Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Pozdější check-in je možný po domluvě s recepcí hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, snídaně máte bufetové nebo je nějaké covidové omezení?
Děkuji za odpověď.
Hotel Monastery
Dobrý den,
děkujeme za otázku. Snídaně máme formou teplého a studeného bufetu.
S pozdravem
Lucie Bubníková
Zdenka
Dobrý den, je zde možné parkování. Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňko :) ano, parkování je možné za příplatek
450 Kč/den. Parkuje se v uzamčeném hotelovém dvoře, max. šířka
215 cm, max. výška 190 cm. Rezervace parkovacího místa je nutná. Pěkný
den, Lukáš :)
Josef Antoš
Dobrý den,
je možné rezervovat pobyt v termínu 29. až 31.5.2020?
Děkuji
Josef Antoš
Hotel Monastery
Dobrý večer pane Antoši. Děkuji za dotaz. Skutečná dostupná kapacita
je dostupná online přímo v prezentaci na Slevomat.cz.
Blanka
Dobrý den, prosím vás, máte 2 dvoulůžkové pokoje nebo
1 čtyřlůžkový v přízemí (předpokládám, že v historické budově
asi výtah není)?
Děkuji za odpověď a zdravím.
B. S.
Hotel Monastery
Dobrý den Blanko. Děkuji Vám za otázku.
V hotelu máme jak dvoulůžkové, tak i čtyřlůžkové pokoje. Výtah
v hotelu není. V přízemí, které je ovšem přístupné taktéž po
schodech, máme čtyřlůžkový pokoj.
S pozdravem
Libor Kovařík
Hana
Dobrý den, je možné objednat buď přistýlku, nebo 3lůžkový pokoj?
Děkuji za odpověď
Hotel Monastery
Dobrý den Hano. Děkuji za otázku. Přistýlky na pokoje nedáváme,
protože to snižuje komfort našich hostů a celkový dojem z hotelu. Máme
ale několik rodinných pokojů se čtyřmi lůžky. Postup pro rezervaci
rodinného pokoje je následující.
Ověřte prosím s hotelovou recepcí dostupnost rodinného pokoje ve Vámi
zvoleném termínu.
Kupte si standardní voucher pro 2 osoby.
Příplatek za 3. osobu je +20% k ceně voucheru. V případě pobytu
4 osob je to +25% k ceně voucheru.
S pozdravem
Libor Kovařík
Gabriela
Dobrý den,
je možnost si připlatit za pokoj Deluxe?
Hotel Monastery
Dobrý den Gabrielo. Děkuji Vám za dotaz. Ano, je to možné. Příplatek
je 10% z ceny voucheru. Než ale Váš pobyt zakoupíte, kontaktujte prosím
naši recepci a ověřte si dostupnost DELUXE pokoje.
S pozdravem
Libor Kovařík
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, snídaně máte bufetové nebo je nějaké covidové omezení? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
děkujeme za otázku. Snídaně máme formou teplého a studeného bufetu.
S pozdravem
Lucie Bubníková