Rezervace: Termín pobytu si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu hotel.iris@vasstav.cz nebo na telefonu +420 519 515 310. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý večer, prosím Vás je možné vystavit fa na zaměstnavatele
ohledně příspěvku z FKSP od zaměstnavatele
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňko, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod.
Službu Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem.
Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK).
Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci
„Jak uplatnit“. Pěkný den
Trzeciakova
Dobrý den,prosím zda máte i jednolůžkový pokoj a za
kolik, děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den paní Trzeciakova, děkuji Vám za dotaz. Hotel má
2 jednolůžkové pokoje k dispozici. Cena pokoje je cena voucheru pro
2 osoby děleno 2 (1990 Kč). :) Pro více informací, kontaktujte prosím
hotelovou recepci. Přeji krásný den, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, prosím Vás je možné vystavit fa na zaměstnavatele ohledně příspěvku z FKSP od zaměstnavatele
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Zdeňko, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Službu Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den