4* relax v Praze pro pár nebo rodinu: snídaně i večeře, wellness a fitness neomezeně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Dobré vědět: Hotel si vyhrazuje právo uzavřít nebo změnit provozní dobu wellness a fitness centra, zejména pak během státních svátků a z provozních nebo technických důvodů
- 1. dítě do 11,9 let s rodiči na pokoji je vždy zdarma, ale má nárok pouze na ubytování se snídaní (případné ostatní služby se doplácejí na místě).
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (maximálně jeden automobil)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, lze u Vás využít možnosti vstupů na různé památky Prahy
zdarma v rámci akce „V Praze jako doma“?
S pozdravem Erik Foršt
Dobrý den, pane Foršte,
ano, účastníme se programu V Praze jako doma, na recepci se přihlašte
o své body, které Vám kolegové vygenerují a už je jen na Vás, kde je
využijete.
https://www.vprazejakodoma.cz/
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
na slevomatu před placením si vybírám termín pobytu. musím nadále
kontaktovat vaší recepci a rezervovat i přímo u vás, nebo stačí pouze
zde na slevomatu ?
Děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne
Eliška
Dobrý den, Eliško,
stačí když si termín zarezervujete přes Slevomat, rezervace je tímto
krokem fixně potvrzena a my ji obdržíme.
Těšíme se na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, chci se zeptat jestli je možnost objednání dětské postýlky do pokoje standart? Jestli máme řešit cestovní postýlku či ne. Díky
Dobrý den, Radku, dětskou postýlku Vám rádi poskytneme zdarma, jen
prosím Váš požadavek napište do poznámky k rezervaci, případně nám
napište email na reservations.cchp@clarion-hotels.cz
s termínem Vašeho pobytu, abychom prověřili aktuální dostupnost postýlek
a mohli Vám jí potvrdit a připravit do pokoje.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
dobry den jak to mam chápat každý platí po 2750kč anebo se to děli na 687kč v tom baličku (Rodinný pokoj, snídaně a neomezený wellness (všední dny)) za jednu noc, děkují
Dobrý den, Lukáši :)
u této varianty je cena 2750 Kč pro všechny 4 osoby dohromady, nikoliv že
by tuto cenu měl platí každý zvlášť.
Pěkný den :)
Dobrý den, pane Dubnický,
uvedená cena je celková cena za jednu noc pro všechny čtyři osoby.
Snad je to takto jasné, v případě dalších dotazů se na nás neváhejte
obrátit.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý večer.
Je prosím možné uschovat naše kola ?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Radku,
děkujeme za dotaz. Záleží o jaké množství by se jednalo, ale máme
k dispozici bagážovnu, kde je případně možnost uschování zavazadel a
případně i kol dle aktuální obsazenosti. Raději se informujte u našich
kolegů, aby zrovna nebyl prostor plně obsazen. Email: reservation.cchp@clarion-hotels.cz,
telefon: +420 211 131 117–20.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
mám zájem o balíček Pokoj Standard, polopenze.
pro dva dospělé a dítě 8 let na 3 noci od čt do ne.
kolik bude příplatek za wellness, když není v ceně balíčku.
Bude dítě něco doplácet nebo mám nárok i na ubytování a polopenzi
v ceně balíčku. Kolik se bude doplácet za balíček, nebo je cena kterou
spočítala aplikace konečná.
Děkuji Petra
Dobrý den, Petro,
pokud není v ceně balíčku vstup do wellness, je možné na místě zakoupit
vstup dle podmínek wellness centra – podrobný ceník naleznete zde http://www.imfit.cz/cenik-jednorazove-vstupne/
Cena v aplikaci je konečná včetně uvedených služeb na voucheru, další
případné služby navíc se doplácí na místě.
Jedno dítě do 12 let má zdarma nárok na ubytování včetně snídaně,
pokud byste měli zájem i o večeři pro dítě, je za příplatek, je však
nutné tuto večeři předem objednat. Doporučuji kontaktovat naše
rezervační oddělení, které Vám poskytne veškeré informace a doladí
s Vámi případné detaily.
Email: reservation.cchp@clarion-hotels.cz,
telefon: +420 211 131 117–20.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
je součástí balíčku
Pokoj Standard, polopenze
2 až 3 osoby, 2 až 8 dní (1 až 7 nocí) – Platnost do
30. 9. 2020
i volný vstup do wellness, a je pokoj vhodný pro dva dospělé a jedno
dítě.
děkuji za odpověď Petra
Dobrý den, Petro,
děkujeme za Váš dotaz a zájem o pobyt v Clarion Congress Hotel
Prague****.
Varianta s polopenzí neobsahuje vstup do wellness. Ve Vašem případě je
možné si koupit buď pobyt s polopenzí nebo vstupem do wellness a druhou
službu si případně doplatit na místě. Ano, pokoj standard je vhodný pro
dva dospělé a jedno dítě – v závislosti na věku dítěte Vám zdarma
poskytneme buď přistýlku nebo dětskou postýlku.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda nás ubytujete i když jsme z Karvinského
okresu?
Slyšeli jsme že v nějakém jiném hotelu v Praze někoho neubytovali a
vrátili jim peníze.
Děkuji.
Dobrý den Kateřino,
nemáme žádné pokyny, abychom hosty z jakéhokoliv okresu odmítali.
Nerozlišujeme odkud z České republiky přijedete a bez problému Vás
ubytujeme, nemusíte se tedy obávat.
Budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
chci se zeptat zda je ke všem balíčkům parkování po celou dobu pobytu
zdarma nebo zda se při zakoupení nějakého balíčku musí platit parkovné.
Díky :-)
Dobrý den, Dančo,
děkujeme za Váš dotaz. V rámci všech našich balíčků je parkování pro
jeden automobil v ceně po celou dobu pobytu, nic navíc tedy platit
nebudete.
Těšíme se na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, v recenzích jsem si četla, že po rodičích byl požadován
doklad dítěte. Šestiletého syna můžu dokladovat kartičkou pojišťovny
nebo požadujete rodný list?
Děkuji.
Dobrý den, pro bližší informace ohledně podmínek ubytování se prosím
obraťte na rezervační oddělení hotelu na reservation.cchp@clarion-hotels.cz
či telefonu +420 211 131 117–20.
