Pobyt na Šumavě: zapůjčení kol, polopenze, výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín pobytu si domluvte co nejdříve po koupi voucheru na na telefonu +420 604 174 074. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 60 Kč/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,četla jsem na internetu,že máte k dispozici i jeden bezbariérový pokoj s vlastním sociálním zařízením,lze ho také využít v rámci této nabídky?Termín by byl od 30.8. do 4.9.Děkuji
Bohužel tento pokoj není volný
Dobrý den, máte ještě volný pokoj pro 2 osoby na přelomu
července/srpna?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano ještě tam volné termíny jsou.
dobrý den, sháním ubytování od úterý 25.srpna ráno do 29.srpna soboty večer, na 5 dní a 4 noci, jednolůžák pro 2 osoby. Máte volno? děkuji Šv.
Dobrý den, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den
Dobrý den, dnes jsem si u vás zakoupil woucher, bohužel ve špatném termínu a to do 2. 7. a potřeboval bych tu druhou variantu od 3. 7. do 30.9. Chtěl bych se zeptat, zda je možné tuto objednávku nějak stornovat, pokud ano, tak jak, a zakoupit si ten správný? Prosím vás o radu, jak postupovat, děkuji za odpověď. Luděk Ošmera
Dobrý den Luďku, koukám, že jste objednal voucher na konkrétní termín. Voucher na termín bohužel není možné stornovat. Hezký den, Gabriela.
Dobrý den. Bylo by možné (pokud bych se rozhodla pro u Vás strávený prodloužený víkend s rodinou) zažádat o vystavení faktury na mého zaměsnavatele? Ten nám přispívá na rekreaci. Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, Karolíno, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod.
Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se
obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní
údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak
uplatnit“.
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsání platby výjimečně počkáme týden.
Pěkný den
DOBRÝ DEN,MÁTE K ZAPŮJČENÍ TAKÉ ELEKTRO KOLA? DĚKUJI
máme k dispozici dvě elektrokola – nejsou v ceně voucheru . v případě doplatku není problém zapůjčit.
Dobrý den. Můžou tam být i psi.
Dobrý den, Libuše :) ano, pobyt pejsků je možný za příplatek 200 Kč/noc. Je samozřejmě vhodné předem informovat recepci. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den,
Nikde se nic nepíše o tom půjčování kol. Jak je to tedy s tím? Je to
v ceně? Případně na jak dlouho…atd.
Děkuji
Dobrý den,
kola jsou v rámci voucheru pro daný počet osob k zapůjčení po dobu
pobytu. (je potřeba rezervovat předem – email)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
koupelny a toalety jsou společné?
DEKUJI
ano.