Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády AU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, slevová sommer card asi není součástí nabídky k danému
hotelu, nebo ano? Byli bychom 4 členná rodina, pobyt na 5 nocí v termínu
19.-24.7.2020.
Děkuji předem za odpověď.
Hezký den, Eva
Slevomat.cz
Dobrý den, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na prodejce na
e-mail info@lionalpin.at
nebo na tel. +41 43 508 20 74. Pěkný den
Ludmila Kensova
Dobry den,rada bych si vybrala,ale mam malou fenecku 6kg s kterou cestuji
i pres ocean,tady nevidim nikde,ze muzu mit i psa.
Dekuji za odpoved,preji krasny den. Ludmila Kensova
Slevomat.cz
Dobrý den, Ludmilo :) Domácí zvířata jsou možná za příplatek
16 €/den, s tím že je nutné nahlásit toto předem. Pěkný den,
Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, slevová sommer card asi není součástí nabídky k danému hotelu, nebo ano? Byli bychom 4 členná rodina, pobyt na 5 nocí v termínu 19.-24.7.2020.
Děkuji předem za odpověď.
Hezký den, Eva
Dobrý den, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na prodejce na e-mail info@lionalpin.at
nebo na tel. +41 43 508 20 74. Pěkný den