Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na telefonu 608 822 822.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je prosím možné za příplatek ubytování v některém
s designových pokojů? Děkuji, Katka
Slevomat.cz
Dobrý den, Katko, bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit,
kontaktujte prosím tedy přímo hotel na tel. +420 608 822 822 či e-mailu
imperial@pytloun-hotels.cz
:) Pěkný den
Milan
Dobrý den, mám dotaz ohledně 3chodového menu, jídlo se bude vybírat ze
stálého jídelního lístku restaurace Zlatý Kohout? Nebo je to tak jak
píší někteří v hodnocení – na polopenzi vám „naservírují“
k večeři výběr dvou jídel (řízek, bramborová kaše nebo rizoto),
další večer už nebyl ani výběr (vezmi si zbytek ze švédského stolu:
jedno jídlo). Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den Milane, Jídlo na polopenze je výběrem z jídelního lístku
restaurace Zlatý kohout. Přeji krásný den, Karel
Jiří
Dobrý den, měl bych dva dotazy. Lze při večeři servírovaná jídla
individuálně upravit dle případné alergie na pokrm nebo nesmí dojít
k změně. Na stránkách vašeho hotelu se píše, že večeře se podávají
formou 3 chodového menu nebo formou bufetu, zde v nabídce voucheru je
zmíněna pouze forma 3 chodového menu, co je správně? Děkuji za
odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den Jiří, podařilo se mi pro Vás získat odpověď od hotelu:
„Co se týče úprava jídla vzhledem k alergiím, není problém menu
upravit dle potřeb zákazníka. Bylo by dobré, kdyby nás zákazník
kontaktoval například týden, nebo maximálně 2 dny dopředu, kdy budeme
vědět přibližné menu a mohli tak úpravu učinit. Co se týče formy
stolování, menu je tříchodové a podávají ho číšníci pro nejlepší
komfort zákazníka.“ Hezký den, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je prosím možné za příplatek ubytování v některém s designových pokojů? Děkuji, Katka
Dobrý den, Katko, bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit, kontaktujte prosím tedy přímo hotel na tel. +420 608 822 822 či e-mailu imperial@pytloun-hotels.cz :) Pěkný den