Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená v přírodě jižní Moravy: vyžití pro celou rodinu v krásném areálu rodinného vinařství
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Volné termíny se doporučuje ověřit před koupí voucheru. Rezervace provádějte na tel. 733 791 612 nebo 731 178 483 nebo na e‑mailu jana.naplavova@vinnysklepkrysa.cz (o víkendech je lepší psát e‑mail) – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Dítě ve věku 4–13,9 let na přistýlce a s polopenzí a ubytováním: 690 Kč/noc
- Osoba starší 15 let na přistýlce a s polopenzí a ubytováním: 870 Kč/noc
- Zapůjčení dětské postýlky: 100 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc (do 20 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
měl bych zájem o ubytování s degustací pro rodinu (6 lidí) v termínu
02–04.10. Lze to nějak přes slevomat 3× objednat. Rád bych platil
kredity.
Předem děkuji za pomoc.
S pozdravem
Richard
Dobrý den,
je mi líto, ale víkendy jsou již plně obsazeny ..
Děkuji.
dobry den mame zajem o pobyt ve vasem penzionu dve noci datum2.3.4 rijen pro 4 dospele nejlepe 2 pokoje dekuji pekny den
Dobrý den,
je mi líto, ale víkendy máme již plně obsazeno.
Děkuji.
Dobrý večer tu rezervaci ruším od 6.9.-10.9.2020 děkuji Svítilova
Dobrý den,
ok, bereme na vědomí, ale příště prosíme rezervace psát na email.
Děkuji.
Dobrý večer máte volno od 6.9.-10.9.2020 děkuji za odpověď Svítilova
Dobrý den,
ano, volný pokoj bychom měli. Poprosím o zaslání poptávky na email: info@vinnysklepkrysa.cz.
Děkuji.
Dobrý den půjčujete také jízdní kola? děkuji za odpověď soltes a termín polovina srpna je volná?
Dobrý den,
ano, půjčujeme .. , nějaké volno tam ještě je, poprosím o poptávku na
email ..
Děkuji.
Ještě jsem zapomel degustaci vín pro tři osoby na první den příjezdu ,pokud možno večer. Děkuji , Veselý.
Odpověď níže .. )
Děkuji.
Dobrý den , máte volný termín druhá polovina července ? Jaká by byla cena pro tři dospělé osoby na jednu noc, dva dny. Jedna večeře a jedna snídaně pro tři ? Děkuji , Veselý
Dobrý den,
ano, volno ještě máme, prosím tedy o zaslání poptávky na email: info@vinnysklepkrysa.cz
Děkuji.
dobry den prosim vas má váš penzion na pokoji i tv.děkuji
Dobrý den, Jiřino :) zde na pokoji TV bohužel není. Ale je možné se připojit k Wi-Fi. Pěkný den, Lukáš :)
Pane Maurer,,,plne s vami souhlasim,,,,,vecne se pan Krysa jen haji a haze vinu na zakazniky ,,bez jake koliv omluvy,,,,proste krupan -podnikatel …co si muze dovolit vse k zakaznikum co u nej nechavaji svoje penize ......host je pan ,,,,a stiznosti ci nazory zakaznika ho nezajimaji.......
Vážený Pane Pepo, ač mě pan Maurer přivedl k zamyšlení a úvahám
nad mými odpověďmi, tak musím říct, že Vy jste mě zase posadil na
zem.
Víte, my jsme naopak rádi za připomínky a podněty od našich hostů, jednak
za ty příjemné, ale také i za ty nepříjemné, jelikož právě ty nám
říkají co děláme špatně a pomáhají nám daný provoz a služby
vylepšit a zkvalitnit, ale také by hlavně všechny ty podněty, připomínky
a recenze měli být věcné a né zcestné.
Ke všem našim hostům se chováme slušně a s respektem a snažíme se ve
všem co je v našich silách vyjít vstříc, podávat všechny potřebné
informace a neslibujeme a neinzerujeme co nedokážeme splnit, ale může se
samozřejmě výjimečně stát, že nám v určitou chvíli něco unikne nebo
že v rámci nějaké neočekávané hektické situace na něco zapomeneme, za
což se minulým a i budoucím hostům omlouváme, ale určitě nehážeme vinu
na zákazníky.
