Wellness pobyt pod Pálavou: 2 nebo 4 noci s polopenzí, sauny, vířivka i masáže
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
DOBRÝ DEN.
MÁM U VÁS REZERVOVANÝ DVOULŮŽKOVÝ POKOJ
V TERMÍNU 7.8. 2020–11.8. 2020(4.NOCI)
A CHTĚL BYCH POBYT ZAPLATIT BENEFITY
(MOJE BENEFITY CZ) A NEVÍM, JAK PLATBU
PROVÉST. DĚKUJI ZA RADU.
HEZKÝ DEN PŘEJE MILAN.
Dobrý den, Milane :) nejprve je nutné benefity převést na váš účet na
slevomatu a poté je uplatnit jako klasické kredity. Více informací naleznete
zde: https://www.slevomat.cz/benefity
Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, nešlo mi přehlédnout v první variantě která je tady k nabídce, že nabízíte víno po masáži… jsem z této branže a to, co tu nabízíte je totální hloupost… jakákoliv masáž má detoxifikační účinek a nabízet alkohol které je toxické (i s malým procentem) je proti a scestní. Zdravého jedince to nepoloží ale slabší mohou mít svalovou slabost den či dva…
Dobrý den Eliško, děkuji Vám za názor. Pro více informací, kontaktujte, prosím, poskytovatele. Přikládám kontakt: info@amandehotel.cz, +420 774 662 607. Pěkný den
Dobrý den, chtěli bychom použít příspěvek z fksp od zaměstnavatele.
Bylo by možné vystavit fakturu?
Děkuji
Dobrý den pane Kováčiku,
děkujeme Vám za Váš dotaz a zájem o pobyt v našem Wine Wellness Hotelu
Amande v Hustopečích. Rádi bychom Vám vyšli vstříc, ale bohužel tento
postup není možný, zálohou fakturu na voucher zakoupený přes Slevomat
vystavit nelze. Zkuste se prosím obrátit přímo podporu zde na Slevomatu,
jistě Vám rádi poradí vhodné řešení.
S přáním krásného dne,
Barbora Ryzí, Hotel Amande
Dobrý den, chtěli jsme zakoupit pobyt v tomto hotelu v termínu 9. – 13.8.2020. Měl jsem na hotel dotaz ohledně syna a oni my odepsali, že v tomto termínu jsou obsazeni. Měl jsem zato, že pokud by byl termín obsazen, tak je to vidět u nabídky v kalendáři. Ale tady je to i po pár dnech stále jako volný termín, což neodpovídá informaci z hotelu. Děkuji za info Radek N
Dobrý den pane Nedomlele,
děkujeme Vám za zájem o pobyt v našem Hotelu Amande, velmi nás těší!
Vaši rezervaci jsem prověřila, a jak Vás správně informovali kolegové
z hotelové recepce, ve Vámi poptávaném termínu jsme již neměli
k dispozici vícelůžkový pokoj, který jste požadoval, ale pouze
dvoulůžkové. Můžeme Vám nabídnout jiný termín Vašeho pobytu? Volný
třílůžkový pokoj máme v týdnu od 1. do 7. srpna, nebo pak od
16. srpna.
Mějte krásný den a pokud budete mít k Vašemu pobytu jakékoliv dotazy,
neváhejte se prosím na nás znovu obrátit.
Se srdečným pozdravem z Hotelu Amande,
Barbora Ryzí, marketing manager
Dobrý den, dá se zaplatit voucherama unisek+FKSP?
Dobrý den, Tomáši :) ano, kredity nabité z těchto poukázek půjdou využít. Je třeba nejdříve zaslat Vaše poukázky poštou, případně po otevření navštívit naší pobočku. Kdy bude znovu otevřena, ale nyní bohužel nevíme. Instrukce k zaslaní naleznete v sekci Benefity. Pěkný den, Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
byl by volný termín 31. 7. – 2. 8. pro 4 osoby?
Děkuji, Hauznerová
Hezký den paní Hauznerová, zdravíme Vás z Hotelu Amande a děkujeme Vám za zájem o pobyt v našem hotelu! Budete si prosím přát pobyt ve čtyřlůžkovém pokoji nebo je možná i varianta dvou dvoulůžkových pokojů? Bohužel čtyřlůžkový pokoj máme v termínu 31.7.-2.8. obsazený. Pokud si budete přát prověřit dostupnost vícelůžkových pokojů v jiném termínu, můžete se obrátit na naši hotelovou recepci, je k dispozici na kontaktech info@amandehotel.cz nebo na tel. 774 662 607.
Mějte krásné červnové dny!
Barbora Ryzí, marketing manager
Dobrý den paní Hauznerová,
omlouváme se ale ve Vámi požadovaném termínu nemáme volné kapacity k dispozici. Můžeme Vám nabídnout jiný termín?
Přeji Vám krásný den, Kristýna