To jako vážně učíte lidi jak říkáte „driftovat“ s předním
náhonem ? 🤣
Driftuje se hlavně s RWD při nejhorším 4×4. Mam pocit ze o tom víte prd
a vyuzivate Nevědomosti nevinných lidi co si u vas koupi kurz v domění ze
se naučí driftovat. Pokud mate zájem pořádat opravdové kurzy driftu,
napište mi.
Libros
Dobrý den, děkujeme za Váš názor.
Nicméně Vaše esej se trošku minula účinkem. Před takovouto kritikou
bychom upřednostnili si nejprve přečíst co je patentovaný trenažér
řidičů „Easy drift“, jak dlouho se nachází na trhu a k čemu vlastně
slouží.
Z provozního hlediska by cena zážitku s Vámi zmiňovaným 500hp vozidlem
se zadním náhonem a motorem v předu činila 10 000 kč/ 5 minut (
započítaná amortizace vozu, abraze pneumatik, údržba výcvikové plochy,
apod.).
Co je to vlastně EASYDRIFT?
EASYDRIFT je revoluční koncept, který používá patentovanou technologii
návleku na pneumatiku, který simuluje zcela reálný stav vozu s nízkou
přilnavostí k vozovce.
Cílem je naučit se ovládat vozidlo v probíhajícím přetáčivém smyku a
vést jej požadovaným jízdním směrem.
Děkujeme, přejeme hezký den a spoustu spálených pneumatik.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
To jako vážně učíte lidi jak říkáte „driftovat“ s předním náhonem ? 🤣
Driftuje se hlavně s RWD při nejhorším 4×4. Mam pocit ze o tom víte prd a vyuzivate Nevědomosti nevinných lidi co si u vas koupi kurz v domění ze se naučí driftovat. Pokud mate zájem pořádat opravdové kurzy driftu, napište mi.
Dobrý den, děkujeme za Váš názor.
Nicméně Vaše esej se trošku minula účinkem. Před takovouto kritikou bychom upřednostnili si nejprve přečíst co je patentovaný trenažér řidičů „Easy drift“, jak dlouho se nachází na trhu a k čemu vlastně slouží.
Z provozního hlediska by cena zážitku s Vámi zmiňovaným 500hp vozidlem se zadním náhonem a motorem v předu činila 10 000 kč/ 5 minut ( započítaná amortizace vozu, abraze pneumatik, údržba výcvikové plochy, apod.).
Co je to vlastně EASYDRIFT?
EASYDRIFT je revoluční koncept, který používá patentovanou technologii návleku na pneumatiku, který simuluje zcela reálný stav vozu s nízkou přilnavostí k vozovce.
Cílem je naučit se ovládat vozidlo v probíhajícím přetáčivém smyku a vést jej požadovaným jízdním směrem.
Děkujeme, přejeme hezký den a spoustu spálených pneumatik.