Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt ve Špindlerově Mlýně: polopenze, masáž i sauna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si můžete ověřit dostupnost volného termínu na e‑mailu sales@hotelklik.cz nebo telefonicky na 731 139 595. Následně s kódem voucheru proveďte rezervaci termínu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko, stravu a extra služby
- Dítě ve věku 3–11,9 let na vlastním lůžku a s 1/2 polopenze (bez nároku na extra služby): 650 Kč/ noc
- Osoby starší 12 let hradí vždy polovinu ceny vybraného balíčku (včetně všech služeb)
- Možnost zapůjčení dětské postýlky (nutná předchozí rezervace): 200 Kč/pobyt
- LAST MINUTE varianta + podzimní varianty:
- Dítě ve věku 3–11,9 let na vlastním lůžku a s 1/2 polopenze (bez nároku na extra služby): 590 Kč/ noc
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/1 zvíře/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/auto/noc
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer, je prosím možnost parkování u hotelu po dobu pobytu ?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jano, parkování je možné za příplatek 50 Kč/auto/noc :) Pěkný den
Dobrý den,
je možné ubytovat se ve dvoulůžkovém pokoji se 2 dětmi (1rok –
postýlka, 3roky – přistýlka)? Jednalo by se o víkend 21.-23.8. Děkuji
moc za odpověď.
Dobrý den, tento termín volný je. Napište mi, prosím, do e-mailu (sales@hotelklik.cz), zda-li
budete mít postýlku vlastní, nebo ji budete chtít půjčit.
Děkuji a přeji hezký den. N. Macnarová, SALES MANAGER
Dobrý den, máte prosím volný termín od 27.8 – 30.8. (3 noci) 2 pokoje. Jeden pro 2 dospělé a 2 děti a druhý pro 2 dospělé? Od minulého týdne volám na 731139595 ohledně rezervace a nikdo mi telefon nebere :-(
Dobrý den, paní Zobalová,
v tomto termínu volno máme. Můžete si rezervovat pobyt online –
dostupné termíny se zobrazují v kalendáři. Je mi líto, že jste se
nemohla dovolat, omlouváme se, můžete mne také kontaktovat na email sales@hoteklik.cz.
S pozdravem, N. Macnarová
Kde je vodní ráj Volareza?
Dobrý den, paní Moravcová,
VOLAREZA – Vojenská a lázeňská rekreační zařízení. Tento vodní ráj
najdete v městské části Bedřichov, necelých 10 minut chůze od hotelu
Tři růže.
Máte ještě nějaké dotazy?
S pozdravem, N. Macnarová, SALES MANAGER
Dobrý den, máte volný termin 7–9.8.2020 na 2 noci pro 2 osoby?
Dobrý den, Veroniko :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den, Lukáš
Dobrý den
Máte volný pokoj pro 2 v hotelu Tři Růže v termínu od
20.7. do 24.7.
Dobrý den, pane Böhme, ano máme. Budete kupovat voucher online? S pozdravem, N. Macnarová, SALES MANAGER.
Dobrý den. Máte prosím volné dva dvoulůžkové pokoje v termínu od 14. do 17.8.? (3 noci)
Dobrý den, pane Klomínský,
ano, volné pokoje máme. Budete kupovat voucher online, nebo bez termínu?
Odpovězte mi, prosím, na e-mail: sales@hotelklik.cz .
Děkuji a přeji hezký den,
N. Macnarová
SALES MANAGER
Dobrý den, máte volno v termínu – rozmezí od 5.7. do 17.7.2020 na
4 noci pro 3 osoby vč.polopenze
3 plnohodnotná lůžka
Dobrý den, paní Zábojníková,
v hotel Tři růže vám mohu nabídnout termín 12. 7. – 16. 7. Máte
zájem?
S pozdravem,
N. Macnarová
SALES MANAGER
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mate prosím volný pokoj od 9.9 do 11.9.2020 děkuji.
Dobrý den, Filipe :)
Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :)
Pěkný den