Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relaxační pobyt u pivovaru Černá Hora: neomezený vstup do wellness, snídaně i večeře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. +420 539 086 395, +420 731 689 907 nebo na e‑mailu recepce@hotelsladovna.cz
- Před zakoupením voucheru si ověřte, zda je vámi žádaný termín volný.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Děti do 2,9 let mají pobyt bez nároku na lůžko a stravu zdarma.
- Děti od 3 do 12 let mají pobyt na přistýlce za 800 Kč / noc včetně stravy a wellness v hodinách určených pro děti nebo za 600 Kč / noc bez stravy a wellness.
- Osoby starší 12 let mají pobyt na pevném lůžku za 990 Kč / noc včetně stravy a wellness.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné mít pokoj se dvěmi samostatnými postelemi, ubytovaní by byli babička a vnuk, není vhodná manželská postel. Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za zájem o služby našeho hotelu / depandance.
Oddělená lůžka samozřejmě nejsou problém, jen nám to, prosím, napište
do poznámky při vytvoření rezervace.
Děkujeme a přeji hezký den,
Martina – recepce
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, v kolik hodin je nástup a odjezd na pobyt nedělní noc. Má to být pobyt na 2 dny ze slevomatu. Děkuji. D. V.
Dobrý den,
děkujeme za zájem o služby našeho hotelu/Depandance.
Nástup na pobyt je v den příjezdu od 14:00, odjezd je poté v den odjezdu
do 11:00.
S přáním pěkného dne, Marie, recepce
Dobry den mate nejaky pokoj kde je soucasti koupelny vana dekuji za odpoved nazhledanou
Dobrý den,
bohužel v depandance jsou pokoje pouze se sprchovým koutem.
Přeji hezký den, Simona, recepce.
Dobrý den, je možné zařídit i veganskou stravu? Tzn.bez masa, mléka a
vajec?
Moc děkuji za odpověď
Dobrý den, veganská strava v čase Vašeho pobytu není žádný problém. Po té, co vytvoříte rezervaci, Vám napíšeme potvrzovací E-mail na kterém lze provést změnu stravy. S přáním hezkého dne, Kristýna, recepce.
Dobrý den, výše se paní ptala od které je otevřeny welnes to už vím ale chtěla jsem se zeptat jestli opravdu není problém se domluvit i na navštívení bazénu a vířivky v dopol hodinách děkuji. Lucie
Vážená paní Labajová,
problém to určitě není, našim hostům nabízíme po domluvě s recepcí
možnost ranního plavání od 7 do 11 hodin, to se však týká pouze
bazénu, nikoliv vířivky, na kterou se tato možnost bohužel nevztahuje.
S přáním hezkého dne,
Simona, recepce
Dobrý den chtěl bych se zeptat zda je možno si k balíčku na 2 noci (depandance) dokoupit přistýlku pro 16– letou dceru
Dobrý den,
děkujeme za zájem o služby našeho hotelu / depandance.
Přistýlku, po dohodě s recepcí hotelu, dokoupit lze.
Osoby starší 12 let mají pobyt na pevném lůžku za 990 Kč / noc včetně
stravy a wellness.
Hezký zbytek dne,
Martina, recepce
Dobrý den,je možné uschování kol?A pokud ano za jakou cenu?Děkuji Pavla Poláchová
Dobrý den,
uschování kol u nás není problém (vždy je ovšem lepší tuto věc
nahlásit předem). Za úschovu kol žádný poplatek neúčtujeme.
S pozdravem Marie, recepce
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli je v balíčku „Pobyt kdykoliv“ večeře
zajištěná na oba večery, nebo jen na jeden. „1× během pobytu
tříchodová večeře podávaná v hotelu Sladovna****“ může být
zavádějící, jestli se jedná o jednu večeři celkově, nebo o nadstandard
k normální večeři.
Děkuji za odpověď
Jemelková
Dobrý den,
ve všech pobyt. balíčcích, které nabízíme zde na Slevomat.cz je večeře
zahrnuta skutečně 1krát. Ostatní dny můžete využít služeb naší
restaurace, která je otevřena ne-čt 11:00–22:00 a pá-so 11:00–23:00.
S pozdravem Lenka, recepce
Dobrý den,prosím chtěla bych se zeptat od kolika hodin funguje saunový svět a zda je možno ještě ráno před odjezdem navštívit bazén, výřivku a saunu .Děkuji za odpověd' Kuželová Anna.
Vážená paní Kuželová,
otevírací doba wellness centra je následující:
Po-Pá 15:00–22:00
So-Ne 10:00–22:00
Ranní návštěva bazénu je možná po domluvě s recepcí na místě.
S pozdravem, Marie, recepce
Dobrý den, ověřila jsem si, že termín od 22.6. do 26.6. máte volnou kapacitu. Jak mohu dohledat, či ověřit, jestli v tomto termínu jsou i další volné pokoje? Chtěli bychom jet se staršími dětmi. Děkuji
Dobrý den,
pro ověření kapacity konkrétního termínu prosím kontaktujte přímo
hotelovou recepci, telefonicky: 539 086 395 či e-mailem: recepce@hotelsladovna.cz
S přáním pěkného dne,
Lenka, recepce
dobrý den, je možné doobjednat procedury k balíčku na 3 dny 2 noci ?
Dobrý den,
ano, určitě je možné doobjednat procedury, které naleznete v odkazu
níže.
https://www.hotelsladovna.cz/wellness
Děkujeme.
Martina-recepce
Dobrý den, od kdy bude reálné v hotelu pobývat? Je již v provozu včetně welness?
Dobrý den, hotely se dle aktuálních informací mohou otevírat od
25.5.2020. Po tomto datu bude v provozu nejen náš hotel, ale také naše
restaurace a wellness centrum.
S přáním pěkného dne,
Lenka, recepce
Dobrý den, prosím o info, jestli jsou pokoje depandance jenom v přízemí a jestli je možný přímý výstup z nektereho pokoje,tj. mají balkonové okno.Mam zájem o pobyt pro 2 osoby. Děkuji za odpověď. Maxianová
Vážená paní Maxianová,
děkujeme za zájem o služby našeho hotelu / depandance.
Pokoje v depandance se nachází jak v přízemí, tak i v prvním patře a
balkony nemají.
Budeme se na Vás těšit.
Martina, recepce.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Pěkný den, chtěla bych se zeptat jak je sestavena tříchodová večeře? Jestli z Vašeho stálého lístku, co si lze vybrat? Někde jsem četla že je možné i vege. Další můj dotaz když budeme mít s sebou dítě 22 měsíců a bude spát u nás v posteli protože je tak zvyklé, jestli se za něj něco připlácí? Děkuji moc za odpovědi a těšíme se k Vám na návštěvu
Dobrý den,
tato tříchodová večeře je sestavena přímo na míru do balíčku a vege verze je určitě možná. Jakékoliv omezení je ale nutné připsat do poznámky při vytváření rezervace. Dítě s Vámi určitě může spát v posteli a za takto malé děti poplatek neúčtujeme.
Děkujeme a budeme rádi, pokud si vytvoříte rezervaci právě u nás.
Martina – Front Office Manager