S pozdravem, Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, patří tento hotel do projektu v Praze jako doma? Dekuju za odpověď :)
Dobrý den, paní Maláková, ano, jsme součástí projektu V Praze jako
doma, na recepci se přihlašte a kolegové Vám vystaví voucher. Pak už je
jen na Vás, na které objekty své body využijete.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, máme zakoupený rodinný pokoj. Mohu se spolehnout, že zde bude opravdu funkční lednička? V předchozích dotazech bylo zmíněno, že z některých pokojů byly ledničky demontovány. Počítám, že toto je standardní součastí pokojů snad.
Dobrý den, paní Hrabalová, v současnosti jsou minibary na standardních
pokojích postupně nahrazovány prodejními automaty na chodbách.
V některých pokojích byly minibary pouze vyklizeny. Prosím, obraťte se
přímo na naše rezervační oddělení, které prověří situaci a pokusí se
vyhovět Vašemu požadavku. Email: reservation.cchp@clarion-hotels.cz
či telefon +420 211 131 117–20.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, byla by možnost ubytování dvou 16 letých osob bez doprovodu plnoleté osoby? Děkuji, Kratochvílová.
Dobrý den, paní Kratochvílová, pro bližší informace se prosím
obraťte na rezervační oddělení hotelu na reservation.cchp@clarion-hotels.cz
či telefonu +420 211 131 117–20.
S pozdravem, Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, nestihla jsem včera koupit voucher na pobyt se snídaní ve standardním pokoji (jde mi cca o týdenní pobyt na konci srpna), vouchery dnes zmizely z nabídky. Je možné, že ještě pár voucherů tohoto typu do nabídky přidáte? Velice děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Denemarková,
nabídka v poupravené podobě bude znovu každým dnem k dispozici.
Mezitím se můžete obrátit přímo na rezervační oddělení hotelu na
emailu reservation.cchp@clarion-hotels.cz
či telefonu +420 211 131 117–20. Kolegové Vám rádi vytvoří rezervaci
dle Vašich požadavků.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je na pokojích dostupný trezor? Děkuji.
Dobrý den, Veroniko :) ano, vybavením pokojů je i trezor. Nemusíte mít obavy. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, program Executive nabízí tyto dvě položky:
- Volná konzumace z minibaru
- Možnost drobného občerstvení během dne
Děkuji, s pozdravem
Kudlákovi
Dobrý den, paní Kudláková,
volná konzumace z minibaru znamená, že veškerý obsah minibaru máte
v ceně a ať vypijete a sníte cokoliv, nebude Vám účtován žádný
poplatek.
V naší restauraci Pizza & Café obdržíte od 16:00 do 18:00 po
předložení poukazu na výběr z občerstvení, které Vám obsluha poskytne.
Poukaz na konzumaci a informace o sortimentu a časech Vás poskytnou kolegové
na recepci při příjezdu. Pro bližší informace se můžete také obrátit
na naše rezervační oddělení na reservation.cchp@clarion-hotels.cz,
+420 211 131 120.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den pokoj Executive v termínu od 4.7 do 6.7 už není k dispozici
?
Karel
Dobrý den, Karle :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den,
jaký je doplatek za wellness pro dítě?
Dobrý den, pane Nováku, za vstup do wellness se hradí plná částka dle
platného ceníku wellness centra, který najdete přímo na jejich stránkách
http://www.imfit.cz/cenik-jednorazove-vstupne/
Případně Vám bližší informace poskytne naše rezervační oddělení na
reservation.cchp@clarion-hotels.cz,
+420 211 131 120.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den.
Uváděná cena je včetně všech poplatků (především místní
poplatek)?
Dobrý den, pane Bernatíku,
ano, uvedená cena je konečná včetně všech uvedených služeb a poplatků
(DPH).
V souvislosti s aktuální situací v cestovním ruchu Magistrát hlavního
města Prahy jako správce místního poplatku přistoupil k plošnému
prominutí místního poplatku z pobytu pro tento rok. Poplatek Vám tedy
účtován nebude.
Budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, je možné si k nabídce připlatit privátní wellness? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Nesvadbová,
to bohužel není možné, wellness a fitness centrum je veřejné a není
možné ho blokovat privátně.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel
Prague****
Dobrý den. Ráda bych se zeptala, pokud jsem minulý měsíc zakoupila voucher na pobyt v červenci, dostaneme k němu automaticky i voucher s body v rámci akce V Praze jako doma? Nebo ještě kvůli tomu musíme něco udělat? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Vaňková,
ano, za svůj pobyt v červenci obdržíte body, které budete moci využít
v rámci kampaně V Praze jako doma.
Jediné co proto musíte udělat, je říci si kolegům na recepci
o vytvoření voucheru s body a pak už je jen na Vás, za co je
využijete.
Těšíme se na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, máme zájem o ubytování se snídaní pro 2 dospělé a
1dítě (3roky) v termínu 3.-5.7., ale noc ze soboty na neděli není možné
rezervovat. Chápu správně, že v tomto termínu již není volný pokoj?
Děkuji, Chlíbková
Dobrý den, paní Chlíbková,
o tento termín byl velký zájem a počet alokovaných pokojů se rychle
vyprodal, nicméně volné pokoje stále máme a jejich počet byl ve zvolené
nabídce znovu navýšen, nyní si můžete opět voucher na tento termín
zakoupit.
Budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem a přáním hezkého dne, tým Clarion Congress Hotel
Prague****
Dobrý den,
rádi bychom s manželem a dvouletým synem využili pobyt na dvě noci
s wellnes. Mohu, prosím, vědět, proč mají děti možnost využít bazén
u Vás až od 3 let?
Dobrý den, paní Vrbová, takto je nastaven provozní řád Wellness a
Fitness centra I´M FIT, do kterého nejsme schopni zasahovat, nejedná o náš
provoz, pouze vzájemně spolupracujeme. Pro bližší informace se tedy musíte
obrátit přímo na kolegy, zde najdete kontakt: http://www.imfit.cz/kontakt/
Děkujeme za pochopení, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
v dotazech jsem koukala, že jste odpovídali, že při zakoupení Voucheru se
snídaní a 3-chodovou večeří na více nocí, bude počet večeří podle
počtu nocí v hotelu… Na voucheru mám však v „rozpisu“ napsáno pouze
1× 3-chodová večeře, přestože je pobyt na 2 noci… Voucher je dárek pro
rodiče, budou mít tedy nárok na večeři oba dny? Děkuji.
