Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* pobyt v Táboře: skvělé jídlo, wellness s bazénem i pivní či rašelinová lázeň
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru se doporučuje ověření vybraného termínu. Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@lhdvoraktabor.cz nebo na tel. 601 165 855. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Jedno dítě do 2,9 let: ubytování zdarma s rodiči na lůžku a bez služeb
- Dítě od 3 do 11,9 let na přistýlce: 375 Kč / noc včetně snídaně + 50% sleva na polopenzi
- Dítě od 12 let na přistýlce: 750 Kč / noc včetně snídaně
- Děti do 15 let mohou wellness centrum využít pouze v doprovodu dospělé osoby
- Děti mohou do wellness ve vyhrazeném čase 9:00–15:00 hodin
- Domácí mazlíčci: 350 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 200 Kč/noc (v rámci voucheru platí 50% sleva na parkování a doplatek je tedy 100 Kč/noc /vozidlo)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Jaká je platba pro jednu osobu na tři noci. Cestuji sám.
Dobrý den, vážený pane Francálku.
Na Slevomatu nabízíme pouze balíčky pro 2 osoby.
Pokud máte zájem o složení individuálního balíčku pro 1 osobu,
kontaktujte prosím naší hotelovou recepci formou e-mailu.
S pozdravem
Leona Försterová
Dobrý večer.
Pokud se nemýlím, tak se v Táboře platí jakýsi poplatek za pobyt, tak
bych se chtěla zeptat, kolik přesně to činí na osobu za jeden den.
Předem děkuji za odpověď a přeji krásný den. :)
Dobrý den, Terezo :) asi myslíte tzv. poplatek obci za ubytovaní. Ten se
platí v mnoha obcích a městech po ČR. Zde je tento popltaek již zahrnut
v ceně za ubytování a nemusí se tak doplácet na místě.
Pěkný den :)
Mám zajem o ubytování ve vašem hotelu v termínu 4až 6 září je ještě volný termín.Děkuji Petržilka
Vážený pane Petržilko, ve Vámi poptávaném termínu máme stále
k dispozici několik volných pokojů pro vytvoření rezervace. Dovolte mi,
abych Vás touto cestou požádal, abyste nás kontaktoval na e-mailu: recepce@lhdvoraktabor.cz.
Děkuji a přeji krásný zbytek večera.
S přátelským pozdravem
Pavel Hrbek
Dobrý den, chtěla jsem koupit voucher jako dárek a rovnou rezervovat termín, ale nabízí mi to jen srpen a září. Dalsí měsíce již nejsou termíny dostupné? Děkuji. Eva
Dobrý den, vážená paní Evo.
Termíny od září 2020 máme již velmi naplněny, proto rezervace již
nebereme online, ale pouze po předchozí domluvě s recepcí.
Kontaktujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem.
S přáním krásného dne
Leona Försterová
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, jestli je vstup do bazénu povolen v plavkách, nebo
pouze bez.
S pozdravem
Martina Nová
Dobrý den, paní Nová.
Do naší wellness zóny můžete zásadně pouze v plavkách.
S podravem
Leona Försterová
Recepce
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je možné si, případně, přivézt cestovní
postýlku pro syna (8 měsíců). Děkuji za odpoveď.
Dobrý den, vážená paní Šmídová.
Samozřejmě, cestovní postýlku si s sebou vzít můžete.
S pozdravem
Leona Försterová
Recepce
Dobrý den , když vyberu pobyt s wellnes je možné něco doplatit at je vyrivka soukroma jen pro 2 v určitý čas ,nebo si musim zaplatit cely balicek ktery máte na strankach za 950 děkuji za odpověď
Dobrý den, vážená paní Nedvetová.
Bohužel doplatek není možný. Pokud si chcete objednat Whirlpool pro 2 osoby
s lahví sektu, cena je 950,– Kč. Jen upozorňuji, že také není zcela
privátní – v průběhu procedury Vám místností mohou projít jiní
hosté.
S pozdravem
Leona Försterová
Dobrý den,
rádi bychom zakoupili voucher bez termínu, máte prosím volno 7–9. srpna
pro 2 osoby?
Díky moc
Dobrý den Petro,
tento termín je již bohužel obsazen. Dostupnost termínů si můžete
ověřit po rozkliknutí určité varianty a následně tlačítka „Vybrat
termín“. Hezký den, Gabriela.
Dobrý den, je hodina wellness privátní nebo sdílená s ostatními ubytovanými? Děkuji za odpověď. Daniela
Dobrý den, Danielo :) vstup v rámci voucheru není privátní. Mohou zde tak být i další hosté. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den,
v nabídce uvádíte cenu za pobyt na dva dny (1 noc). Na stránkách hotelu
je však uveden nástup od 14,oo hod. a ukončení do 12,oo hod. Vychází mi
tedy, že pokud je ubytování na jednu noc, mohu v hotelu pobývat max.
22 hodin, což není ani jeden den. Proč uvádíte ubytování na dva dny,
když v hotelu nemohu být ani jeden celý den???
Tento nešvar a klamání zákazníků se zde objevuje běžně.