Pokud se ale někdo z nějakého důvodu vyjadřuje lživě a přehnaně
negativně subjektivním pohledem o našem přístupu a provozu, tak nemůžu
nereagovat (i když možná trochu přehnaně), to bych se s prominutím
cítil jako hlupák, kdybych toto akceptoval.
Třeba když někdo napíše “Co se týká táboráku, který byl také
nabízen, bylo řečeno, že si oheň máme udělat sami a dostaneme špekáček
na osobu” Tak takto to určitě řečeno nebylo. U táboráku je to vždy
tak, že hosty nasměrujeme k ohništi, kde je vše nachystáno (uklizeno,
dřevo s podpalovačem v ohništi kdy stačí jen škrtnout sirkou, další
dřevo na topení, tyčky na opékání a další potřebné drobnosti). Vždy
říkáme ať ten kdo příjde první, tak ať oheň zapálí a špekáčky
resp. balíčky se špekáčky jsou připraveny u obsluhy a ano jedná se pouze
o jeden špekáček, vždyť to má být jen chuťovka a né špekáčkové
hody. Každopádně je možno další špekáčky dokoupit. A zrovna tyto dvě
dámy o opékání špekáčku neměli zájem, spíše to pro ně bylo
směšné, to si pamatuji, jelikož v daném termínu u nás byly právě jen
ony dvě a ještě jeden pár a pak parta mladých lidí.
Nebo třeba “sprchový kout s plísní” To je až absurdní a naprosto
nepřijatelné abychom nechali v koupelnách plíseň a ještě k tomu
v sezóně, kdy ta plíseň nemá ani čas se tam utvořit.
To je pak velice těžké nechat taková slova bez povšimnutí, natož se
ještě omlouvat.
Děkuji.
S úctou Ing. Pavel Krýsa
Pane Krýso, spíše než dotaz mám poznámku. Na negativní recenze reagujete trochu nepřiměřeně, i když hájíte sebe a svůj business, měl byste ctít starou zásadu – host je král a má vždycky pravdu. Často jen tu svou, trochu slepou a mimo realitu :-). A pokud publikujete celé jméno ztěžujícího tak trochu faulujete. Držím vám palce a rád se na podzim přijedu podívat.
Pane Maurer, Vy jste nějaký cenzor nebo dohlížitel nad recenzemi ? Abych
pravdu řekl, tak jsem dva dny přemýšlel o smyslu Vaší poznámky právě
zde a není mi úplně jasné co Vás vedlo k takovéto formě, ale vlastně
jsem nakonec i rád.
Co se týče těch zásad, tak já mám v paměti jen jednu, kterou slýchám
už od dětství … “náš zákazník, náš pán”, před osmi lety jsem
byl na nějakém školení a tam pan školitel povídal něco o tom, že se
brzy začne říkat “náš zákazník, náš diktátor”, což mi přišlo
trochu přehnané, no a dnes jsem našel v jednom článku tuto zásadu “host
má sice vždycky pravdu, ale jenom pokud je host”.
My si našich hostů vážíme, ale když někdo v opilosti křičí a nadává
vulgárně našim servírkám, tak mu přece nebudeme ještě přitakat …
?
Děkuji za impuls k zamyšlení a na podzim se budu těšit na osobní
setkání.
Dobrý den,
je možnost domácího mazlíčka ( štěně )
Dobrý den,
ano, ale pouze do 20-ti Kg.
Děkuji
Dobry den mame zajem o pobyt ve vašem penzionu na 4 noci chci se zeptat na volne terminy chteli bychom 3 pokoje pro 2 dospělé plus 1 dvoulete dite děkuji za odpověd s pozdravem Círová
Dobrý den,
ano, volno máme ..
Děkuji.
Dobrý den,prosím,zdělte cenu na 5 dní 4 x noc.
Děkuji
Dobrý den,
cena pobytu na 4 noci je 6.790 Kč pro dvě osoby.
Přejeme hezký den.
Vinný sklep Krýsa
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den prosím chtěla bych se zeptat jestli máte volno od 20.9_25.9pro dvě osoby s polopenzí a prosim vystavujete fakturu pro zamestnavatele?děkují moc vodičkova
Dobrý den,
měli bychom volno v termínu 20. – 24. 9, pokud by mohlo být? Ano, fakturu pro zaměstnavatele je možno vystavit ..
Děkuji.