L.S.
Dobrý den,
základní nabídka je vytvořena na jednu noc, proto je na voucheru uvedeno 1×
večeře, ale samozřejmě když si přikoupíte více nocí, tak je večeře
zahrnuta i na ostatní noci. Ve Vašem případě tedy rodiče skutečně
obdrží večeři oba dny, nemusíte se obávat.
Budeme se těšit na jejich pobyt a věříme, že budou s Vaším dárkem
spokojeni :-)
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, je hotel zapojený v kampani V Praze jako doma?
Díky.
Dobrý den, Betty, ano, účastníme se kampaně V Praze jako doma. Za pobyt
obdržíte body, které můžete od 1.7 využít na vstupné do památkových
objektů a na další. Více informací naleznete na webu https://www.vprazejakodoma.cz/
Budeme se těšit na Váš pobyt. S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel
Prague****
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jakou formou budou probihat snidane po
zrušení veškerých opatření od 1.7.
Dekuji
Dobrý den,
i nyní již probíhají snídaně standardně jako v minulosti – jsou
k dispozici bufetové stoly se studenými i teplými pokrmy.
Podávání snídaní tedy není nijak omezeno.
V rámci hygienických opatření dodržujeme všechna potřebná opatření
jako větší rozestup mezi stoly, častější dezinfekci prostor a personál
nosí roušky. Vše se přizpůsobuje aktuální situaci.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, nabídka je pro dvě osoby, je problém když přijedu sama? Děkuji za odpověd
Dobrý den, Michaelo :) problém to není ovšem cena by zůstala stejná. Doporučuji Vám podívat se na pobyty, které jsou koncipované přímo pro jednu osobu. Abyste nemusela zdlouhavě hledat, připravil jsem pro Vás odkaz, kde naleznete výběr víkendových pobytů pro jednu osobu, tak mrkněte, věřím, že z nabídky vyberete tu pravou ořechovou :) https://www.slevomat.cz/cestovani/vikendove-pobyty?filtry%5Bpocet-osob%5D=1#nabidky Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je někde možnost najít ceník masáži a dalšího wellnes? Dekuji
Dobrý den, Moniko,
ceník všech služeb Vám poskytne přímo Wellness a Fitness centrum I´M
FIT.
Podívejte se na jejich webové stránky, kde najdete bližší informace a
přímý kontakt: http://www.imfit.cz/kontakt/
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
mám zakoupen voucher na 1 noc v hotelu. Nyní uvažuji, že bych zakoupil
ještě na jednu navazující noc. Bude možné v tomto případě zůstat na
stejném pokoji nebo bude nutné přestěhování?
Děkuji Ibrmajer
Dobrý den, pane Ibrmajere,
samozřejmě to bude možné, rádi Vás necháme ubytovaného ve stejném
pokoji bez nutnosti stěhování.
Prosím, až si budete kupovat druhý voucher, do poznámky nám připište
informaci, že jde o navazující rezervaci, aby kolegové na rezervačním
oddělení měli tuto informaci k dispozici a rovnou Vám přidělili stejný
pokoj.
Budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobry den,
Jsme dva dospeli a dve deti (3roky a 1 rok). Jiz mate v nasem terminu obsazeny
rodinny pokoj. Je mozne objednat standardni pokoj?
Dekuji
Dobrý den, Makyno,
prosím, napište nám, o který termín máte zájem, pokud to bude jen trochu
možné, pokusíme se přidat ještě jeden pokoj, abyste si mohla pobyt
zakoupit.
Případně můžete kontaktovat přímo i naše rezervační oddělení na
reservations.cchp@clarion-hotels.cz, tel.
+420 211 131 117-120. Kolegové Vám rádi vyjdou vstříc
a najdou vhodný termín a pokoj pro Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, mám dvě děti 7 a 8 let, jak prosím objednám ubytování? V nabídce je pouze 1 dítě. Děkuji
Dobrý den Jane,
záleží, zda chcete s dětmi cestovat pouze sám či ještě s někým
dalším.
Pokud byste v pokoji byl pouze vy a dvě děti, tak když vyplníte do
obsazenosti 1 dospělou osobu, tak by Vám měly jít zadat 2 děti.
Pokud by s Vámi cestoval ještě někdo další, tak je potřeba zakoupit již
rodinný pokoj pro čtyři osoby – do standardního pokoje se kapacitně
vejdou pouze max. 3 osoby,
V případě dalších dotazů se na nás neváhejte znovu obrátit. Můžete
využít i přímý kontakt na naše rezervační oddělení
reservations.cchp@clarion-hotels.cz, tel.
+420 211 131 117-120.
Budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobry den chtela bych se zeptat cena room servise ?
Dobrý den, Evžene, v současné chvíli není room service dočasně
poskytován.
Pro bližší informace se prosím obraťte na naše rezervační oddělení na
emailu reservations.cchp@clarion-hotels.cz či telefonu
+420 211 131 117-120.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, Evžene, v současné chvíli není room service dočasně
poskytován.
Pro bližší informace se prosím obraťte na naše rezervační oddělení na
emailu reservations.cchp@clarion-hotels.cz či telefonu
+420 211 131 117-120.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, lze využít nabídku rodinného pokoje pro 2 dospělé a 3 děti (9, 6 a 4 roky)? Postačí nám 4 lůžka, přistýlku pro 5. osobu nepotřebujeme. Jaký by byl příplatek za snídani pro 5. osobu, prosím. Děkuji.
Dobrý den, paní Vydrová,
standardně je nabídka rodinného pokoje koncipována pouze pro 4 osoby.
Ohledně další osoby za na pokoji prosím kontaktujte naše rezervační
oddělení na emailu reservations.cchp@clarion-hotels.cz či
telefonu +420 211 131 117-120.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobry den co si mam pod pojmem drobné občerstvení po cely den představit případně kde se to podává ? Dekuji
Dobrý den, paní Mikulicová,
veškeré informace o občerstvení Vám podají kolegové na recepci při
příjezdu. Pokud zakoupíte pobyt v pokoji Executive, obdržíte voucher na
konzumaci a personál Vás instruuje, kde ho můžete využít. V rámci pobytu
jsou k dispozici po celý den nealkoholické nápoje, káva, čaj, v čase
16:00 – 18:00 navíc pivo, víno, sekt a dezerty dle aktuální nabídky.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobry den, meli bychom zajem o pokoj executive o vikendu s neomezenym
wellness. Kdyby se uvolnil termin, budu moc rada, kdybyste me kontaktovali na
email
Moc dekuji.
