Clarion Grandhotel Zlatý Lev Liberec Liberec (mapa) 419 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Tereza Krupičková

Dobrý den,
je možné tento pobyt hradit prostřednictvím benefitu Sodexo Flexi Pass (vyměnili bychom papírové vouchery za kredity). A jak postupovat v případě, že s námi cestuje čtyřleté dítě. Předem velice děkuji za odpověd. Tereza Krupičková

Slevomat.cz

Dobrý den, Terezo, ano, za Flexi pass je možné zakoupit pobyt bez problémů :) Za dítě se připlácí přímo v hotelu :) Pěkný den

Jitka

Dobrý den mám zarezervovaný pobyt na dvě noci od 1 do 3 září 2020 je možnost slavnostní večeře 2.záři dokoupit na místě pro dvě osoby (narozeniny ) a kolik by finančně stála děkuji moc

Slevomat.cz

Dobrý den, Jitko, bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit, kontaktujte prosím tak přímo hotel na tel. +420 485 256 700 či e-mailu
, kde vám sdělí přesné informace :) Pěkný den

Veronika

Dobrý den, jaké by prosím byly ceny za 4 noci a možnosti ubytování, pokud bychom cestovali se dvěma dětmi (9 a 10 let)? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Veroniko :) jak píšeme v nabídce, pokud máte zájem o ubytování se dvěma dětmi, je třeba kontaktovat hotel předem. Zde přikládám email reservations.ghzl@clarion-hotels.cz nebo telefon +420 485 256 7­94. Pěkný den :)

Jarmila

Dobrý den, ráda bych se zeptala na tématický večer, co si mám pod tím představit a jak probíhá? Děkuji.

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Liberec

Dobrý den, tematický večer prakticky večeře u nás v restauraci Benada s atmosférou/hudbou určité turistické lokality. (Itálie, Řecko, Španělsko,…)

Alena Benmimoune Staňková

Dobrý den,
mohu se zeptat, jak je to se vstupem do hotelového wellness u pobytu s polopenzí? Děkuji za odpověď. Alena

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Liberec

Dobrý den,

Balíčky, které jsou momentálně v dostupnosti na portálu Slevomatu obsahují pouze ubytování a stravu. Wellness je tedy nutné uhradit přímo na místě za poplatek 290Kč / osoba / hodina.
S pozdravem,
Pavla Vaňková
Front Office Manager

zdenka puškova

dobry den pokud budu reservovat pres vas je mozna platba prevodem nevlasnim bankovni kartu dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den Zdenko, pokud máte zájem o platbu převodem, je nutné zakoupit pobyt bez konkrétního termínu. V tomto případě můžete pobyt zaplatit převodem a po obdržení voucheru na email kontaktovat ubytování a domluvit si termín. Vhodné je však předem kontaktovat hotel a ověřit si dostupnost Vámi vybraného termínu. Hezký den, Gabriela.

Denisse Landová

Dobrý den, rádi bychom zakoupili voucher na pobyt u vás, ale ještě předtím bych se chtěla zeptat na pár věcí.. vzhledem k tomu, že máme 10ti měsíčního chlapečka, zajímalo by mě, zda..

  1. se dá půjčit na pokoj dětská postýlka i s lůžkovinami a příslušenstvím
  2. se dá zapůjčit dětská sedačka v restauraci
  3. se dá zamluvit pokoj s vanou, kvůli koupání dítěte

děkuji předem za odpovědi :)
Clarion Grandhotel Zlatý Lev Liberec

Dobrý den paní Landová,

Děkujeme za zájem o ubytování v našem hotelu.
Určitě, dětské postýlky zapůjčujeme zdarma, taktéž v restauraci jsou k zapůjčení dětské židličky na vyžádání. Pokoj s vanou taktéž není problém. Poprosím Vás, pokud si budete dělat rezervaci přímo přes Slevomat na termín, do kolonky poznámky nám tyto informace napište (že cestujete s miminkem, chcete postýlku a pokoj s vanou), abychom vám tento pokoj a postýlku následně mohli přidělit přímo k vaší rezervaci.

Děkujeme a přeji krásný den.

S pozdravem,
Pavla Vaňková
Front Office Manager

Miluse Sandorova

Dobry den. Ja jezdim ale sama . jsem seniorka.

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Liberec

Dobrý den paní Sandorova,

Pokud si chcete vytvořit rezervaci pouze pro jednu osobu bude nejlepší kontaktovat přímo naše rezervační oddělení na čísle 485 256 794 nebo přes email reservations.ghzl@clarion-hotels.cz a domluvit se na ceně a pokoji.

Přeji krásný den.

S pozdravem,
Pavla Vaňková
Front Office Manager

Robert Raab

Dobrý den,chci zaplatit převodem! objednaný pobyt,ale vyskakuje na mě červené písmo že tuto objednávku nelze zaplatit, to myslíte vážně?trvám na platbě převodem,která minulý rok v pohodě fungovala,žádne Twisto sem nepotřeboval!!dě­kuji Raab

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Liberec

Vážený pane Raabe,

Jsme rádi, že jste si vybral pobyt v našem hotelu.
Poukaz plánujete zakoupit přes Slevomat. Tam bohužel platbu ovlivnit neumíme a musíte ji vykomunikovat přímo s nimi
V případě, že nám pošlete termín a druh pobytu (poukaz, který Vás zaujal), rádi Vám uděláme rezervaci přímo. Pak bychom mohli vystavit zálohovou fakturu aby se mohla realizovat platba převodem

Těšíme se na Vaši návštěvu

S přáním hezkého dne



Věra Hrazdirová
Ředitelka hotelu


Clarion Grandhotel Zlatý Lev
Gutenbergova 126/3, CZ – 460 01 Liberec
phone: +420 485 256 799
mobil: +420 602 765 986
fax: +420 485 256 426
email: v.hrazdirova@clarion-hotels.cz
ClarionGrandho­telZlatyLev.com
Clarion-Hotels.cz

Janoušek

Dobrý den, jsme 2 dospělí a 3 děti (8,11,14) jaké vouchery mám zakoupit (chtěl bych pro všechny polopenzi)?

