Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Harrachově pro 2 s polopenzí: termíny přes léto až do prosince 2020
Hodnocení podniku Pension Eden
Hezké okolí, vycházky, dobré jídlo, obsluha
Byli jsme ubytováni v jiném penzionu – Dřevěnka. Plnohodnotná třetí postel znamenala půl metru od dveří wc a koupelny. Přes den si musela dcera vylézt na postel, aby si někdo mohl dojít na wc, v noci při použití toalety jsme ji nechtěně budili. Pokoj byl přístupný ze zadní části penzionu po kamenné cestě. Bylo tam sice čidlo na světlo, které se nám většinou nerozsvítilo, takže jsme museli chodit s baterkou, jinak to bylo dost nebezpečné.
Vážená paní Vlková,
snažili jsme se vám vyhovět, když pension Eden byl již vyprodaný. Než jsme vás ubytovali, tak jsme vám pokoj ukazovali. Nic jste nenamítala ani nereklamovala a pokoj jste chtěli.
Nechápu tedy, proč teď tady píšete hodnocení a nedoporučujete pension Eden, když jste bydleli jinde.
???
S pozdravem
M. Pinkava
Dobré jídlo.
Místo roštu u postele nějaké desky které se posouvaly (hrozné spaní). V koupelně tekl sprchový kout až k wc..
Dobrý den,
pod těmi deskami je rošt, jinak by ta postel nedržela. Ty desky na roštech tam jsou právě pro kvalitnější spaní.
U sprchového koutu byl jen uvolněn sifon. Kdybyste to nahlásili, opravili bychom to hned.
Hezký den
M. Pinkava
Ochotný personál. Pokoj byl čistý, ale je znát, že je budova stará a opotřebovaná.
Nelíbilo se mi, že v koupelně nebyla ani jedna polička, žádný odkládací prostor na věci. Všechnu kosmetiku jsme měli na zemi. A to i ve sprše.
Dobrý den,
poličky byly v době vašeho pobytu objednány a jsou již opět nainstalovány.
Hezký den
M. Pinkava
Ochotný personál
Bylo prezentováno, že snídaně jsou formou švédského stolu, v době 8–10. Pokud člověk ovšem přišel např. v devět hodin, jedl už pouze zbytky, nic se nedoplnovalo, takže např. párky nebo smažená vajíčka už nebyla. Toto podle mě není švédský stůl.
Dobrý den,
velice se vám omlouvám za nepříjemnosti, které se zde udály během vašeho pobytu a jak píšete. V době od 17.8. do 21.8. jsem nebyl v Harrachově přítomen a nový personál snídaňové služby absolutně nezvládl. Konkrétní osoby již u nás nepracují.
Jako kompenzaci vám mohu poskytnout 1 den pobytu zdarma se všemi nabízenými službami, tentokrát již kvalitními. Napište na azmedia@email.cz a domluvíme to.
Hezký den
M. Pinkava