Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Japonská hostina: 60 ks sushi s lososem, tuňákem i avokádem, možný odnos s sebou
Hodnocení podniku Ngoc Ha Sushi
super
Hodnocená nabídka: 60 ks sushi s lososem, tuňákem i avokádem
Rezervace pres telefon rychla, vse dobre domluveno a vyzvednuto na druhy den v přesný cas. Krasne zabaleno a velice chutné. Byli jsme moc spokojeni!
Skvělý přístup. Jídlo jsme si vzali s sebou, vše, co jsme telefonicky domluvili, bez problémů proběhlo.
chutné, kvalitní suroviny
těžce se dalo domluvit po telefonu… nešlo to ani anglicky:) ale nakonec se to zvládlo
Hodnocená nabídka: 60 ks sushi s lososem, tuňákem i avokádem
Hodnocená nabídka: 60 ks sushi s lososem, tuňákem i avokádem
Že byl z pánem špatná domluva po telefonu, na to už jsem byl zvyklý. Že se na místě chová k člověku jak ke kusu hadru /imho je to nějaký bývalý náčelník Vietkongu, jak chrlí povely :D/ už je pro mě přes čáru, ale hlavně, že tam to sushi čeká kdovíjak dlouho v teple na stole, v 30-ti stupňovém dni a neklimatizovaném prostoru, to se nepřekvapivě projeví i na jeho vlivu na lidské zažívání ;) Nikdy víc už sem nepáchnu, ať se Slevomatem nebo bez něj..
Hodnocená nabídka: 60 ks sushi s lososem, tuňákem i avokádem
Kvalita, doporučuji.
Sushi moc dobré
Prostředí šílené, doporučuji využít možnosti odnosu s sebou.
Jídlo bylo v pořádku , velice nám chutnalo
Pristup personálu .. naprostá katastrofa , díky tomuto bych tam nesla nikdy zpět :) aby se ke me pán co děla rezervace a vyřizuje objednávky choval jako ke kusu hadru , byl arogantní a absolutně nepříjemný a stylem jakým semnou jednal, tak to jsem ještě nezažila. Hnus ! Nikdy víc
Sushi bylo perfektní, vynikající, zde není co vytknout. Obsluhující paní byla také velmi milá a ochotná. Vyhovovalo nám i umístění podniku, že není v centru a dá se tam dobře zaparkovat.
Pan majitel nedělá moc dobré jméno. Jazykovou bariéru neřeším, ale byli jsme svědky telefonátu se zákazníkem, který chtěl rezervaci a majitel mu řekl, ať zavolá zítra, ale pán v telefonu pokračoval (vše se řešilo v klidu), chtěl se očividně ještě na něčem domluvit, ale majitel ho utnul poznámkou: „zítra zavolej“ a položil telefon. Vůči zákazníkovi naprosto nevhodné chování, které pak může někoho odradit, tak na to když tak buďte připraveni.