Nebo pokud by bylo mozne toto zajistit i bez slevomatu, rada bych dostala
nabidku. Dekuji :-)
Dobrý den, paní Součková,
nenapsala jste o který termín máte konkrétně zájem. Nicméně ve všech
víkendových termínech do konce srpna by měl být pokoj executive
k dispozici, můžete si tedy pobyt zakoupit, případně nám dejte vědět,
který termín není k dispozici a my pro Vás naší obsazenost rádi znovu
prověříme. Bohužel nemáme Váš email, abychom Vás mohli kontaktovat.
V případě potřeby můžete kontaktovat přímo naše rezervační
oddělení na emailu reservations.cchp@clarion-hotels.cz či
telefonu +420 211 131 117-120.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, volná konzumace z minibaru znamená, že si z něj mohu vzít cokoliv a nezaplatím nic navíc?
Dobrý den Lucie, ano, přesně to to znamená :-) Obsah minibaru máte
v ceně pobytu.
S pozdravem, tým Clarion Congres Hotel Prague****
Dobrý den, mám dotaz ohledně parkování v podzemních garážích. Je
nějaký limit pro výšku auta? VW TRANSPORTER výška 1970cm,
mnohde se nevejdeme. Děkuji za odpověď!
Dobrý den, paní Lískovcová,
výška hotelových garáží v druhém podzemním patře jsou 2m, takže byste
to měla mít o chloupek. Auto můžete nechat i v prvním nadzemním
patře – jsou to stejné garáže, hlídané, akorát nejsou vyhrazeny pouze
pro hotelové hosty. V tomto patře je vjezd do 2,6m.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
jakou formou u vás prosím probíhají snídaně v tomto omezeném
režimu?
Děkuji za odpověď
Dobrý den Terezo, v současné době jsou snídaně podávány již
v klasické podobě ve snídaňové restauraci – bufetové stoly. Ovšem
jsou zde zavedena jistá hygienická opatření dle aktuálních vládních
nařízení. Zejména plexiskla u stolů s teplými pokrmy, které Vám
obsluha na přání nandá, větší rozestupy mezi stoly apod.
Budeme se těšit na Vás pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobry den obsah 3 Chodove večeře ? Výběr napr hlavního jídla si vybíráme az na recepci ? Esi mate na výběr
Dobrý den, Pavle, ano, jednotlivé chody si vyberete z nabídky jídelního
lístku přímo v restauraci.
Děkujeme za dotaz a těšíme se na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, proč prosím nelze rezervovat rodinný pokoj od 19.6. do 21.6. ?
Dobrý den, Vladimíre :) bohužel termín je již obsazený, a proto jej nelze v kalendáři zvolit. Snad Vám bude i jiný termín vyhovovat, případně jiná z našich mnoha nabídek. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, budete zapojeni do kampaně V Praze jako doma? Plánujeme
přijet v červenci.
Děkuji.
Dobrý den, Olgo,
ano, účast v kampani V Praze jako doma plánujeme. Bližší informace
poskytneme po registraci a spuštění kampaně na konci června.
V červenci Vás tedy rádi přivítáme, věříme, že si pobyt s kulturou
plně užijete:-)
S pozdravem a přáním hezkého den, tým Clarion Congress Hotel
Prague****
Dobrý den, u pokoje standard je možné ubytování 2 dospělí a dvě děti (7 let a 6 měsíců)? Je tam přistýlka? A je možné zapůjčit dětskou postýlku nebo si můžeme dovézt svoji cestovní? Děkuji za odpověď
Dobrý den Lenko,
maximální obsazenost dvoulůžkového pokoje standard jsou tři osoby, pouze
s jednou přistýlkou, další postýlka by se do pokoje s těží vešla. Pro
bližší informace se obraťte na naše rezervační oddělení na emailu
reservations.cchp@clarion-hotels.cz či telefonu
+420 211 131 117-120. S pozdravem, tým Clarion Congress
Hotel Prague****
Dobrý den,
k rodinnému pokoji nenabízíte večeře?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Šlachtová,
v nabídce rodinného pokoje není večeře zahrnuta. Nicméně v případě
zájmu Vám rádi večeře zajistíme, je pouze potřeba je objednat ideálně
48h dopředu. Cenu a další podrobnosti Vám rádi sdělí kolegové na
rezervačním oddělení na emailu
reservations.cchp@clarion-hotels.cz či telefonu
+420 211 131 117-120.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
V případě varianty s 3chodovou večeří není neomezený wellness,
rozumím tomu správně?
V jakých hodinách se prosím podává večeře?
Děkuji.
Dobrý den, paní Šplíchalová,
Ano, přesně tak, nabídka s večeří neobsahuje vstup do wellness, ten je
však možné si v případě zájmu zakoupit přímo ve wellness centru. Čas
podávání večeří není přesně stanoven, jedná se o servírované
3 chodové menu, při příjezdu stačí pouze na recepci oznámit, kdy chcete
na večeři přijít. Podávání pokrmů je omezeno pouze aktuální
otevírací dobou restaurace, tu Vám taktéž na recepci oznámí.
V současnosti je otevřeno do 20:00, takže nejzazší hodina pro příchod je
cca 19:00, abyste v poklidu stihli 3 chodovou večeři.
Budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
lze platit z FKSP? Nějak nevidím, kam při objednáve zadat, díky
Dobrý den, paní Bílá,
ohledně způsobů úhrady se prosím obraťte přímo na Slevomat.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel
Prague****
Dobry den je v pokojích klimatizace?
Dobrý den, ano, v pokojích je klimatizace.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, zaujala mě vaše nabídka pro dvě osoby na 4 dny a chtěla bych to dát jako dárek své dceři a jejímu příteli, dotaz mám jestli když je dceři 16 let, tak jestli bude moci na všechny možnosti welnes i ve večerních hodinách. Jejímu příteli už bylo 18 let. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Markéto,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v našem hotelu. Ano, od 16 let by se
vstupem do wellness centra neměl být problém.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
A jeste jsem si všimla, ze pod nabídkou neomezeného welnes jsou jednotlivé možnosti. Platí neomezený welnes vstup pro všechny možnosti níže uvedené, nebo se vztahuje pouze na jednu z těchto možností?
