Pobyt v rodinném hotelu ve Špindlerově mlýně: polopenze, vstup do Vodního ráje a výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Termín si domluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. +420 725 590 825 nebo nebo na e‑mailu recepce@hotelstoh.com. Nevyužívejte k rezervaci žádné další kontakty uvedené na webových stránkách hotelu. Při rezervaci uveďte kód zakoupeného voucheru.
- V případě zájmu o pokoj s balkonem, nebo o pobyt s domácím mazlíčkem si tuto možnost ověřte před zakoupením voucheru na recepci.
- Zapůjčení dětské postýlky: 150 Kč/pobyt (nutno objednat dopředu)
- Až 2 děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na lůžko a stravu.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 280 Kč/noc (po domluvě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den z malým 21 měsíčním klukem bys my chtěli k Vám na víkend 24–26, nebo po případě jeslí je možný od 20 po26, jaká bych byla cena. Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za Váš projevený zájem o pobyt v našem hotelu STOH.
V termínu 24.-26.7. máme již plně obsazeno.
Vašemu dalšímu dotazu bohužel nerozumím. Pokud by jste tedy chtěla
zodpovědět nějaké další dotazy, tak mne můžete kontaktovat na e-mailu:
recepce@hotelstoh.com
nebo na tel. čísle 725 590 825.
Děkuji a jsem s pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den, máte prosím volný termín pro 2 os. od 19–20/7?
Lze pobyt zaplatit přes program Benefit?
Děkuji za odpověď,
Zuzana Gabrielová
Dobrý den paní Gabrielová,
v termínu 19.-20.7.2020 volný pokoj nabídnout můžeme.
Způsob platby však určuje Slevomat.cz, čili tento dotaz směrujte prosím na
zákaznickou linku, ,ale předpokládám, že Vám určitě vyjdou vstříc.
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda by se k vám dali vzít horské kola děkuji
Dobrý den paní Lucie,
děkujeme za Váš dotaz.
Horské kolo si s sebou vzít můžete a rádi Vám jej uschováme.
V případě dotazů či přání nás kontaktujte na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S přáním krásného dne z Krkonoš
Lucie Kučerová
Dobrý večer, chci se zeptat co si mám představit pod "vstupem do vodního ráje " Děkuji
Dobrý den pane Romane,
Vodní ráj je bazén na Vojenské zotavovně Bedřichov ve Špindlerově
Mlýně.
https://www.volareza.cz/wellness-centrum-bedrichov/cz/vodni-raj
V případě dalších dotazů nás kontaktujte na našem e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S přáním pěkného léta ¨
Lucie Kučerová
Dobrý den, máte prosím volný pokoj pro 2 dospělé jedno dítě 13let +
pes😉 nebo alespoň pro dva dospělé v termínu 26. – 28.6?
Moc děkuji.
Dobrý den paní Lucie,
děkujeme za Váš projevený zájem o pobyt.
Bohužel, Vámi poptávaný termín je již vyprodaný.
První možný termín, který bych Vám mohla nabídnout je od 8.7. do
11.7.
Ostatní kapacity jsou již zcela vyprodané.
V případě dalších dotazů mne neváhejte kdykoliv kontaktovat na e-mailu:
recepce@hotelstoh.com
S pozdravem ze Špindlerova Mlýna
Lucie Kučerová
Dobrý den , máte volný pokoj od 28.8–30.8.2020.Jsme 2dospělý a dítě
10let.
Děkuji
Dosedělová
Dobrý den paní Dosedělová,
děkujeme za Váš dotaz a projevený zájem o ubytování v našem hotelu
STOH***. Váš zájem nás velmi těší.
V termínu 28.-30.8.2020 Vám mohu nabídnout už jen dvoulůžkové
pokoje.
Třílůžkový pokoj na dvě noci/3 dny Vám mohu nabídnout v termínu
26.-28.8.
V případě dotazů či přání mne neváhejte kontaktovat na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S přáním pěkného dne ze Špindlerova Mlýna
Lucie Kučerová
Dobrý den dostanu se k vám autobusem nebo vlakem jak daleko je zastávka děkuji Dvořáček
Dobrý den pane Dvořáčku,
děkujeme za Váš dotaz.
Vlakem se dostanete pouze do Vrchlabí. Z Vrchlabí poté pojedete autobusem do
Špindlerova Mlýna.
Z autobusového nádraží buď můžete taxíkem nebo pěšky. Pěšky je to
zhruba na 25 minut, směrem do Sv.Petra k lanovce STOH.
V případě dalších dotazů či přání mne neváhejte kdykoliv kontaktovat
na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobry den, je zde moznost zapujceni horskych kol? Dekuji
Dobrý den paní Veroniko,
půjčovnu kol na hotelu nemáme, ale rádi Vám nabídneme služby agentury
Yellow Point, kde si kolo či koloběžku můžete zapůjčit-
Patříme mezi hrstku ubytovacích zařízení, které mají slevu 15% na
všechny jejich služby a produkty.
V případě dalších dotazů či přání nás neváhejte kontaktovat na
našem e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem z Krkonoš
Lucie Kučerová
Dobrý den.
Máte volný termín od 18.7 do 22.7 pro 2 osoby(pár), pokud možno
s televizí na pokoji?
Dobrý dne paní Gruntová,
v termínu 18.-22.7. již bohužel dva dvoulůžkové pokoje nabídnout
nemůžeme.
Moc nás to mrzí, a pokud bychom Vám mohli nabídnout jiný termín pobytu,
tak nás neváhejte kdykoliv kontaktovat na našem e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem z Krkonoš
Lucie Kučerová
Dobrý den, je možné k Vám přijet s domácím mazlíčkem. Máme kočku, je vychovaná, čistotná. děkuji
Dobrý den paní Hrabalová,
děkujeme za Váš dotaz.
Domácí mazlíčci, tedy ti adaptovaní a vychovaní jsou u nás vítáni za
poplatek 220,–Kč/1 den.
Pokud by jste měla nějaké další dotazy, tak mne neváhejte kdykoliv
kontaktovat na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
Přeji Vám hezký den a jsem s pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den,
máte prosím volné ubytování v termínu 1. – 8. 7. 2020 pro
2 dospělé osoby a 3 děti (3 měsíce , 2 roky, 10 let) ? Děkuji za
potvrzení.
Dobrý den pane Jančálku ,
děkujeme za Váš projevený zájem o pobyt k nám do hotelu STOH.
Ubytování Vám mohu nabídnout pouze do 7.7., tak by bylo možné využít
pobyt v termínu 30.6.-7.7.
V případě dalších dotazů mne kontaktujte na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lucie Kučerová
Dobrý den,
máte volné ubytování v termínu od 18.8.-22.8. pro 2 dospělé osoby a
dítě 3 roky?
Dobrý den paní Franioková,
děkujeme za Váš dotaz.
V poptávaném termínu 18.8.-22.8.2020 máme již poslední volný pokoj.
V případě dotazů či přání mne neváhejte kdykoliv kontaktovat také na
e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem z Krkonoš
Lucie Kučerová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den z malým 21 měsíčním klukem bys my chtěli k Vám na víkend 24–26, nebo po případě jeslí je možný od 20 po26, jaká bych byla cena. Děkuji
Dobrý den, Lenko :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Zde také jednoduše zjistíte případně cenu za daný termín. :) Pěkný den, Lukáš