Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve – doporučujeme poptat volné kapacity ještě před zakoupením voucheru na e‑mailu hotel@celadenka.cz či telefonu 591 160 160. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobrý den, právě se pokouším objednat pobyt v termínu od 27. 9. 2020
na 5 nocí rekondiční pobyt. budu platit část přes UP galerie betta.
právě mi odešel dotaz na převod kreditů a bohužel víc mi zmizela
nabídka, Přes převod kreditů objednávám pobyt poprvé, prosím Vás proto
o radu: po převedení kretitů je třeba objednávku znovu potvrdit? Mám už
nyní pobyt rezervovaný a Vy mi zašlete údaje na uhrazení zbytku pobytu?
děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, vidím, že kredity z benefitů máte nahrané na svém
účtu na Slevomatu. Původní objednávka je zrušená a tak můžete provést
objednávku znovu a před platbou využít kredity na uplatnění slevy
z celkové částky. Krásný den
Josef J.
Dobrý den, zvažujete možnost prodloužení voucheru na 6 nocí,
splňovali by jste pak program COVID – Lázně schválený 29.6. ? Tedy
6 nocí, 5 procedur ?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Josefe, děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi pro Vás získat od
poskytovatele odpověď: „Vouchery na portálu slevomat necháváme všechny
v původní podobě jak je na Slevomat.cz uvedeno. Žádné změny u nás
momentálně neprobíhají.“. Pěkný den
Milan Vodička
Dobrý den. jsme 3 senioři. pokoje jsou pro dva. Je možno přidat
přistýlku? Kolik by to stálo pro tři seniory v období září od 7.9 na
dobu jednoho týdne? Děkuji za odpověď. email: vodickamilan@volny.cz
Slevomat.cz
Dobrý den, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na prodejce na
e-mail hotel@celadenka.cz nebo na
tel. +420 591 160 160. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, právě se pokouším objednat pobyt v termínu od 27. 9. 2020 na 5 nocí rekondiční pobyt. budu platit část přes UP galerie betta. právě mi odešel dotaz na převod kreditů a bohužel víc mi zmizela nabídka, Přes převod kreditů objednávám pobyt poprvé, prosím Vás proto o radu: po převedení kretitů je třeba objednávku znovu potvrdit? Mám už nyní pobyt rezervovaný a Vy mi zašlete údaje na uhrazení zbytku pobytu? děkuji za odpověď
Dobrý den, Lenko, vidím, že kredity z benefitů máte nahrané na svém účtu na Slevomatu. Původní objednávka je zrušená a tak můžete provést objednávku znovu a před platbou využít kredity na uplatnění slevy z celkové částky. Krásný den