Vstupem je myšlen vstup do prostoru wellness a fitness centra jako takového, je jen na Vás, jak dlouhý čas zde strávíte a jaké možnosti relaxace využijete, vztahuje se na všechny, které jsou aktuálně v provozu – bazén, saunu, whirlpool či fitness.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli výhřivka a bazén je také v cenně nabídky, kde je neomezený vstup do welnes, nebo to výhrivku a bazén neobsahuje?
Dobrý den Nicol,
děkujeme za Váš dotaz. Ano, nabídka se vstupem do wellness v ceně zahrnuje
i vstup do relaxačního bazénu a whirlpool.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, když zakoupím do pokoje Standart 3 osoby, budou mít všechny
tři osoby snídani? V popisu píšete „snídaně pro oba“.
Děkuji Březinová
Dobrý den, paní Březinová,
ano, případná třetí osoba má samozřejmě také nárok na snídani,
nemusíte se bát.
Těšíme se, že Vás budeme moci přivítat v našem hotelu.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak daleko od Vašeho hotelu se nachází stanice metra či vlaková stanice? Děkuji
Dobrý den, paní Vafková,
stanice metra B – Vysočanská se nachází přímo u hotelu (doslova pod
ním), taktéž i stanice autobusů a tramvaje.
Nejbližší Vlaková zastávka Praha-Vysočany je cca 7 minut chůze od
hotelu.
S dostupností hromadné dopravy si tedy nemusíte dělat starosti.
Děkujeme a budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den! Chtěla bych zjistit, bude-li sauny a bazén nějak omezené fungovat? (Plánujeme pobyt na konci června) Děkuji za odpověď
Dobrý den, Dario,
v současné době je wellness a fitness centrum v provozu, samozřejmě
s dodržování všech hygienických pravidel (častější dezinfekce prostor
apod.).
Během Vašeho pobytu tedy můžete bez problému těchto služeb využít.
Děkujeme a těšíme se na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
rád bych si objednal rodinný pokoj. Pojedu sám s třemi dětmi – 16,14 a
10 let. Kalkulace je za tři osoby?
Děkuji
Dobrý den, pane Sobotko, děkujeme za dotaz a zájem o pobyt v Clarion
Congress Hotel Prague. Nabídka rodinného pokoje je koncipována pro 4 osoby
(nehledě na jejich věk). Celková cena je tedy uvedena vždy za pokoj pro
všechny 4 osoby.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, pokud objednám pobyt do pokoje standart s neomezeným wellnes pro jednoho dospělého a dvě děti (11 a 8 let), máme všichni neomezený wellnes v ceně? Děkuji
Dobrý den, neomezený wellness je v této nabídce v ceně pouze pro dvě
osoby, tzn. že třetí osoba, v tomto případě dítě, které je na
přistýlce zdarma, má nárok pouze na ubytování se snídaní. Případný
vstup do wellness se pro třetí osobu hradí zvlášť.
Děkujeme za pochopení, budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobry den chtěla bych se zeptat dokolika hodin je mozny chek in?? Nevadilo by kdyby jsme prijeli treba v 21:00??
Dobrý den, paní Auerveková,
pozdější příjezd samozřejmě není žádný problém. Recepce je
k dispozici 24h denně.
Budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
jen se chci ujistit, že jsem nakoupil správně- při zakoupení pobytu
s večeří na více nocí. Domníval jsem se, že je tato večeře každý den
pobytu.
Děkuji za potvrzení
Dobrý den Ondřeji,
ano, je to přesně tak jak píšete. Večeře je vždy na tolik nocí, na
které si svůj pobyt zakoupíte.
Budeme se na Vás těšit.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den chtěl bych se zeptat na cenu za 3lůžkový pokoj nebo
2lůžkový s jednou přistýlkou pro dceru pro dva dospělé a dvě děti,
z toho dcera má 8let a syn 1rok(zvyklý spát s námi) se snídaní
v termínu 27–28.6.2020
Děkuji Bechný
Dobrý den, pane Bechný,
děkujeme za Váš dotaz a zájem o pobyt v Clarion Congress Hotel
Prague****.
Maximální kapacita dvoulůžkového pokoje jsou tři osoby, ve Vašem
případě by tedy bylo nejvhodnější zakoupit pobyt v rodinném pokoji,
který je koncipován pro 4 osoby.
V případě bližších informací se prosím obraťte na naše rezervační
oddělení, kolegové Vám rádi zodpoví Vaše na emailu
reservations.cchp@clarion-hotels.cz či telefonu
+420 211 131 117-120.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den chteli bychom pokoj exclusive ze snidani a neomezenym wellness ale kdyz chci zadat termin 20–22.června tak to nejde . Chtěli by jsme ubytovani u vas použít jako malou svatební cestu . Chteli by jsme prijet uz vecer po svatbe bylo by to mozne?? U jinych variant tento termin jde ale u teto bohuzel ne :( predem dekuji za odpoved Auervekova
Dobrý den, Zuzano :) moc mě to mrzí, ale pokud termín nejde v kalendáři zadat, znamená to, že je v současné chvíli vyprodaný. Snad si případně vyberete jinou z našich nabídek. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, paní Auerveková,
pokoje Executive byly v daném termínu vyprodány, nicméně jsme několik
dalších pokojů přidaly, takže nyní si již můžete pobyt zakoupit.
Věříme, že si svou svatební cestu u nás užijete, budeme se těšit na
Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je vybaven rodinný pokoj vanou, či sprchovým koutem? Dekuji
Dobrý den, Terezo, všechny naše pokoje jsou vybaveny pouze vanou, avšak
se skleněnou zástěnou pro případné sprchování.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, potřebuji ubytování pro 3 dospělé, ale píšete u nabídky pokoj pro 2, v roll boxu sice lze vybrat 3 dospělé. Chci se tedy zeptat, jak pokoj vypadá. Má 3 plnohodnotné postele nebo 3.osoba je na nějaké přistýlce? Pokud ano, tak, prosím o její popis. Jedná s o Clarion Congress Hotel Prague-Vršovice.
Omlouvám se – hotel ve Vysočanech.
