Otevřené vouchery: Co nejdříve po koupi voucheru vytvořte rezervaci přes online formulář.
Na dotazy vám rádi odpoví na mailu info@amandehotel.cz nebo na tel. 774 662 607.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Výběr menu se mění podle aktuální sezónní nabídky.
Za příznivého počasí můžete využít možnost zapůjčení kol přímo v hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
byl by volný termín 31. 7. – 2. 8. pro 4 osoby?
Děkuji, Hauznerová
Wine Wellness Hotel Amande
Hezký den paní Hauznerová, zdravíme Vás z Hotelu Amande a děkujeme
Vám za zájem o pobyt v našem hotelu! Budete si prosím přát pobyt ve
čtyřlůžkovém pokoji nebo je možná i varianta dvou dvoulůžkových
pokojů? Bohužel čtyřlůžkový pokoj máme v termínu
31.7.-2.8. obsazený. Pokud si budete přát prověřit dostupnost
vícelůžkových pokojů v jiném termínu, můžete se obrátit na naši
hotelovou recepci, je k dispozici na kontaktech info@amandehotel.cz nebo
na tel. 774 662 607.
Mějte krásné červnové dny!
Barbora Ryzí, marketing manager
Wine Wellness Hotel Amande
Dobrý den paní Hauznerová,
omlouváme se ale ve Vámi požadovaném termínu nemáme volné kapacity
k dispozici. Můžeme Vám nabídnout jiný termín?
Přeji Vám krásný den, Kristýna
MILAN BABKA
DOBRÝ DEN.
MÁM U VÁS REZERVOVANÝ DVOULŮŽKOVÝ POKOJ
V TERMÍNU 7.8. 2020–11.8. 2020(4.NOCI)
A CHTĚL BYCH POBYT ZAPLATIT BENEFITY
(MOJE BENEFITY CZ) A NEVÍM, JAK PLATBU
PROVÉST. DĚKUJI ZA RADU.
HEZKÝ DEN PŘEJE MILAN.
Slevomat.cz
Dobrý den, Milane :) nejprve je nutné benefity převést na váš účet na
slevomatu a poté je uplatnit jako klasické kredity. Více informací naleznete
zde: https://www.slevomat.cz/benefity
Pěkný den, Lukáš :)
Eliška Randová
Dobrý den, nešlo mi přehlédnout v první variantě která je tady
k nabídce, že nabízíte víno po masáži… jsem z této branže a to, co
tu nabízíte je totální hloupost… jakákoliv masáž má detoxifikační
účinek a nabízet alkohol které je toxické (i s malým procentem) je proti
a scestní. Zdravého jedince to nepoloží ale slabší mohou mít svalovou
slabost den či dva…
Slevomat.cz
Dobrý den Eliško, děkuji Vám za názor. Pro více informací,
kontaktujte, prosím, poskytovatele. Přikládám kontakt: info@amandehotel.cz,
+420 774 662 607. Pěkný den
Dušan Kováčik
Dobrý den, chtěli bychom použít příspěvek z fksp od zaměstnavatele.
Bylo by možné vystavit fakturu?
Děkuji
Wine Wellness Hotel Amande
Dobrý den pane Kováčiku,
děkujeme Vám za Váš dotaz a zájem o pobyt v našem Wine Wellness Hotelu
Amande v Hustopečích. Rádi bychom Vám vyšli vstříc, ale bohužel tento
postup není možný, zálohou fakturu na voucher zakoupený přes Slevomat
vystavit nelze. Zkuste se prosím obrátit přímo podporu zde na Slevomatu,
jistě Vám rádi poradí vhodné řešení.
S přáním krásného dne,
Barbora Ryzí, Hotel Amande
Radek Ned
Dobrý den, chtěli jsme zakoupit pobyt v tomto hotelu v termínu 9. –
13.8.2020. Měl jsem na hotel dotaz ohledně syna a oni my odepsali, že
v tomto termínu jsou obsazeni. Měl jsem zato, že pokud by byl termín
obsazen, tak je to vidět u nabídky v kalendáři. Ale tady je to i po pár
dnech stále jako volný termín, což neodpovídá informaci z hotelu. Děkuji
za info Radek N
Wine Wellness Hotel Amande
Dobrý den pane Nedomlele,
děkujeme Vám za zájem o pobyt v našem Hotelu Amande, velmi nás těší!
Vaši rezervaci jsem prověřila, a jak Vás správně informovali kolegové
z hotelové recepce, ve Vámi poptávaném termínu jsme již neměli
k dispozici vícelůžkový pokoj, který jste požadoval, ale pouze
dvoulůžkové. Můžeme Vám nabídnout jiný termín Vašeho pobytu? Volný
třílůžkový pokoj máme v týdnu od 1. do 7. srpna, nebo pak od
16. srpna.
Mějte krásný den a pokud budete mít k Vašemu pobytu jakékoliv dotazy,
neváhejte se prosím na nás znovu obrátit.
Se srdečným pozdravem z Hotelu Amande,
Barbora Ryzí, marketing manager
Tomáš Huklivszki
Dobrý den, dá se zaplatit voucherama unisek+FKSP?
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši :) ano, kredity nabité z těchto poukázek půjdou
využít. Je třeba nejdříve zaslat Vaše poukázky poštou, případně po
otevření navštívit naší pobočku. Kdy bude znovu otevřena, ale nyní
bohužel nevíme. Instrukce k zaslaní naleznete v sekci Benefity. Pěkný
den, Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
byl by volný termín 31. 7. – 2. 8. pro 4 osoby?
Děkuji, Hauznerová
Hezký den paní Hauznerová, zdravíme Vás z Hotelu Amande a děkujeme Vám za zájem o pobyt v našem hotelu! Budete si prosím přát pobyt ve čtyřlůžkovém pokoji nebo je možná i varianta dvou dvoulůžkových pokojů? Bohužel čtyřlůžkový pokoj máme v termínu 31.7.-2.8. obsazený. Pokud si budete přát prověřit dostupnost vícelůžkových pokojů v jiném termínu, můžete se obrátit na naši hotelovou recepci, je k dispozici na kontaktech info@amandehotel.cz nebo na tel. 774 662 607.
Mějte krásné červnové dny!
Barbora Ryzí, marketing manager
Dobrý den paní Hauznerová,
omlouváme se ale ve Vámi požadovaném termínu nemáme volné kapacity k dispozici. Můžeme Vám nabídnout jiný termín?
Přeji Vám krásný den, Kristýna