Robert

Dobrý den,chci objednat pobyt pro 2 osoby,se snídaní( 2dny),je možné objednat stejný pobyt ještě pro1osobu do jednolužkového pokoje,nebo platí pouze Vámi nabízeném dvoulůžkového,dě­kuji.

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Liberec

Dobrý den,

Na Slevomatu nabízíme pouze dvoulůžkové pokoje. Pokud byste měl zájem doobjednat další jednolůžkový pokoj, bude nejlepší když kontaktujete naše rezervační oddělení na emailu reservations.ghzl@clarion-hotels.cz a dohodnete se prostřednictvím emailu. Pro třetí osobu je taktéž možné na pokoj zařídit přistýlku nebo si upgradovat pokoj na typ Deluxe, který poskytuje třetí lůžko. Vše, jak jsem již zmiňovala, nejlépe dohodnete přímo přes rezervační oddělení.

Děkuji a přeji krásný den.

S pozdravem,
Pavla Vaňková
Front Office Manager

Jana Budková

Dobrý den, chtěla byc se zeptat, zda je možné, rezervovat si pobyt s polopenzí pro 4–2 dospělé, děti 10 a 17 let, v termínu od 20.7.-24. 7..20 a kolik by nás pobyt stál a popřípadě,jak si pobyt u vás objednat pro nás 4

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Liberec

Dobrý den paní Budková,
děkujeme za Vaši zprávu. V tomto termínu volné pokoje máme, takže nebude problém se na rezervaci dohodnout. Vzhledem k věku dětí by bylo nejadekvátnější koupit si vouchery na dva pokoje. Nejjednodušší by ale v tuto chvíli bylo kontaktovat přímo naše rezervační oddělení na emailu reservations.ghzl@clarion-hotels.cz a podrobnosti dohodnout prostřednictvím e-mailu dříve, než vouchery zakoupíte.

Budeme se těšit na Vaši odezvu.

S pozdravem,
Pavla Vaňková
Front Office Manager

Hanka

Příjemný večer,
prosím, bylo by možné využít voucher na 4 dny pro dvě osoby s polopenzí v termínu od 27. do 30. 7. 2020 a využít platbu přes FKSP?
Děkuji,
 Hanka

Slevomat.cz

Dobrý den, Hanko v tuto chvíli je Vámi vybraný termín dostupný. Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.

V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti, není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme. Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu času a proto vám na připsání platby výjimečně počkáme týden. Rezervaci doporučujeme si provést dopředu telefonicky s hotelem. Pěkný den

Kateřina

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na čas podávání večeří v případě objednání balíčku polopenze?
Děkuji za odpověď

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Liberec

Dobrý den,
restaurace podává večeře do 21.00.
Těšíme se na Vaši návštěvu.
Široký Ondřej
Recepce GHZL

Eliška Ševčíková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volné dva pokoje na tento voucher v termínu od 9. do 12.7.2020? Děkuji Ševčíková

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Liberec

Dobrý večer paní Ševčíková, požadovaný termín máme volný – můžete si vytvořit rezervaci on-line nebo nám zaslat email s čísly voucherů
a my Vám rezervaci vytvoříme. / reservations.ghzl@clarion-hotels.cz / Hezký večer, Zuzana Filipová – recepce

Marcela

Dobrý den,
kolik by, prosím, stála polopenze pro 3. osobu na přistýlce (předpokládám, že příplatek 500,–/noc je pouze za ubytování)?
A ještě bych se chtěla zeptat, zda vstup do bazénu je v ceně voucheru a je nějak omezen časově?
Předem děkuji za odpovědi.

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Liberec

Dobrý den Marcelo, polopenze je za 300 CZK/osoba, tj. na 1 noc je příplatek za 3. osobu včetně polopenze 800 CZK. Vstup do Wellnessu není zahrnutý v ceně voucheru a činí 290CZK/1 hod / 1 osoba. Bohužel Vám zatím nemohu 100% potvrdit, že Wellness bude již v červnu fungovat.
Děkujeme za Váš dotaz a budeme se těšit na Vaši rezervaci. Hezký den, Zuzana Filipová – recepce

Nikky

Dobrý den,
návštěva wellness je za dodatečný příplatek nebo je k dispozici ubytovaným v hotelu? Kolik je případně poplatek? Děkuji.

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Liberec

Dobrý den Nikky,
Vždy záleží na typu rezervace/balíčku. Standartně je Wellness zpoplatněn 290Kč/hod./osoba. V rámci balíčků může být vstup zahrnut na 1 hodinu, popř. neomezeně. Jaký typ rezervace máte?
Děkuji za dotaz Široký Ondřej

Nikky

Děkuji za odpověď, jednalo by se o balíček Zážitkový víkend se sobotním tématický večerem.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru