Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v hotelu na Seči: polopenze, bazény, relaxace ve wellness i sport
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. +420 469 676 327, +420 469 676 354 nebo na e‑mailu recepce@jezerka.cz
- Před zakoupením voucheru si ověřte, zda je vámi požadovaný termín volný.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Děti do 2,9 let: zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Děti od 3 do 14,9 let včetně polopenze a vstupu do venkovního a vnitřního bazénu: 700 Kč/noc
- Osoby od 15 let včetně polopenze a s využitím všech služeb (pobyt s polopenzí a bazény): 1250 Kč/noc
- Osoby od 15 let včetně polopenze a s využitím všech služeb (pobyt s polopenzí, bazény a vstupem do wellness): 1500 Kč/noc
- Zapůjčení dětské postýlky: 120 Kč/noc
- Před vytvořením rezervace je nutné ověřit kapacitu pokojů. Depandance umožňuje max. jednu přistýlku na pokoj.
- Vstup do wellness centra hotelu je povolen osobám starším 15 let.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc (vstup do restaurace není povolen)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, když si dovezeme kola je možné je někde uschovat?
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. S uložením kol není problém,
přímo u depandace máme nově i kolárnu, kterou si otevřete kartou od
hotelového pokoje. Kolárna je monitorována kamerovým systémem.
Hezký den Mirek.
Dobrý den,
v nabídce je uvedeno, že bazény jsou v provozu do září – jak tomu
mám prosím rozumět? Myslí se tím do konce září?
Děkuji za upřesnění.
Dobrý den paní Fröhlichová,
vnitřní bazén je otevřen celoročně, stejně tak i wellness u dražší
varianty. V tomto případě je myšlen venkovní bazén, který je otevřen
samozřejmě v závislosti na počasí. Předpokládáme, že do konce září
bude možné venkovní bazén využívat, ale pokud bude počasí jako dnes asi
Vás to do venkovního bazénu lákat nebude :-)
Hezký den Mirek.
Dobrý den,
chci se zeptat, zda v den příjezdu máme večeři (zakoupena polopenze).
S pozdravem a děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano v den příjezdu je prvním jídlem večeře a v den
odjezdu je poslední jídlo snídaně.
Hezký den Mirek.
Dobrý den chci se zeptat zda máte ještě volný termín od 4.8.-9.8. s polopenzí a wellness pro dva.Děkuji Syrová
Dobrý den, aktuálně se nám uvolnil jeden pokoj, který je volný od 1 do
7.8.
Hezký den Mirek.
Dobrý den, na červenec už žádný volný termín není? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Petro :) bohužel termíny jsou velmi žádané a zmizely rychle. Volné termíny vidíte vždy v kalendáři v nabídce. Pěkný den :)
Dobrý den, víkend 28.-30.08. při výběru termínu nelze zadat. Znamená to, že kapacita na tento víkend je již obsazena? Děkuji, Petra
Dobrý den, ano jeto přesně tak. Pokud termín není modře podbarven a
nejde zadat, je již plně obsazen.
Hezký den Mirek.
Dobry den, byla by moznost od 28.-30.6. 3× dvojluzkovy pokoj z toho jednou bezbarierovy se sprchou?
Dobrý den, v tomto termínu máme v ubytovací části Depandance, pro
kterou je tato nabídka platná, všechny pokoje obsazené.
Volné pokoje jsou ještě přímo na hotelu. Akční nabídku na tyto pobyty
najdete zde: https://www.jezerka.cz/letni-pobyt
Hezký den Mirek.
Dobry den,chtela jsem se zeptat, jestli máte volný termín od 22.6.do 25.6.2020 . Děkuji
Dobrý den, tento termín již není aktuálně k dispozici. Volné termíny
si můžete sami ověřit v online rezervaci.
Hezký den Mirek.
DOBRÝ DEN, MÁTE I NEJAKÝ POKOJ S BALKONEM?V PŘÍPADĚ ,ŽE ANO, JE
MOŽNÉ REZERVOVAT 26–28.6?
DĚKUJI
Dobrý den, Terko,
pokoje na depandanci jsou všechny bohužel bez balkónu. V uvedeném termínu
je k této nabídce na Slevomatu poslední volný pokoj.
Pokud byste chtěla pokoj s balkonem, jsou v nabídce přímo na hotelu.
Akční nabídku na tyto pokoje naleznete přímo na stránkách hotelu.
Hezký den Mirek.
Dobrý den,
chtěli jsme si zarezervovat a zaplatit POBYT V HOTELU NA
SEČI,S POLOPENZI,BAZÉNY A WELLNESS. Chtěli jsme termín od 08.07.2020 do
11.7.2020.Bohužel jsme došli až ke kroku placení bud platební kartou nebo
přes twisto.
Dali jsme twisto a zahlásilo to ,že to nejde.A měli jsme udělat jinou
variantu.Dál jsme nepokračovali a odešli s nabídky.Za chvíli jsme chtěli
znovu vybrat termín a tento termín už nám zahlásilo ,že již není
volný.Volala jsem na hotel a tam nám řekli ,že je volný poslední
pokoj.Bohužel už nemohu přes Vaší nabídku si termín objednat.Nevím
proč? Nová Monika
Dobrý den, uvedený termín je již bohužel obsazen.
Hezký den Mirek.
