Gurmánský relax pobyt v Poděbradech v rodinném pensionu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den , chápu to dobře ,že jde poukaz využít i o víkendu od pátku do neděle ? Děkuji.
Dobrý den, pane Střádal, ano, poukaz je možné využít i o víkendu. Budeme se těšit na Vaši případnou návštěvu. S pozdravem Papajová, Lovas Group
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je privátní wellness součástí pensionu, či se
musí docházet do některého z lázeňských zařízení.
Předem moc děkuji.
Iva
Dobrý den, paní Ivo
wellness se nachází v přízemí pensionu.
Děkujeme a budeme se těšit na vaši návštěvu.
s pozdravem
Lovětinský Michal
Dobry den.
Mam upresnujici dotaz ke „Gurmanskemu pobytu“. Je tedy mozne si predem
mailem domluvit rezervaci obeda + vecere – tj. zvolit si, zda o ne budeme
mit zajem 1. nebo 2.den pobytu (event. kazde jidlo v jiny den…). A cas je
tedy pro obed mozny mezi 12.a 15.h, vecere bud od 17.30 nebo od 20h?
Zvazujeme zakoupit tento pobyt „s rezervaci terminu“ – rozumim-li
kalendari na Slevomatu dobre – pobyt na 2 noci je zatim akt. k dispozici
v terminech s nastupem 5., 6. i 7.cervence?
Predem dekuji za Vasi reakci.
Dobrý den, paní Petrová, ano, přesně jak píšete. Po zakoupení pobytu
Vás budeme kontaktovat emailem, kde si zvolíte, kdy chcete večeři, oběd a
wellness uskutečnit.
Ve Vámi zvoleném termínu, 5. – 7.7. je prozatím volno. Pokud byste si
zvolila večeři v den příjezdu, což je neděle, v tento den je restaurace
u penzionu zavřená. V tomto případě Vám mohu nabídnout večeři
v naší druhé restauraci na kolonádě (Fine Buffet by Lovas – zde budete
mít plánovaný oběd). Pokud si zvolíte večeři další den, a to
v pondělí, to už je restaurace u penzionu v provozu. V případě
dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat. Papajová, Lovas group
Dobrý den, chci se zeptat, jestli je možné přes portál Slevomat objednat
pobyt na tři noci i když v nabídce je jen jedna nebo dvě noci. Máte
volný termín 1–4.9.2020?
Děkuji za odpověď Mirek
Dobrý den, v současné době máme v tomto termínu volné kapacity. Přes portál Slevomat lze koupit pouze uvedené balíčky. V případě, že byste měl zájem o pobyt na tři a více nocí, kontaktujte nás na tento email: info@lovas.cz. Přeji pěkný zbytek dne. Papajová, Lovas group
Dobrý den, byl by volný termín 24.7 – 25.7.2020 (1 noc) nebo
25.7. –26.7.2020. Děkuji.
Vrábel
Dobrý den, pane Vrábel, v současné době máme oba termíny prozatím volné. Přeji pěkný zbytek dne. Papajová Lovas group
Dobrý den,byl by možný termín 27.6.-30.6. 2020? (3 noci).Pro
2 osoby.
V případě,že lze,chci termín rezervovat. Děkuji Písková
Dobrý den, paní Písková, bohužel, v tomto termínu máme již všechny pokoje obsazené. Věřím, že najdete jiný termín, který Vám bude vyhovovat. S přáním pěkného dne. Papajová, Lovas group
Dobrý den ,chtěla jsem se zeptat jestli máte volný termín od 15.7–18.7.pro 2 osoby.Velmi děkuji a přeji hezký den .Gálová
Dobrý den, paní Gálová, v tuto chvíli máme v daný termín volné už jen dva pokoje. I Vám pěkný zbytek dne. Papajová, Lovas group
Dobrý den, při koupi pobytového balíčku na dva dny s 1 obědem a 1 večeří, mohu mít oběd hned při nástupu a večeři druhý den? Musela bych si místo v restauraci předem rezervovat? S pozdravem Černá
Dobrý den, paní Černá, ano, oběd je možný i v den příjezdu od
12:00 do 15:00 hod. Večeře druhý den je také možná (prozatím kromě
20.6., kdy je v restauraci uzavřená společnost), můžete si vybrat ze dvou
časů, který Vám bude vyhovovat více, a to od 17:30 hod. nebo od 20:00
hod.
Po učinění rezervace klienty informujeme emailem a na termínech a časech se
vždy předem domluvíme.
Budeme se těšit na Vaši návštěvu. S pozdravem Papajová, Lovas Group
Dobrý den,byl by možný termín 29.6.-2.7. 2020? (3 noci).
V případě,že lze,chci termín rezervovat. Reichrt
Dobrý den, pane Reichrte, v termínu 29.6. – 2.7.2020 máme ještě
volné kapacity.
V případě, že máte zakoupený voucher bez termínu, prosím, o zaslání
kódu voucheru (info@lovas.cz) a termín Vám
závazně rezervuji.
Pokud voucher zakoupený nemáte a měl byste o pobyt zájem, kontaktujte nás
též.
Těšíme se na Vaši návštěvu. S pozdravem Papajová, Lovas Group
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
na stránkách penzionu jsem nenašla info o wellness. Je možné dokoupit masáž?
Děkuji Michala
Dobrý den, Michalo :) je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel. +420 606 874 624 či e-mailu INFO@LOVAS.CZ. Pěkný den :)