Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si rezervujte s předstihem na e‑mailu recepce@hotelbohemia.cz nebo na tel.: 354 403 811.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Jiří :)
doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí se od více faktorů.
Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve
zakoupíte, tím lépe :)
Pěkný den
Renata
Dobrý den, mohu v práci čerpat příspěvek fksp a ráda bych ho u vás
využila šlo by platba fakturou?
Slevomat.cz
Dobrý den, pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele,
nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob
platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební
údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří
proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely
proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel.
Krásný den
Lenka Enzmannová
Dobry den nemohu v nabidce na voucher najit termin 4.11.-8.11. Mate volno?
Dekuji za odpoved
Hotel Bohemia
Dobrý den,
ano, máme ještě volno.Zdraví Martin, hotel Bohemia
Ludmila
Dobrý den, chci se spíše ujistit. Když chci ubytování pro 4 dospělé
osoby a jedno dítě 2,5 let je třeba zakoupit 2 vouchery? A termín od
30.9. do 5.9. je volný? Děkuji za odpověď.
Hotel Bohemia
Ano a termín 30.9. – 5.10.2020 je volný.Martin, hotel Bohemia
Dana
Dobrý den, je možné zakoupit pobyt jen pro jednu osobu. Děkuji za
odpoved
Hotel Bohemia
Dobrý den, voucher na pobyt je pro 2 osoby.S pozdravem.Tým hotelu
Bohemia FL
Iveta
Dobrý den, je možné dokoupit ještě nějakou masáž zad?
Slevomat.cz
Dobrý den, Iveto :) jistě hotel nabízí širokou nabídku masáží. Celou
nabídku i ceníkem najdete na jejich stránkách v sekci wellness. Pěkný
den, Lukáš :)
Lenka
Dobrý den, potřebovala bych ubytování pro 3 dospělé a 2 děti (8,
11). Jaké vouchery koupit?Je možná bezlepková strava?
Hotel Bohemia
Dobrý den, pokud budete chtít jídlo i procedury také pro děti, zakupte
2 vouchery. V opačném případě můžete dětem dokoupit jen ubytování,
případně stravu.Pro bližší informace kontaktujte naši recepci,
prosím.MK
Eva
Mohli bychom sebou vzít pejska?( Fenka jezevčíka)
Hotel Bohemia
Dobrý den, ano můžete.Příplatek činí 100,–Kč / den
Iva
Dobrý večer,jak daleko je hotel od vlakového nádraží? Děkuji
Hotel Bohemia
Dobrý den, cca 1km. S pozdravem Martin Koza, hotel Bohemia FL
Oldřich
Dobrý den, má dítě do 6 let polopenzi zdarma? Děkuji za odpověď.
Hotel Bohemia
Dobrý den, dítě do 6-ti let je zdarma, ale jen ubytování +
snídaně.Příplatek za večeři u dítěte činí 150,–Kč.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
dokdy platí tato nabídka?
Děkuji
Dobrý den, Jiří :)
doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve zakoupíte, tím lépe :)
Pěkný den