Promiňte ještě sem zapomněl bylo by to pro dvě dospělé osoby
viz. předchozí odpověď.
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli máte ještě volný pobyt
od 20.7. do 25 .7 . A jestli je to volné tak bych se chtěl zeptat kolik
tento termín stojí . A máte masážní balíčky . Děkuji moc za
odpověď Martin
Dobrý den, pane Bláho, poptávaný termín je již bohužel obsazen.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky
v online rezervačním kalendáři :)
Nabídku masáží najedete na stránce https://www.jezerka.cz/masaze-a-kosmetika
Hezký den Mirek.
Dobrý den ráda bych se zeptala
Mám poukaz za zrušenou dovolenou od Fischera,který mohu využít i v ČR
přes new Gama nebo zájezdy cz.
Na New gama mají vaší nabídku,ale až až od července.Já bych ale
potřebovala bud 20.6–25.6
nebo27.6 –2.7.
je možné si zareservovat a objednat přes New gama abych ten voucher uplatnila
nebo to nejde
ráda bych si objednala v hlavní budově
Děkuji za radu a odpověd Dana
Dobrý den, využití těchto poukazů si musíte vykomunikovat s cestovní
kanceláří, která je akceptuje. Na tuto nabídku to bohužel nejde
uplatnit.
Děkujeme za pochopení. Hezký den Mirek.
Dobrý den, prosím, je možná rezervace pro 3 osoby? Děkuji.
Dobrý den, ano, rezervace je možná, ale musíte si předem ověřit
termín na recepci hotelu a zjistit dostupnost pokoje s přistýlkou.
Hezký den Mirek.
Dobrý den, mohu se zeptat v případě objednání pobytu jak postupovat, když bych chtěla platit přes FKSP?
Dobrý den, tato varianta platby bohužel u této nabídky není
možná.
Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.
Mirek.
Dobry den,
je mozne soucasne koupit 3 vouchery na konkretni termin? Nabizi to
jen 1ks.
Dobrý den, ano je to možné. Počet kusů se dá navolit v obsahu
košíku. Pokud jsou pokoje ve vybraném termínu volné.
Hezký den Mirek.
Dobrý den.Pokud budu mít pobyt přes Slevomat,musím být ubytovaná v Depandance?Manžel má problémy s chůzí.Takže přecházet není dobré.Děkuji. CHytilová
Dobrý den, ano, tato nabídka na Slevomatu je pouze na ubytování
v Depandanci. Pokud máte zájem o ubytování přímo v hotelu, máte
možnost vybrat si z akční nabídky přímo na stránkách hotelu.
Hezký den Mirek.
Dobrý den chci se zeptat je ještě volný termín 11.7–18.7. s dítětem do 3 let na 8 dni s polopenzi Wellness a bazénem. Předem Děkuji za odpověď s Přáním Pěkného dne Iveta Schmiedová
Dobrý den, Iveto :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den, Lukáš :)
Dobry den chtel bych se zeptat na termin od 11– 15 srpna pro 2 dosp. a 1 dite 7 let,volny pokoj. Dekuji Leigeb richard
Dobrý den, pokoj s možností přistýlky je v tomto termínu ještě
volný. Můžete si udělat online rezervaci na tento termín.
Hezký den Mirek.
A ještě dotaz – vyberou si z polopenze i vegetariáni?
Dobrý den, určitě ano, pouze prosím při příjezdu na tuto skutečnost
upozorněte na recepci.
Hezký den Mirek.
Je možné si připlatit a vzít s sebou psa?
Dobrý den, Judito :) ano, je to možné po předchozí domluvě za příplatek 200 Kč/noc. Jak píšeme v nabídce v sekci Příplatky. Pěkný den, Lukáš :)
Děkuji za odpověď, za tak malé děti je to cenově nevýhodné.Tak třeba někdy v budoucnu vyrazíme bez dětí na wellness. Děkuji
Dobrý den, máte pravdu. Výhodnější je to spíše pro dva jako wellness
pobyt bez dětí. Mějte se krásně a třeba někdy příště.
Mirek.
To znamená 2 vouchery? To už tedy cenově moc výhodné není bohužel. Cena za takto staré děti je 700kc/den. Nebo jaká je cenová kalkulace v takovém případě? Děkuji
Dobrý den, bohužel v tomto případě, pokud budete mít dva pokoje je tato nabídka nevýhodná. Museli byste mít dva vouchery v plné ceně. Doporučuji Vám prohlédnou přímo stránky hotelu, kde nejdete nabídku i jiných pokojů s jinými možnostmi.
Dobrý den,
jak je to s ubytováním pro 2 dospělé a 2 děti ve věku 7a 10let?Při
zakoupení voucheru je ubytování v depandance, kde lze na pokoji pouze
1přistýlka.dekuji.
Dobrý den, pro tuto varianatu je potřeba zarezervovat dva samostatné
pokoje.
Hezký den Mirek.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme u vás rezervaci 8–11.9.pobyt s polopenzí a bazénem,je potřeba si dopředu objednat vstup do akvafit centra, vířivka, bazén se slanou vodou atd.Pokud ano jak si objednat? Děkuji.
Dobrý den, vstup si nemusíte rezervovat předem. Prostory Akva centra jsou k dispozici každý den od 7 do 21 hod.
Hezký den Mirek.