Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v historické lázeňské budově v Táboře s polopenzí a konopnou koupelí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu eleonorahotel.recepce@gmail.com či na tel. +420 720 536 570 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Možnost zapůjčení dětské postýlky (po předchozí domluvě).
- Domácí mazlíčci: 550 Kč/3 noci (každá další noc za 150 Kč)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den. chci se zeptat mám elektronický dárkový poukaz od Slevomatu v ceně 5000 Kč zda ho můžu u vás uplatnit. A kdyby to šlo mohli by jsme přijet se psem Boxerem je čistotný a hodný je mu 9,5 roků a zda by mohl s námi chodit i na jídlo, neboť je na nás hodně zvyklí. Děkuji Libuše Tupá
Vážená paní Tupá, abych Vám mohl odpovědět, potřebuji znát číslo Vašeho voucheru, protože voucher na pobyt s polopenzí za 5.000,–Kč není standardní cena. Jednorázový poplatek za Vašeho domácího mazlíčka by činil 200,–Kč/celá doba pobytu. Děkuji za Váš dotaz a přeji hezký den, s pozdravem a úctou, Ing. Vladimír Macho
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zdali se na tento pobyt vztahuje sleva 30% z ceny ubytování, které nabízí Jihočeský kraj? Děkuji za odpověď.
Vážená paní Kolovratová,
na pobyt z portálu Slevomat s.r.o. se sleva nevztahuje, to je jiný
portál.
S pozdravem,
Jan Macho
Dobry den, v ponuke sa uvadza:
„Snídaně formou rautu pro všechny“ a „Večeře nebo obědy formou
dvouchodového menu pro všechny“ – je tu aj moznost vyberu z menu alebo
je dane rovnake pre vsetkych hosti? Je moznost vyberu bezmasiteho jedla pre
vegetarianov? Avsak nie vo forme sladkeho jedla ako palacinky a pod. Dakujem
vopred.
Vážená paní Šramková,
výběr menu (výhradně) večeří je umožněn výběrem ze tří druhů,
2 jsou zpravidla masitá a 1 je bezmasé. Občas jsou jako bezmasé jídlo
nabízeny buchty s mákem nebo s tvarohem, ale také saláty, placičky
z červené čočky, apod. Snídaně je vždy připravena tak, aby si mohl
vybrat i člověk dodržující vegetariánkou stravu. S pozdravem, Ing.
Vladimír Macho
Dobrý den , chtěla jsem se zeptat zda má hotel kolárnu? Děkuji Šmídová
Vážená paní Šmídová,kolárnu jako takovou na hotelu nemáme. Ale pokud
se Vám jedná o uschování kol na noc, není problém, prosím.
Přeji hezký den,
Ing. Vladimír Macho
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda by byl volný termín ubytování od 25–29.7.20 pro 2 dospělé a 1 dítě(14let)? Zde mě termín nenabízí a na jiných stránkách ano. Děkuji za info.
Vážená paní Urbanová,
nenabízí Vám termín proto, že jsou všechny dvoulůžkové a
třílůžkové pokoje již plně obsazeny. K dipozici jsou pouze 3 × 4
lůžkové apartmány.
Přeji hezký večer,
s pozdravem, a úctou,
Ing. Vladimír Macho
Dobrý Den, v této nabídce nelze zadat věk dítěte, které má už
5 let. Kolik by stála pro dítě přistýlka a polopenze?
https://www.slevomat.cz/akce/1650458-romantika-v-tabore-s-polopenzi-a-koupeli?filtersHash=4e38b0&matchingVariants=5315978-5316750&position=1#
Vážený pane Kovaříku,
děti ve věku 0 – 3 roky mají ubytování veškeré služby zdarma,
včetně stravy. Děti ve věku 3 – 12 let požívají zvýhodnění ve
slevě 30% a děti nad 12 let jsou považovány za dospělé, co se týče
ceny, samozřejmě.
Pokud zvolíte pobyt tzv. „kdykoliv“ tj. po – Ne budete za Vaše dítě
doplácet částku ve výši 699,–Kč/noc, vč. polopenze. Zvolíte-li
variantu pobytu v pracovní den, tj. Ne (odpoledne od 14:00 hodin) až Pá do
10:00 hodin, pak činí za Vaše dítě doplatek 664,–Kč/noc vč. polopenze.
Doufám, že moje odpověď byla vyčerpávající.
S pozdravem a úctou,
Ing. Vladimír Macho
Dobry den, v informaciach o hotelu sa pise, ze check in je iba od 14:00–17:30 hod. Nie je to trochu malo? Co ked hostia budu meskat z dovodu zlej dopravnej situacie? Dakujem.
Vážená paní Šrámková,
náš hotel je tzv. GARNI HOTEL, což znamená, že zabezpečujeme ubytování a
snídani. V současné době jsem rozšířili nabídku o pobytové balíčky
a zároveň s tím, že každému klientovi potvrzujeme jeho rezervaci,
zasíláme mu i základní informace o hotelu. V těchto informacích je
umístěna otázka na předpokládanou dobu příjezdu do hotelu každého
hosta. Podle toho, co nám odpoví, zabezpečíme jeho přijetí, prosím.
Uvedených 14:00 – 17:30 je ve své podstatě vymezena doba k příjmu
hostů, tak jako to vymezeno každý hotel. Požaduje-li však host příjezd
v pozdějších hodinách, vždy mu vyhovíme. V případě zhoršené
dopravní situace stačí, když očekávaný host zavolá na hotelovou recepci,
že se zpozdí přibližně, např. o 1 (2, 3) hodiny. Jeho příjem je vždy
zabezpečen plnohodnotně.
Předpokládám, že jsem Vám odpověděl dostatečně tak, aby nedošlo ke
zbytečnému nedorozumění.
S pozdravem a úctou,
Ing. Vladimír Macho
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chystáme se s kamarádkou do vašeho hotelu na třídenní pobyt a obě máme ZTP a přijedeme vlakem nebo autobusem. Chci se proto zeptat, jaká je možnost dopravy z jednotlivých nádraží. Děkuji
Dobrý den, Dobroslavo, z nádraží se k hotelu nejlépe dostanete autobusem č. 60, který jede do zastávky Tábor, Čelkovice, Lázně, která je přibližně 2 minuty pěšky od hotelu :) Pěkný den