Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax v Jeseníkách: polopenze, 60 min. v privátním wellness, bazén s mořskou vodou a božská příroda
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Pro rezervaci se obraťte na e‑mail info@pepovka.cz nebo tel. +420 603 880 888.
- Dítě do 2,9 let má zdarma noc bez nároku na stravu a služby.
- Postýlku pro dítě do 1,9 let vám půjčí zdarma (na základě předchozí domluvy)
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Je možné si dokoupit masáže k voucheru který máme v termínu od 25.-27.10. 2020? Děkuji
Dobrý den,
masáže je možné domluvit přímo u paní masérky. Prosím o zaslání
e-mailu na info@pepovka.cz
a obratem zašleme nabídku masáží.
Dobrý den je volný termín pro 2 dospělé v termínu 24.9az 28.9.s polopenzí. Děkuji s pozdravem Lenka Mahdalová
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den přeji. Je možné u Vás již teď zakoupit víkendové pobyty na únor 2021? Děkuji 😊
Dobrý den,
na tyto termíny dosud nabídku na slevovém portále nemáme. Je možné
zakoupit pobyt „napřímo“
Dobrý den, zářijové termíny už máte všechny obsazené?
Děkuji
Dobrý den, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu info@pepovka.cz nebo na tel. +420 603 880 888 . Pěkný den
Dobrý den
Je možnost také aby byl bazén dostupný pouze pro 2 osoby? Že by na hodinu
byl jen soukromně?
Dobrý den,
soukromé využití bazénu není bohužel možné. Privátní využití je
možné pouze u wellness.
Dobrý den, máte prosím volný termín na uplatnění voucheru bez termínu v období 9. –12. 9. 2020 nebo 10. – 12. 9. 2020? Předem děkuji za odpověď. Adéla
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den chci se zeptat zda máte ještě volný termín od 4.8.-9.8.s polopenzí pro dvě osoby.Děkuji
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobry den, koukala jsem na nabídku pro 2 dospele a 2 deti pristi tyden.
Mate tam hned dva volne terminy po sobe,vzdy na jednu noc. Nedalo by se to nejak
spojit, abychom u vam mohli stravit cas od 12. do 15.7.?
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Tyto termíny jsou vždy aktuální. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den. Máte volný termín 25.7 .až 26.7.pro 3dospělé a 1 dítě do 2let? Děkuji .Prosím o zprávu na email linda.ol@seznam. cz
Dobrý den, Jaroslavo :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Lukáš
Dobrý den, lze u vás zaplatit pobyt fakturou na zaměstnavatele v rámci
plnění FKSP ?
Děkuji
Dobrý den,
ano, pro bližší informace kontaktujte prosím rezervace na e-mailu info@pepovka.cz
Dobrý den, máte wellness otevřené již nyní? A za jakých podmínek? Děkuji
Dobrý den,
ano wellness máme otevřené.
Dobry den Mohu vedet proc kdyz dam jedno dite 0 ( 6 mesicu je za 0 ale kdyz druhe dite Ktere je 8 mesicni taky bez naroku na stravu a postel, hned je cena o 1400–1600 kc u vseho vyssi? Jedeme s kamaradkou a obe mame deti 7–9 mesicu v cervenci, Takze kojene bez postele a jidla , za co platim 1500 kc navic ?
Dobrý den,
na slevovém portále je v ceně zahrnuto pouze 1 dítě. Pokud nám
napíšete kontakt a termín, o který máte zájem, zašleme Vám
nabídku.
Dobrý den je možno si objednat pobyt čt-ne koncem července? a jaká by byla cena prosím? Děkuji
Dobrý den,
zvýhodněné pobyty jsou dostupné v termínech, které uvidíte
v kalendáři Pokud máte zájem o jiné, kontaktujte prosím recepci info@pepovka.cz Obsazenost se
rychle mění.
Hezký den.
Dobrý den, půjčujete ve vašem penzionu elektrokola? Děkuji
Dobrý den,
ano, jsou k dispozici 2 elektrokla.
Dobrý den. Byla by možnost objednat si masáže? Je nějaký výběr a ceník? cca v termínu od 29.8–4.9.2020! Děkuji.
Dobrý den,
ano určitě. Pošlite email na info@pepovka.cz a my Vám
odešleme ceník masáží :)
Dobrý den, ještě jeden dotaz. Lze u Vás objednat dárkový poukaz v určité hodnotě? Pokud ano, jakým způsobem mohu provést platbu a objednávku?
Dobrý den, Boženo :) nevím jestli myslíte dárkové poukazy u nás na
Slevomatu, ale pokud ano, více informací naleznete zde:
https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz
Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, máte ještě volné termíny na víkendy?
Dobrý den, paní Lankašová :) o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u poskytovatele na e-mailu: info@pepovka.cz nebo tel. +420 603 880 888 Nebo ještě rychleji při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, bude začátkem června už možné využít wellness? Bude nějaká sleva z ceny v případě, že wellness bude stále uzavřen z důvodu vládních opatření?
Dobrý den,
od 25.5. předpokládáme plný provoz. Pokud by došlo k nějakým omezením
z důvodu vládního opatření, budeme řešit situaci operativně.
Dobrý den, je možnost si dopředu domluvit veganskou a nebo aspoň vegetariánskou stravu?
Dobrý den,
určitě ano. Příplatek je 60,– Kč/osoba a den. Uveďte prosím tuto
informaci do poznámky při objednávce voucheru.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, je možné si sebou vzít malého psa(yokšír) ?
Dobrý den, Marie :)
u této nabídky bohužel domácí zvířata nejsou povolena.
Pěkný den :)