Dobrý den, paní Hrabalová,
děkujeme za váš dotaz, co se týče nabídky, tak standardně je koncipována
pro 2 osoby (jedná se o dvoulůžkový pokoj), ale jsme schopni pro třetí
osobu přidat do pokoje rozkládací přistýlku o velikosti standardního
lůžka.
Pokud byste měla upřesňující dotazy, neváhejte se obrátit na naše
rezervační oddělení na emailu
reservations.cchp@clarion-hotels.cz či telefonu
+420 211 131 117-120.
S pozdravem, tým Clarion Congres Hotel Prague****
Dobrý den, mám dotaz máte na některém z pokojů lednici. Děkuji za odpověď Olga Zvoníková
Dobrý den paní Zvoníková,
Pokoje jsou vybaveny malými minibary, které lze využít jako ledničku pro
Vaše chlazené nápoje.
S pozdravem
Široký Ondřej, recepce GHZL
Dobry den, snídaně se prosim podavaji formou svedskych stolu?dekuji
Dobrý den, paní Klimešová,
děkujeme za Váš dotaz.
Aktuálně jsou snídaně podávány dočasně na lobby baru, kde si z nabídky
můžete vybrat snídani dle Vašich přání a tu Vám obsluha naservíruje.
Záleží však na termínu Vašeho pobytu, v blízké době může dojít
k návratu ke klasickým bufetovým snídaním, záleží na aktuální
obsazenosti hotelu a zejména na hygienických požadavcích, kterým se
přizpůsobujeme.
V každém případě je nabídka našich snídaní široká.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, nabízíte i variantu jednolůžkových pokojů?
Dobrý den paní Lekkiová,
Variantu jednolůžkových pokojů nabízíme, nicméně Slevomat takovou
variantu nenabízí. Pokud chcete, vytvořím Vám rezervaci na přímo. 1×
sgl/1200/noc
Děkuji, Široký Ondřej, recepce GHZL
Dobrý den, paní Lekkiová, omlouváme se za zmatky, na Váš dotaz omylem
odpověděl kolega z jiného hotelu.
Náš hotel Clarion Congres Hotel Prague**** bohužel nedisponuje
jednolůžkovými pokoji.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne, tým Clarion Congress Hotel
Prague****
Dobrý den, při nákupu nabídky Pokoj Standard, snídaně a 3chodová večeře je v ceně voucheru zahrnut i neomezený wellness či nikoliv? Děkuji.
Dobrý den Sabino,
můžete mi prosím zaslat kód poukazu, podívám se na to. Nicméně balíček
by měl být na poukazu rozepsaný.
Děkuji Ondřej, recepce GHZL
Dobrý den, Sabino,
omlouváme se za zmatky, na Váš dotaz omylem odpověděl kolega z jiného
hotelu. Tato nabídka se vztahuje pouze na náš hotel Clarion Congress Hotel
Prague a v rámci tohoto uvedeného balíčku v ceně vstup do wellness není.
V případě zájmu si však vstup můžete zaplatit na místě.
Děkujeme za pochopení a budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobry den pokoj s virivkou je za priplatek nebo v jakem je pokoji?
Dobrý den, paní Mikulicová,
vířivka v žádném z nabízených pokojů není.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý večer, chci se zeptat, wellness centrum je vždy přístupné pro
všechny hosty nebo je možné nějak zařídit, aby bylo třeba na 1–2h
soukromé jen pro dvě osoby?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den Deniso,
wellness centrum je přístupné veřejnosti, není tedy možné celý objekt
rezervovat pouze pro 2 osoby.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý večer, voucher zakoupen,takže stačí pak jen přijet a ukázat voucher?Není potřeba nic ověřovat atd?Díky,Herman
Dobrý den, Michale :) pokud zakoupíte voucher s daným termínem, pak je to přesně jak píšete. Stačí jen přijet. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kolik je doplatek za 10ti leté dítě do wellness. Děkuji
Dobrý den Magdo,
pokud vstup do wellness není zahrnut v ceně voucheru, hradí se plná
částka dle platného ceníku wellness centra http://www.imfit.cz/cenik-jednorazove-vstupne/
Případně Vám bližší informace poskytne naše rezervační oddělení na
reservation.cchp@clarion-hotels.cz,
+420 211 131 120.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li je wellness v hotelu momentálně normálně v provozu? Děkuji.
Dobrý den, Anno :) ano vše je v provozu (mimo parní lázně a ledové tříště díky nařízení vlády). Věřím, že si tedy Váš pobyt užijete. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jakou formou v současné době je řešena snídaně při ubytování v pokoji Standard a zda, pokud rodinný příslušník je diabetik, si může vybrat například zeleninu? Ještě bych ráda věděla, zda po opuštění hotelového pokoje do 12:00 lze v daný den ponechat zaparkované auto cca do 18h? předem děkuji za odpověď.
Dobrý den Viktorie,
bližší informace Vám poskytnou kolegové na rezervačním oddělení reservation.cchp@clarion-hotels.cz,
+420 211 131 116.
Podáváme několik druhů snídaní, takže i Váš rodinný příslušník si
může vybrat z nabídky, co mu bude vyhovovat.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****.
Dobrý den, chci se zeptat na možnost dokoupení večeří (polopenze)
k pobytu – nenašla jsem žádný voucher pro dva s polopenzí
i wellnesem, vždy je jedno nebo druhé.
Vybrala bych zřejmě pokoj executive.
Prosím o napsání ceny polopenze za osobu/den.
Děkuji
Dobrý den, paní Vítová,
pokud si vyberete pokoj executive, můžete si samozřejmě večeři přikoupit
i na místě. Případnou večeři je však potřeba objednat ideálně 48h
předem. Více informací Vám poskytnou kolegové na rezervačním oddělení
reservation.cchp@clarion-hotels.cz,
+420 211 131 116.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, prosím při výběru pokoje executive není možno 2 dospělí a dítě 14 let? Snažila jsem se vytvořit objednávku a přidat třetí osobu jsem nenašla v nabídce. Děkuji za odpověď. N. Málková
Dobrý den, Nikolo :) bohužel u varianty Executive jsou pouze pokoje v uspořádání 2+0, tedy bez možnosti přistýlky pro dítě. Proto zde nejde přidat při objednávce. Můžete se obrátit na hotel (reservation.cchp@clarion-hotels.cz, +420 211 131 117) zdali Vám nadstandardně přistýlku nepovolí. Za tu byste poté platila na místě. Pěkný den, Lukáš :)
Ještě se chci prosím zeptat, kdyby jsme chtěli rodinný pokoj na 4 noci, ale se snídaní a večeři, kolik by to vyšlo? V nabídce máte jen snídani a nebo snídaně a wellness, díky za info, Herman
Dobrý den, pane Hermane,
v nabídce pobyt v rodinném pokoji i s večeří sice není, ale
samozřejmě není problém si večeři přikoupit na místě v hotelu. Je
však lepší večeři předem objednat, bližší informace Vám rádi podají
kolegové na rezervačním oddělení na reservation.cchp@clarion-hotels.cz,+420 211 131 120.
Budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, prosím v rodinném pokoji jsou též župany do wellness??? Děkuji V.K.
Dobrý den,
v rodinném pokoji standardně zdarma župany k dispozici nejsou. Informujte
se u kolegů na recepci na možnost zapůjčení.
Děkujeme za pochopení,
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, snídaně jsou formou bufetu v případě pokoje executive, kde jsou soukromé?
Dobrý den Iveto, děkujeme za Váš dotaz. Snídaně momentálně nejsou
soukromé. Salonek, kde byly snídaně pro pokoje executive podávány, je
dočasně uzavřen. Snídaně jsou tedy podávány ve snídaňové restauraci
Veduta, kde je širší nabídka teplých a studených pokrmů, ovoce, zeleniny
a nápojů.
Děkujeme za pochopení. Tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobry den mohl bych poprosit vice fotek pokoje execitive a koupelny ?
Dobrý den, Richarde,
nejsme schopni zde vložit fotografie. Můžete navštívit naše webové
stránky https://www.clarioncongresshotelprague.com/cs/
nebo se prosím, obraťte emailem na kolegy na rezervační oddělení reservation.cchp@clarion-hotels.cz.
Děkujeme za pochopení, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobry den chtel bych se zeptat co vsechno obsahuje minibar na pokoji?
Prosím, zašlete Váš dotaz kolegům na rezervační oddělení, rádi Vám poskytnou veškeré potřebné informace reservation.cchp@clarion-hotels.cz. S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobry den mam termin od 22–25.6 tak bych se chtel zeptat jestli uz bude lobby bar normalne fungovat? A jestli bude room servise fungovat ? A popripadne cena room servise ?
Dobrý den, pane Plachý,
děkujeme za dotaz. Služby lobby baru dočasně supluje naše restaurace
Pizza&Café, která je na stejném patře, jen o několik metrů dále než
lobby bar Chronos, který nyní funguje pouze v rámci snídaní, takže
o služby nepřijdete. Jedná se však o dočasné řešení, stejně jako
omezený room service. Nejsme nyní schopni říci na jak dlouho, je možné že
do konce června dojde ke změně. V případě zájmu se můžete blíže
informovat na našem rezervačním oddělení na reservation.cchp@clarion-hotels.cz,+420 211 131 116.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel
Prague****
Dobrý večer, když chci zadat online termín pro rodinný pokoj, tak jsou všechny termíny volné,ale už si to koupilo 213 lidí, tak to je divné, chtěl bych pro rodinu 2 dospělé a 2 děti termín 15.7–19.7,to máme s manželkou dovolenou, můžete mi ten termín potvrdit, že je volný? Herman
Dobrý den, pane Hermane,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Congress Hotel Prague****.
Rodinný pokoj pro 4 osoby v termínu 15.7 – 19.7 je stále volný,
můžete si pobyt zakoupit.
Pokud by termín volný nebyl, online kalendář by Vám tento termín
nenabídl.
Budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, uvedená cena za rodinný pokoj + snídaně, je kalkulace pro všechny 4 osoby (2 dosp. + 2 děti) ?? Děkuji
Dobrý den Kateřino,
ano, přesně tak. Celková cena rodinného pokoje je pro všechny 4 osoby vč.
snídaně, uvítacího nápoje a parkování.
Budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
měli bychom zájem o pobyt, jsme ale 4, je možné aby 4 letý syn spal
s námi na posteli? Pro starší dítě do 11,9 je připravena přistýlka?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Kateřina
Dobrý den, v tomto případě je nutné, abyste si zakoupila pobyt
v rodinném pokoji pro 4, zde bude k dispozici klasické lůžko pro všechny
osoby.
Maximální kapacita standardního pokoje jsou pouze tři osoby.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, ráda bych se jen ujistila – když koupíme pobyt pro tři osoby, předpokládám, že snídaně je v ceně pro všechny tri osoby, je to tak? Po zadání se totiž stále ukazuje v ceně snídaně a veškeré služby jen pro dvě osoby. Děkuji
Dobrý den,
ano, v případě že zakoupíte pobyt pro tři osoby, vždy je snídaně pro
všechny tři.
Záleží vždy na věku třetí osoby, jedno dítě do 12 let je v pokoji
zdarma, pokud je třetí osoba starší, tak je již za příplatek.
Konečná cena by se Vám však měla vždy vykalkulovat. Nemusíte se tedy
bát, snídaně bude pro všechny.
Těšíme se na Váš pobyt.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
tým Clarion Congress Hotel Prague****
dobrý den, chtěla bych se zeptat kolik stojí parkovné v hotelu, děkuji
Dobrý den, paní Holetová,
parkování je již zahrnuto v ceně pobytu.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den
zakoupili jsme pobyt na 20–21.6
do Prahy dorazime jiz dopoledne cca 10–11 hodinou je mozne zaparkovat jiz pred
check in ?? Moc dekuji za odpoved
Dobrý den Evo,
samozřejmě není problém zaparkovat dříve v našich podzemních
garážích.
Těšíme se na Váš pobyt.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobry den chci se zeptat za room service se priplaci ? (Na pokoji executive)
Dobrý den,
z důvodu dočasného omezení, není v současné chvíli room service
poskytován. Záleží na termínu Vašeho pobytu, veškeré informace dostanete
při příjezdu na recepci.
Za normálních okolností se však vždy jedná o placenou službu.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobry den chci se zeptat od kdy do kdy je otevreny lobby bar?
Dobrý den, pane Černý,
V současné chvíli supluje služby lobby baru naše restaurace
Pizza&Café.
Otevírací doba je po – pá 10:00 – 20:00, so – ne 11:00 –
20:00.
Jedná se však o dočasné opatření, záleží na termínu Vašeho
pobytu.
Veškeré informace Vám poskytnou kolegové při příjezdu na recepci nebo se
můžete obrátit na naše rezervační oddělení reservation.cchp@clarion-hotels.cz,+420 211 131 116.
S pozdravem, tým Clarion Congress Hotel Prague****
A minibar se doplnuje kdy a kolikrat?
V případě potřeby můžete recepci požádat o doplnění.
Dobry den chci se zeptat co vsechno je v lobby baru?
Dobrý den,
lobby bar je klasický hotelový bar, který nabízí možnost posezení hostů
a drobného občerstvení.
Záleží však na termínu Vašeho pobytu, v současné době supluje služby
lobby baru dočasně naše restaurace Pizza&Café. Může však dojít ke
změně. Tak či tak o žádné nabízené služby nepřijdete.
Pokud Vás zajímá zejména nabídka občerstvení v rámci pokoje executive,
tak si můžete dopřát celý den nealko nápoje, kávu, čaj a v rozmezí
16:00 – 18:00 občerstvení, dezerty, sekt, pivo, víno.
Kolegové na recepci Vám při příjezdu poskytnou informace ke všem
nabízeným benefitům a kde a jak je můžete využít.
Budeme se těšit na Vás pobyt, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, je nějaká možnost přistýlky? Jedná se mi o rodinný pokoj, ale máme 3 děti (15, 12 a 5 let). Je vůbec možný pobyt v pěti lidech? Případně ten nejmladší by se vyspal i na posteli s námi, ale úplná pohoda by to nebyla.
Dobrý den Markéto,
děkujeme za Váš dotaz a zájem o pobyt v Clarion Congress Hotel
prague****.
V rámci rodinného pokoje bohužel není možné přidat přistýlku, tato
speciální nabídka je koncipována pouze pro 4 osoby.
Ve vašem případě by však bylo řešení, zakoupit si voucher na dva pokoje
a do jednoho z pokojů přidat přistýlku pro třetí osobu. Na požádání
Vám rádi poskytneme pokoje hned vedle sebe (stačí informaci připsat do
poznámky). Snad by toto pro Vás bylo vhodné řešení.
V případě dotazů se neváhejte obrátit na naše rezervační oddělení reservation.cchp@clarion-hotels.cz,
+420 211 131 116.
S pozdravem,
tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den, platí už to, o čem se hodně mluví v TV – podpora domácího turizmu, že při ubytování v Praze dostane host poukázku na vstupy nebo lístky na památky apod. ? Jestli ano, dostaneme je také ve vašem hotelu? Děkuji za odpověď. Soňa Picková
Dobrý den Soňo,
tato forma podpory domácího cestovního ruchu je v gesci Magistrátu
hlavního města Prahy a Prague City Tourism, pro více informací se budete
muset obrátit přímo na někoho odpovědného z těchto řad. Nemáme
informaci, že bychom my jako hotel měli vstupenky vydávat.
Děkujeme za pochopení, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobry den chci se zeptat jestli je na misa/talir s ovocem na pokoj ?
Dobrý den,
ano, talíř s ovocem bude při příjezdu nachystán na pokoji. Jedná se
však o benefit, který je pouze v rámci pokoje executive.
Tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dobrý den,
jde u vás za ubytování zaplatit Benefit plus kartou? :) děkuji a přeji
příjemný den
Dobrý den, toto je otázka spíše na kolegy ze Slevomatu, obraťte se
prosím přímo na zákaznickou podporu.
Děkujeme za pochopení, tým Clarion Congress Hotel Prague****
Je možné provést check in i ve večerních hodinách? Cca po 19?
Dobrý den, ano, recepce je k dispozici 24h denně, není tedy problém
check-in i v pozdějších hodinách.
Budeme se těšit na Vás pobyt.
S pozdravem a přáním hezkého dne, tým Clarion Congress Hotel
Prague****
Dobrý den,
rádi bychom s manželem vyuzili víkendový pobyt s wellness. Máme ale
2 leté dítě, které nemůže nikam „odložit“ a u Vás má přístup do
wellness zakázaný. Máte nějaké řešení?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
bohužel tento problém za Vás nejsme schopni vyřešit, nemáme k dispozici
hlídací služby a vstup dětí do 3 let je omezen bezpečnostním
nařízením wellness&fitness centra. Jediná možnost je se s manželem ve
wellness centru vystřídat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne, tým Clarion Congress Hotel
Prague****
Dobry den, jak prosim vypada rodinny pokoj? Jsou to dva dvouluzkove pokoje
propojene dvermi?
Dekuji.
Dobrý den, Olgo :) ano, přesně jak píšete. Jde o dva propojené pokoje oddělené dveřmi, které tak zajišťují i částečně soukromí. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, je možné uschovat v hotelu zavazadla, než bude doba check in? Děkuji, Pelíšková.
Dobrý den, Evo :) jistě nebude problém si vaše zavazadla uložit v hotelu do úschovy před tím, než bude čas Vašeho check-in. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, nabízíte i misky a pelisek pro kočky?
Dobrý den, Milane :) bohužel při pobytu v tomto hotelu domácí zvířata nejsou povolena. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, chci se zeptat v tom balíčku Exkluzive je v tom pokoji vana? A chci se ještě zeptat jestli bude volný termín od 6.6. – 7.6.? Děkuji Štokrová
Dobrý den, paní Štokrová,
děkujeme za Váš dotaz a zájem o pobyt v Clarion Congress Hotel
Prague****.
Ano, všechny pokoje disponují vanou. V termínu 6.6. – 7.6. jsou stále
volné pokoje k dispozici.
Budeme se na Vás těšit.
S pozdravem a přáním hezkého dne, tým Clarion Congress Hotel
Prague****
Dobrý den, dívám se, že check in je ve dvě. Pokud by jsme dojeli do Prahy dříve, je možné využít parkování zdarma už třeba od 10? Děkuji.
Dobrý den, paní Juráková,
samozřejmě není problém zaparkovat v hotelu dříve.
Budeme se těšit na Váš pobyt.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
tým Clarion Congress Hotel Prague****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, jak to u vás v hotelu a wellness funguje teď, když jsou opět zavedeny roušky.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den, Kíťo :) žádné omezení u wellness hlášeny nejsou. Ani nařízení o rouškách se zatím fittness ani wellness netýkají.
Pěkný den :)