Děkuji za odpověď
Tomáš
Dobrý den, Tomáši :) takto se délka pobytu standardně uvádí 1 noc (2 dny). Jde o dva kalendářní dny ne o čas 48 hodin. Check-in a check-out je zde také uvedený pro informování zákazníků. Rozhodně se nesnažíme klamat naše zákazníky. Děkuji za pochopení. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, nemůžu se dovolat, prosím termín červenec od 22.7. na týden 1 dospěla a 1 dítě 11 let ,a cena prosím děkuji. jedná se o polopenzi
Dobrý den, Kamilo, termín je v tuto chvíli dostupný. Nabídka je však koncipována pro 2 dospělé osoby (+děti). V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo hotel na čísle 601 165 855 nebo na e‑mailu recepce@lhdvoraktabor.cz. Pěkný den
Dobrý den,
mohu se prosím zeptat, zda polopenze probíhá v restauraci La Cave nebo
jinde? O tom, zda bude bufetová nebo servírovaná se rozhoduje až na
místě? Díky moc za odpověď. Petra
Dobrý den, vážená paní Bubílková.
Snídaně i večeře momentálně probíhají v prostorách konferenčního
sálu (větší prostor atd.). O tom, jestli bude večeře bufetová nebo
servírovaná vždy rozhoduje obsazenost hotelu. Čím víc hostů, tím
větší pravděpodobnost, že budou večeře formou švédských stolů.
S pozdravem a přáním krásného dne.
Leona Försterová
recepce
LH Hotel Dvořák Tábor ****
Congress & Wellness
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, kolik je doplatek za večeři pro děti? Je tu pouze
uvedeno sleva 50%, ale nikde jsme nenašla cenu. A pokud si objednám 5 nocí,
je v ceně pořád 1× wellness nebo více? Děkuji za odpověď. Kateřina
Dobrý den, vážená paní Kateřino.
Doplatek za večeři pro dítě 3–12 let je 190,– Kč.
Prodloužení pobytu obsahuje pouze ubytování se snídaní příp.
polopenzí.
S pozdravem a přáním krásného dne.
Leona Försterová
recepce
LH Hotel Dvořák Tábor ****
Congress & Wellness
Dobrý den, chci se zeptat, kolik by stal pobyt pro dva dospele a dve děti 15,11let v terminu od 5.7.-10.7.2020? Dale se chci zeptat, zda jde uplatnit příspěvek od zamestnavatele z Fksp. Děkuji za odpověď, Moudra
Dobrý den Karin, ohledně kalkulace, Vás poprosím, kontaktovat přímo hotel. Příspěvek od zaměstnavatele z FKSP lze uplatnit v hotelu. Přeji Vám krásný den, Karel https://www.slevomat.cz/magazin/1282-vyuzijte-svuj-fksp-prispevek-na-cestovani
Dobrý den, chteli by jsme jet dva dospeli a dve děti 15,11let. Je možnost pokoje se dvema pristylkama?
Dobrý den,
ano, přistýlky na pokoji jsou možné.
Nabízíme také možnost rodinných dvoulůžkových pokojů –
propojitelných mezi sebou.
Děkuji Vám
recepce
LH Hotel Dvořák Tábor
Dobrý den,
když chci při koupi voucheru zadat i dítě tak mi to nejde. Je to tím že
díte (13 let) se platí až na místě. Děkuji za odpověd
Dobrý den, Lindo :) ano, u této nabídky za dítě doplácíte až na místě. Dítě od 12 let na přistýlce doplácí 750 Kč / noc včetně snídaně. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den,
pokud si vybereme variantu s wellness a koupelí, je zapotřebí předem
rezervovat čas? Případně v jakém čase je možnost využití wellness a
koupele? Je možnost rozvrhnout do dvou dní? Děkuji Morkusová
Dobrý den, paní Morkusová, Wellness je určitě lepší rezervovat na konkrétní čas již během rezervace samotného pobytu, jelikož kapacita se rychle plní a při rezervaci předem pro Vás můžeme vyhradit čas, který Vám bude nejvíce vyhovovat. Samozřejmě, pokud vyberete variantu, která zahrnuje jak koupe, tak i vstup do wellness, je možné rezervace rozvrhnout do 2 dnů. Wellness má standardní otevírací dobu každý den 9:00 – 21:00 hod, jelikož koupele jsou dvouhodinové, poslední možná rezervace je od 19:00 hodin. V případě jakýchkoli dotazů či pro rezervaci konkrétního termínu neváhejte kontaktovat recepci hotelu na tel. čísle 381 212 221 nebo na emailové adrese recepce@lhdvoraktabor.cz. S přáním pěkného dne Jana Pokorná, LH Hotel Dvořák Tábor
Dobrý den,
máte v hotelu kolárnu?
Předem děkuji za odpověď.
Švédová
Dobrý den, paní Švédová.
Kolárnu přímo nemáme, ale Vaše kola Vám rádi v průběhu Vašeho pobytu
uskladníme.
S přátelským pozdravem
Leona Försterová
Dobrý den. Jak to vypadá s možností masáží ? Děkuji Doležalová
Dobrý den, Evo :) hotel samozřejmě nabízí možnost masáží, kdy na jeho stránkách najdete i kompletní nabídku s ceníkem. Pěkný den, Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, po telef.dohodě objednávám ubytování s polopenzí pro 2.dospělé osoby.Pobyt od 2.11, do 6.11.Prosím o kalkulaci nabídky slevomatu.Děkuji M.Uheriková
Dobrý den, vážená paní Uheriková.
Vaši objednávku či žádost o kalkulaci prosím zašlete na e-mail recepce hotelu nikoliv do „dotazů zákazníků“.
Děkujeme Vám – kontakt: recepce@lhdvoraktabor.cz
S pozdravem a přáním krásného dne.
Leona Försterová
recepce