Luxusní pobyt ve 4* Grand Hotelu Imperial s polopenzí nebo degustační večeří
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, mám dotaz ohledně 3chodového menu, jídlo se bude vybírat ze stálého jídelního lístku restaurace Zlatý Kohout? Nebo je to tak jak píší někteří v hodnocení – na polopenzi vám „naservírují“ k večeři výběr dvou jídel (řízek, bramborová kaše nebo rizoto), další večer už nebyl ani výběr (vezmi si zbytek ze švédského stolu: jedno jídlo). Děkuji za odpověď.
Dobrý den Milane, Jídlo na polopenze je výběrem z jídelního lístku restaurace Zlatý kohout. Přeji krásný den, Karel
Dobrý den, měl bych dva dotazy. Lze při večeři servírovaná jídla individuálně upravit dle případné alergie na pokrm nebo nesmí dojít k změně. Na stránkách vašeho hotelu se píše, že večeře se podávají formou 3 chodového menu nebo formou bufetu, zde v nabídce voucheru je zmíněna pouze forma 3 chodového menu, co je správně? Děkuji za odpověď
Dobrý den Jiří, podařilo se mi pro Vás získat odpověď od hotelu:
„Co se týče úprava jídla vzhledem k alergiím, není problém menu
upravit dle potřeb zákazníka. Bylo by dobré, kdyby nás zákazník
kontaktoval například týden, nebo maximálně 2 dny dopředu, kdy budeme
vědět přibližné menu a mohli tak úpravu učinit. Co se týče formy
stolování, menu je tříchodové a podávají ho číšníci pro nejlepší
komfort zákazníka.“ Hezký den, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je prosím možné za příplatek ubytování v některém s designových pokojů? Děkuji, Katka
Dobrý den, Katko, bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit, kontaktujte prosím tedy přímo hotel na tel. +420 608 822 822 či e-mailu imperial@pytloun-hotels.cz :) Pěkný den