V páru nebo s rodinou do Prahy: pěkný hotel na Vinohradech a snídaně, 2 osoby zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte s dostatečným předstihem na e‑mailu hotel@citybell.cz nebo tel. +420 777 736 125.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- U rodinných variant mají až 2 děti (nebo dospělé osoby) pobyt zdarma s nárokem na lůžko a stravu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 250 Kč/noc (parkování na hlídaném parkovišti)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, v termínu 10.8 – 13.8 nemáte už volný pokoj, ale na
Bookingu je stále možnost se u Vás v tomto termínu ubytovat.
Jak to tedy je?
Děkuji.
Dobrý den, Rosťo :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný i u nás. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Je třeba ale vybrat správnou variantu z nabídky :) Pěkný den,
Dobrý den,
rádi bychom objednali pokoj s oddělenými ložnicemi, na fotce není vidět,
jestli jsou pokoje oddělené zatahovací roletou nebo dveřmi. Děkuji za
odpověď.
Dobrý den, u 4-lůžkového pokoje se 2 ložnicemi jsou pokoje oddělené
dveřmi. U 5-lůžkového pokoje se 2 ložnicemi jsou pokoje oddělené navíc
chodbou a i dveřmi.
hezký den
Martin
hotel City Bell
Dobrý den,chtěli bychom si objednat ubytování na 29–30.7
pro 3 dospělé a dítě. pokud by nebyl pokoj ještě připravený, je možné
nechat kufry na recepci? děkuji
Dobrý den,
určitě můžete dorazit klidně i brzy dopoledne a nechat si kufry
v hlídané místnosti, pokud by pokoj ještě nebyl připraven..
Hezký den. Martin hotel City Bell, tel. 777 73 61 25.
Dobrý den, je u Vás možná platba z příspěvků FKSP. Děkuji Rásochová
Dobrý den,
určitě, jen bych potřeboval upřesnit, jak přesně by platba měla
probíhat. Můžeme si to prosím domluvit telefonicky?
Děkuji.
Martin hotel City Bell, tel. 777 73 61 25.
Dobrý deň,
dostala som ako darček pre 4 osoby z toho 2 osoby zdarma , víkend. (na dve
noci)
Chcem sa opýtať či máte volné od 04.09.2020 do 06.09.2020.
ďakujem
Dobrý den Ingrid, bohužel tento termín již k dispozici není. Aktuálně je volný termín v září 18.-20. nebo 25.-27.9. Volné termíny je možné ověřit přímo v nabídce v sekci „vybrat termín“ nebo přímo v hotelu. Pěkný den Gabriela.
Dobrý den, je možné přijet si k Vám dopoledne zaparkovat auto a ubytovat se asi až po 14 hodině? Nebo je možné ubytovat se i dříve? Termín bychom chtěli na 2 noci od 7.8. do 9.8.2020, děkuji moc
Dobrý den,
můžete dorazit klidně dopoledne, zaparkovat a nechat si zavazadla na recepci.
Pokud by pokoj nebyl obsazen minulou noc a byl připraven, můžete se
i ubytovat. Tohle vše ale poprosím ještě telefonicky zkonzultovat přímo
se mnou na tel. 777 73 61 25.
Hezký den. Martin hotel City Bell
Dobrý den, jak je to prosím s parkováním? děkuji za odpověď.
Dobrý den,
díky tomu, že hotel je v centru, kde jsou modré zóny, máme parking
zpoplatněn za 250,– Kč/noc na hlídaném parkovišti.
Hezký den
Martin hotel City Bell
Dobrý den, je možné se ubytovat s 2 dětmi, 1 rok a 4 roky, dekuji
Dobry den,
ano je to mozne. Kotaktujte mne prosim telefonicky a doladime pro Vas vhodny
pokoj.
Dekuji.
Martin
hotel City Bell
Dobrý den. lze u Vás za ubytování zaplatit Benefit plus kartou? Děkuji a přeji příjemný den
Dobrý den,
omlouvám se za pozdní reakci.
Ano, jde zaplatit Benefit plus kartou. Pro doladění detailů mne prosím
klidně kontaktujte. .)
děkuji
Martin
hotel City Bell
Dobrý den, je zde možné parkovat? Měli bychom termín od 28 do 31.5. pro dvě osoby. Děkuji za odpověď.
Dobry den, parkovani je mozne za poplatek 250,–Kc/noc. Mohu nabidnout
slevu, pokud budete parkovat 3 noci. Zavolejte mi, domluvime se.. ,)
Martin
hotel City Bell
Dobrý den. Chtěla bych pobyt od 1.-7.7. Znamená to že mám koupit 2 vouchery na všední den a 1 na víkend?
Dobrý den,
tady zvolte variantu – koupit bez termínu.
Jeden voucher si kupte na všední den – 5 dní (4 noci) a druhý voucher
na víkend 3 dny (2 noci).
Nebo mne kontaktujte na telefonu 777 73 61 25 a já Vám rád vše vysvětlím
a potom zarezervuji správný termín. .)
Hezký den.
Martin
hotel City Bell
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den volny termín 14.8 –15.8 1 noc,2 osoby?
Dobrý den, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den