Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si domluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@hotelsubterra.cz nebo na tel. +420 353 892 685. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Je možno koupit voucher jen pro jednu osobu?
Chceme přijet tři ale bydlet separátně
Termín 6.9–12.9 2020
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří, je mi líto, ale voucher pro osobu zakoupit nelze :)
Pěkný den
Iveta Valova
Dobry den,musim si koupit voucher nebo si muzu zaplatit pobyt na 3 dny pro
2 os.primo u Vas na miste za cenu vouchru?
Slevomat.cz
Dobrý den, Iveto :) pokud budete platit na místě vše se bude řídit
ceníkem hotelu. Věříme, že na voucheru nabízíme výhodnější ceny
nežli jsou ty ceníkové. Samozřejmě rozhodnutí je na Vás.
Pěkný den :)
Martina Čarna
Dobrý den,chci se zeptat jestli jsou ve vašem hotelu povolený male
pejsky, děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino, domácí mazlíčci jsou povoleni za příplatek
150 Kč/noc :) Pěkný den
Petr
Dobrý den,
od kolika do kolika se podávají večere?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, večeře se podávají od 18:00 do 20:00 :)
Pěkný den
Iveta Slabyhoudková
Dobrý den, zajímalo by mě, co konkrétně znamená – 2× volný vstup
do wellness pro všechny. Chápu dobře, že můžeme v pátek i v sobotu
neomezeně od 17:00 do 22:00 hodin využít wellness? Přeji hezký
den. Iveta
Slevomat.cz
Dobrý den, Iveto :) znamená to, že můžete dvakrát wellness centrum
navštívit v rámci svého pobytu. Můžete se zde pobýt v rámci
otevírací doby, jak dlouho poté chcete. Pěkný den :)
Dana
Dobrý den, mezi vybavením hotelu jsem našla i kolárnu, je tedy možné
vzít sebou na pobyt v létě kola ? Děkuji za odpověd
Slevomat.cz
Dobrý den, Dano :) ano, neměl by být problém přivést si na pobyt
vlastní jízdní kola. Pěkný den, Lukáš :)
Jana
Dobrý den je možné zakoupit 2 poukazy na fakturu z FKSP?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano :) pokud máte možnost čerpat příspěvek od
zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail
přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel.
Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí.
Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve
kontaktovat daný hotel (recepce@hotelsubterra.cz,
+420 353 892 685). Krásný den, Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je možno koupit voucher jen pro jednu osobu?
Chceme přijet tři ale bydlet separátně
Termín 6.9–12.9 2020
Dobrý den, Jiří, je mi líto, ale voucher pro osobu zakoupit nelze :) Pěkný den